To Twitter ανακοίνωσε την τροποποίηση και την απλοποίηση του κλασικού λογότυπου με το πουλί που είχε γίνει σήμα κατατεθέν για την εταιρεία και το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο.
Ο σχεδιασμός του νέου πουλιού βασίστηκε σε πολύ απλή γεωμετρία προερχόμενη από τρία σετ επικαλυπτόμενων κύκλων που η εταιρεία παρομοιάζει με το πως διασταυρώνονται τα δίκτυά, τα ενδιαφέροντά και οι ιδέες των χρηστών με αυτές των φίλων και γνωστών τους. «Ένα πουλί σε πτήση είναι η απόλυτη έκφραση ελευθερίας, ελπίδας και απεριόριστων πιθανοτήτων», αναφέρεται στο επίσημο δημοσίευμα στο blog της εταιρείας.
Τech & Science /
σχόλια