Σπίρτζης: Και εγώ στηρίζω την Beat αλλά πρέπει να υπάρχουν κανόνες

Σπίρτζης: Και εγώ στηρίζω την Beat αλλά πρέπει να υπάρχουν κανόνες Facebook Twitter
Nick Paleologos / SOOC
1

«Και εγώ στηρίζω την Beat αλλά πρέπει να υπάρχουν κανόνες», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης αναφορικά με τις αντιδράσεις της εταιρείας (πρώην Taxibeat) που λειτουργεί την συγκεκριμένη ηλεκτρονική πλατφόρμα διαμεσολάβησης για την εύρεση ταξί.

Ο κ Σπίρτζης τόνισε ότι με την προωθούμενη νομοθετική ρύθμιση δεν πάει να δημιουργήσει προβλήματα, αλλά να εφαρμοστούν και στη χώρα μας αυτά που προβλέπονται από την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία και να μην συνεχίζουν να υπάρχουν οι σκιές που άφησαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις.

Ο υπουργός έθεσε πάντως το θέμα που δημιουργείται με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα - και θα πρέπει η Αρχή να ερωτηθεί σχετικά- καθώς η συγκεκριμένη πλατφόρμα δημοσιεύει φωτογραφία του οδηγού ταξί ενώ επιτρέπει και την δημοσίευση αξιολογήσεών του.

Είπε επίσης ότι στόχος της νομοθετικής ρύθμισης δεν είναι να προωθήσει συνδικαλιστικά συμφέροντα και διαβεβαίωσε ότι θα υπάρξει ουσιαστικός διάλογος με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς.

Σημειώνεται πως με το εν λόγω σχέδιο νόμου, επιδιώκεται να αλλάξει το μοντέλο λειτουργίας της Beat, μετατρέποντας την ηλεκτρονική πλατφόρμα διαμεσολάβησης σε εταιρεία παροχής μεταφορικού έργου. Έντονες αντιδράσεις έχουν εκφραστεί από την αντιπολίτευση, αλλά και από περισσότερους από 36.000 πολίτες που συμμετέχουν σε διαδικτυακή καμπάνια συλλογής υπογραφών, για την απόσυρσή του νομοσχεδίου.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πολιτική
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ευτύχης Βαρδουλάκης: «Το rebranding του Τσίπρα άργησε»

Newsroom / «Το rebranding του Τσίπρα άργησε»

Υπάρχει χώρος για επιστροφή του Αλέξη Τσίπρα; Είναι η Ζωή Κωνσταντοπούλου ο αντίπαλος που θέλει η ΝΔ; Γιατί δεν ανακάμπτει το ΠΑΣΟΚ; Και τι σηματοδοτούν οι πρώτες εκατό μέρες του Τραμπ στην εξουσία; O Γιάννης Πανταζόπουλος συζητά με τον σύμβουλο στρατηγικής και επικοινωνίας, Ευτύχη Βαρδουλάκη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Κυρανάκης: Σύστημα γεωεντοπισμού των τρένων και προσλήψεις σε ΡΑΣ κι ΕΟΔΑΣΑΑΜ

Πολιτική / Κυρανάκης: Σύστημα γεωεντοπισμού των τρένων και προσλήψεις σε ΡΑΣ κι ΕΟΔΑΣΑΑΜ

Ο αναπληρωτής υπουργός ανακοίνωσε επίσης την προώθηση σύγχρονης εταιρικής δομής για τον νέο ΟΣΕ, με στόχο την ενίσχυση της αποδοτικότητας και την ταχύτερη εκτέλεση κρίσιμων έργων
LIFO NEWSROOM
Μητσοτάκης στο υπουργικό για σιδηρόδρομο: Θα αλλάξουν όσα δεν άλλαξαν εδώ και δεκαετίες

Πολιτική / Μητσοτάκης στο υπουργικό για σιδηρόδρομο: Θα αλλάξουν όσα δεν άλλαξαν εδώ και δεκαετίες

Η αποκατάσταση των υποδομών στη Θεσσαλία, πλήρης τηλεδιοίκηση και αυτόματη πέδηση, γεωεντοπισμός τρένων σε πραγματικό χρόνο και η νέα πλατφόρμα railway.gov.gr στο υπουργικό
LIFO NEWSROOM
Ένοπλες Δυνάμεις: Στόχος οι 150.000 ενεργοί έφεδροι μέχρι το 2030

Πολιτική / Ένοπλες Δυνάμεις: Στόχος οι 150.000 ενεργοί έφεδροι μέχρι το 2030

Η εκπαίδευση θα βασίζεται στις σύγχρονες τεχνολογίες και τα διδάγματα πρόσφατων συγκρούσεων, περιλαμβάνοντας νέες ειδικότητες και εκπαίδευση σε σύγχρονα οπλικά συστήματα, τακτικές μάχης, χρήση drones και προσομοιωτές μάχης
LIFO NEWSROOM
Μητσοτάκης: Νομοθετική πρωτοβουλία για τον επαναπατρισμό Ελλήνων γιατρών από τις ΗΠΑ

Πολιτική / Μητσοτάκης: Νομοθετική πρωτοβουλία για τον επαναπατρισμό Ελλήνων γιατρών από τις ΗΠΑ

Η νομοθετική ρύθμιση που προανήγγειλε ο πρωθυπουργός επιλύει το πρόβλημα της αναγνώρισης τίτλου ειδικότητας και συνακόλουθα της εξειδίκευσης που απέκτησαν Ελληνες γιατροί σε πανεπιστήμια των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Ο Άδωνις Γεωργιάδης διαψεύδει ΟΕΝΓΕ και σύζυγο της γιατρού: «Δεν προερχόταν από 36ωρη εφημερία»

Πολιτική / Ο Άδωνις Γεωργιάδης διαψεύδει ΟΕΝΓΕ και σύζυγο της γιατρού: «Δεν προερχόταν από 36ωρη εφημερία»

«Σας ενημερώνω ότι μετά από έρευνα αποδεικνύεται, ότι δεν προερχόταν από 36 ώρες εφημερία, όπως ψευδώς και κατά κόρον γράφτηκε», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Άδωνις Γεωργιάδης
LIFO NEWSROOM