Η εταιρεία marketing, Greenlight, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα βρήκε πως το 44% των χρηστών του Facebook δεν κάνει ποτέ κλικ στα sponsored posts ή στις διαφημίσεις του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του VentureBeat, η General Motors ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει την καμπάνια προώθησης μέσω του Facebook καθώς δεν είναι όσο αποδοτική όσο θα ήθελα. Η απόφαση αυτή σε συνδυασμό με την έρευνα δεν είναι καλός οιωνός για το Facebook, το οποίο σκοπεύει να κάνει την εμφάνισή του και στο χρηματιστήριο.
Η έρευνα βασίζεται στην ανάλυση ερωτηματολογίου που προωθήθηκε ανάμεσα σε 500 ανθρώπους διαφόρων κατηγοριών και επαγγελμάτων και έδειξε ότι όχι μόνο το 44% δεν κάνει ποτέ κλικ σε διαφημίσεις, αλλά ότι μόλις το 3% κάνει "τακτικά" κλικ, ενώ ένα 10% «μερικές φορές».
Σημειώνεται, πως τα άτομα που κάνουν κλικ στις διαφημίσεις, τις θεωρούν καλά στοχευμένες και συμπαθητικές. Τέλος, το 30% δήλωσε ότι δεν εμπιστεύεται το Facebook με τα προσωπικά του δεδομένα, κάτι που δεν είναι ιδιαίτερα ευοίωνο για την εταιρεία.
σχόλια