Από σήμερα Δευτέρα, το Facebook εξαπολύει την νέα του διαφημιστική πλατφόρμα, ονόματι Atlas, την οποία εξαγόρασε από την Microsoft πέρυσι για 100 εκ. δολάρια, η οποία έχει τη δυνατότητα με βάση την συμπεριφορά και τις προτιμήσεις μας στο Facebook, να μας σερβίρει διαφημίσεις και εκτός αυτού.
Αυτό μπορεί να ακούγεται ένα καλό νέο για τους online διαφημιστές όμως βάζει σε σκέψεις όλους τους χρήστες που αμφισβητούν τη διαφάνεια με την οποία διαχειρίζεται τα προσωπικά τους δεδομένα το Facebook, αναφέρει το Mashable.
H νέα πλατφόρμα, που είναι συμβατή με κάθε συσκευή που παρέχει πρόσβαση στο internet, παρέχει στους διαφημισζόμενους μια εναλλακτική της διαφημιστικής πλατφόρμας Google AdWords, και τοποθετεί το Facebook στη λίστα των άμεσων ανταγωνιστών του ιντερνετικού κολοσσού. Σύμφωνα με το TechCrunch, οι πρώτοι πελάτες που θα κάνουν χρήση της νέας πλατφόρμας Atlas, Pepsi και Intel, προέρχονται από το πρόσφατο deal πολλών εκατομμυρίων δολαρίων, μεταξύ Facebook και του ομίλου Omnicom.
σχόλια