44% των χρηστών στο Facebook δεν κάνει κλικ στις διαφημίσεις

44% των χρηστών στο Facebook δεν κάνει κλικ στις διαφημίσεις Facebook Twitter
0

Η εταιρεία marketing, Greenlight, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα βρήκε πως το 44% των χρηστών του Facebook δεν κάνει ποτέ κλικ στα sponsored posts ή στις διαφημίσεις του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του VentureBeat, η General Motors ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει την καμπάνια προώθησης μέσω του Facebook καθώς δεν είναι όσο αποδοτική όσο θα ήθελα. Η απόφαση αυτή σε συνδυασμό με την έρευνα δεν είναι καλός οιωνός για το Facebook, το οποίο σκοπεύει να κάνει την εμφάνισή του και στο χρηματιστήριο.


Η έρευνα βασίζεται στην ανάλυση ερωτηματολογίου που προωθήθηκε ανάμεσα σε 500 ανθρώπους διαφόρων κατηγοριών και επαγγελμάτων και έδειξε ότι όχι μόνο το 44% δεν κάνει ποτέ κλικ σε διαφημίσεις, αλλά ότι μόλις το 3% κάνει "τακτικά" κλικ, ενώ ένα 10% «μερικές φορές».

Σημειώνεται, πως τα άτομα που κάνουν κλικ στις διαφημίσεις, τις θεωρούν καλά στοχευμένες και συμπαθητικές. Τέλος, το 30% δήλωσε ότι δεν εμπιστεύεται το Facebook με τα προσωπικά του δεδομένα, κάτι που δεν είναι ιδιαίτερα ευοίωνο για την εταιρεία.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Τech & Science / TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Σύμφωνα με στοιχεία του TikTok, μικρές επιχειρήσεις και δημιουργοί περιεχομένου στις ΗΠΑ θα χάσουν 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα μέσα στον πρώτο μήνα από την παύση λειτουργίας της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM
Το Parker Solar Probe της NASA πλησιάζει σήμερα όσο ποτέ άλλοτε τον Ήλιο

Τech & Science / Το Parker Solar Probe της NASA πλησιάζει σήμερα όσο ποτέ άλλοτε τον Ήλιο

Το Parker Solar Probe είναι το πρώτο διαστημόπλοιο που εισέρχεται στην εξωτερική ατμόσφαιρα του Ήλιου, γνωστή ως κορώνα, και θα επιστρέψει δεδομένα από περιοχές που μέχρι τώρα δεν έχουν εξερευνηθεί
LIFO NEWSROOM