Αυξήθηκαν κατά 30% οι ηλεκτρονικές αγορές στην Ελλάδα

Αυξήθηκαν κατά 30% οι ηλεκτρονικές αγορές στην Ελλάδα Facebook Twitter
0

Πριν δύο χρόνια το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα κατέγραφε ιδιαίτερα χαμηλές επιδόσεις αλλά φέτος οι αποστολές προϊόντων σημειώνουν αύξηση 30%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.

Σύμφωνα με τον διευθυντή της DHL Express για την Ελλάδα, Άρη Σφακιανάκη, που μίλησε από το βήμα του Export Summit VI, του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδας στη Θεσσαλονίκη, το 70% των προϊόντων που αγοράζονται διαδικτυακά στην Ελλάδα είναι αξεσουάρ, τρόφιμα, ποτά και είδη φαρμακείου.


Όπως είπε ο κ. Σφακιανάκης, το διεθνές ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται με διπλάσια ταχύτητα έναντι του εγχώριου και ωφελεί ιδιαίτερα τους εξαγωγείς. 

Οι συνήθειες των αγοραστών αλλάζουν ραγδαία, χάρη στον όγκο των επιλογών, και ένας στους επτά καταναλωτές που αγοράζουν μέσω διαδικτύου προτιμά τα προϊόντα άλλων χωρών.

Συνολικά, το 58% των χρηστών του διαδικτύου αναμένεται να κάνει τουλάχιστον μία αγορά μέσω ίντερνετ έως το 2019, ενώ τα χρήματα που θα ξοδευτούν στον Ιστό θα ανέλθουν στο 13% της καταναλωτικής δαπάνης.

Ήδη, κάθε λεπτό που περνά γίνονται αγοραπωλησίες ύψους 40.000 δολαρίων μέσω διαδικτύου, παγκοσμίως.

Ενδεικτικό είναι πως στην Black Friday, το 40% των νέων έκαναν μία αγορά μέσω smartphone ή tablet.

Οι συνδεδεμένες συσκευές στον Ιστό υπολογίζονται πλέον σε 16 δισεκατομμύρια και 1,6 δισεκατομμύρια πελάτες αναμένεται να προχωρήσουν σε αγορές μέσω διαδικτύου, το 2019.

Ο διευθυντής πωλήσεων της Cisco Systems, Νικόλας Μποτίνης, ανέφερε ότι στην εποχή της 4ης βιομηχανικής επανάστασης, όλες οι εταιρείες έχουν ξεκινήσει «το ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού, αν και ακολουθούν διαφορετικό ρυθμό».

Κατά τον ίδιο η Eλλάδα από το 2010 δεν έχει κάνει βήματα μετασχηματισμού, πιθανότατα λόγω οικονομικής κρίσης και έλλειψης πόρων.

Παρ' όλα αυτά, βάσει του Digital Country Index, η χώρα μας βρίσκεται στην 12 θέση στην Ευρώπη και αρκετά ψηλά στις αναζητήσεις ενδιαφερόμενων.

Έτσι, στον παγκόσμιο ιστό, οι πολίτες «ψάχνουν» την Ελλάδα στον τουρισμό αλλά και στις εξαγωγές προϊόντων, χωρίς όμως να εστιάζουν σε συγκεκριμένες εταιρείες, «πιθανότατα επειδή οι περισσότερες ελληνικές εταιρείες, μικρού μεγέθους, δεν είναι δραστήριες στο διαδίκτυο», σημείωσε ο κ. Μποτίνης.

Οι πρώτοι ωφελημένοι από τον ψηφιακό μετασχηματισμό μίας επιχείρησης είναι οι πελάτες, καθώς απολαμβάνουν πλουσιότερη πελατειακή εμπειρία, είπε ο διευθυντής τμήματος υποστήριξης πωλήσεων τεχνολογίας, Oracle Hellas, Φραγκίσκος Ζερβός, υπογραμμίζοντας ότι σημαντικά ωφελημένο είναι και το οικοσύστημα των συνεργατών.

«Τα μεγαλύτερα οφέλη απολαμβάνει η εταιρεία που μετασχηματίζεται, επειδή εφαρμόζει αποδοτικότερες, εξυπνότερες και ασφαλέστερες διαδικασίες και λειτουργίες».

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Τech & Science / TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Σύμφωνα με στοιχεία του TikTok, μικρές επιχειρήσεις και δημιουργοί περιεχομένου στις ΗΠΑ θα χάσουν 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα μέσα στον πρώτο μήνα από την παύση λειτουργίας της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM
Το Parker Solar Probe της NASA πλησιάζει σήμερα όσο ποτέ άλλοτε τον Ήλιο

Τech & Science / Το Parker Solar Probe της NASA πλησιάζει σήμερα όσο ποτέ άλλοτε τον Ήλιο

Το Parker Solar Probe είναι το πρώτο διαστημόπλοιο που εισέρχεται στην εξωτερική ατμόσφαιρα του Ήλιου, γνωστή ως κορώνα, και θα επιστρέψει δεδομένα από περιοχές που μέχρι τώρα δεν έχουν εξερευνηθεί
LIFO NEWSROOM