Ανησυχία στα Αμερικανικά ΜΜΕ λόγω της απώλειας εσόδων από την ψηφιακή διαφήμιση.

Ανησυχία στα Αμερικανικά ΜΜΕ λόγω της απώλειας εσόδων από την ψηφιακή διαφήμιση. Facebook Twitter
0

Ανησυχία επικρατεί στα Αμερικανικά μέσα ενημέρωσης καθώς πρόσφατη μελέτη της Ένωσης Εφημερίδων, κάνει παραπάνω από προφανές το γεγονός ότι τα έσοδα από την ψηφιακή παρουσία των εφημερίδων δεν θα καλύψουν ποτέ τις απώλειες από το χαρτί. 

 

Ο ανταγωνισμός με γίγαντες της ψηφιακής διαφήμισης όπως το Facebook και η Google, δεν πάει πολύ καλά για τα ΜΜΕ και το κόστος της διαφήμισης είναι πολύ χαμηλό για να καλύψει τα έξοδα λειτουργίας του παλιού μοντέλου παραγωγής ειδήσεων.

 

Σε παλιότερες μελέτες έχει κατηγορηθεί το μοντέλο διαφήμισης που ακολουθούν οι δύο κολοσσοί της τεχνολογίας, καθώς σπρώχνει τις τιμές πολύ χαμηλά, στερώντας έτσι έσοδα από όλα τα site που περιμένουν να επιβιώσουν έτσι. Τα pay-walls και η παροχή άλλων υπηρεσιών (όπως τα social media campaigns) αρχίζουν να γίνονται μονόδρομος για τα ενημερωτικά site. 

 

Διαβάστε περισσότερα:

More digital advertising gloom - but we must try harder to see the light - Guardian

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι άνδρες ίσως είναι πιο ρομαντικοί από τις γυναίκες, σύμφωνα με έρευνες

Τech & Science / Είναι οι άνδρες πιο ρομαντικοί από τις γυναίκες; Τι λέει η επιστήμη

Αν και οι αντιλήψεις έχουν εξελιχθεί προς μια πιο ισότιμη προσέγγιση στις σχέσεις, παραμένουν έντονα τα στερεότυπα που παρουσιάζουν τους άνδρες ως πιο ρομαντικούς, επειδή αυτό αναμένεται από αυτούς
LIFO NEWSROOM
ΠΟΥ: Έκκληση για προειδοποιητικές ετικέτες για τον καρκίνο και στα αλκοολούχα ποτά

Τech & Science / ΠΟΥ: Έκκληση για προειδοποιητικές ετικέτες για τον καρκίνο και στα αλκοολούχα ποτά

Το αλκοόλ προκαλεί 800.000 θανάτους ετησίως στην Ευρώπη αλλά μόνο ένα μικρό τμήμα του πληθυσμού γνωρίζει τους κινδύνους, αναφέρει σε ανακοίνωσή του o Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας
LIFO NEWSROOM