Ανησυχία επικρατεί στα Αμερικανικά μέσα ενημέρωσης καθώς πρόσφατη μελέτη της Ένωσης Εφημερίδων, κάνει παραπάνω από προφανές το γεγονός ότι τα έσοδα από την ψηφιακή παρουσία των εφημερίδων δεν θα καλύψουν ποτέ τις απώλειες από το χαρτί.
Ο ανταγωνισμός με γίγαντες της ψηφιακής διαφήμισης όπως το Facebook και η Google, δεν πάει πολύ καλά για τα ΜΜΕ και το κόστος της διαφήμισης είναι πολύ χαμηλό για να καλύψει τα έξοδα λειτουργίας του παλιού μοντέλου παραγωγής ειδήσεων.
Σε παλιότερες μελέτες έχει κατηγορηθεί το μοντέλο διαφήμισης που ακολουθούν οι δύο κολοσσοί της τεχνολογίας, καθώς σπρώχνει τις τιμές πολύ χαμηλά, στερώντας έτσι έσοδα από όλα τα site που περιμένουν να επιβιώσουν έτσι. Τα pay-walls και η παροχή άλλων υπηρεσιών (όπως τα social media campaigns) αρχίζουν να γίνονται μονόδρομος για τα ενημερωτικά site.
Διαβάστε περισσότερα:
More digital advertising gloom - but we must try harder to see the light - Guardian
σχόλια