Dead Space 3

Dead Space 3 Facebook Twitter
0

Υπάρχει κόσμος που αγάπησε παράφορα τη horror σειρά-ορόσημο για το genre στην παρούσα τεχνολογική γενιά του gaming, κόσμος που τρομοκρατήθηκε όταν άκουσε τους εκπροσώπους της ΕΑ να ανακοινώνουν co-op δυνατότητες παιχνιδιού ένα χρόνο πριν. Άδικα; Τελικά τι είναι αλήθεια και τι ψέμα στη νέα περιπέτεια του Isaac Clarke;

ΨΕΜΑ

"To Dead Space 3 είναι ένα generic 3rd person shooter που καμία σχέση δεν έχει με την κλειστοφοβική ατμόσφαιρα του πρώτου".

Προφανώς όποιος υποστηρίζει κάτι τέτοιο δεν ασχολήθηκε ποτέ με το ίδιο το παιχνίδι αλλά μόνο με κάποια promo trailers αυτού. Μπορεί η Visceral να αποφάσισε να μας παρουσιάσει για πρώτη φορά διάφορους παραφουσκωμένους πιστολέρο ως αντιπάλους, η απειλή όμως των "αγαπημένων" necromorphs είναι πάντα εδώ. Και πιστέψτε με... ΑΡΚΕΙ.

ΨΕΜΑ

"H εμμονή της ΕΑ να κοτσάρει παντού multiplayer θα καταστρέψει την ατμόσφαιρα και το gameplay".

Πράγματι, η επιλογή του co-op σε ένα κλειστοφοβικό horror game φαντάζει παράταιρη, μόνο που τελικά τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Το campaign είναι είναι στο μεγαλύτερο μέρος του ότι έχεις μάθει να περιμένεις από ένα Dead Space, ενώ τα co-op τμήματα μοιάζουν να δημιουργήθηκαν με το μυαλό στον εμπλουτισμό της εμπειρίας του gamer παρά στο εύκολο κέρδος της αναγκαιότητας ενός online pass.

ΑΛΗΘΕΙΑ

"Όσα πειράματα με το format και να δοκιμάσουν τελικά, η σειρά Dead Space εξακολουθεί να είναι ένα από τα σημαντικότερα IPs της γενιάς που σιγά σιγά μας αποχαιρετά".

Με μερικές δεκάδες ώρες ήδη περασμένες στο log της κονσόλας από τα τρία core games της σειράς (για να μην αναφερθώ στο Extraction, το καλύτερο on-rails shooter των τελευταίων χρόνων), νομίζω πως το παραπάνω συμπέρασμα είναι απόλυτα ασφαλές. Μην "τρομάζεις" άδικα λοιπόν. Τουλάχιστον όχι πριν παίξεις το Dead Space 3!

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Τech & Science / TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Σύμφωνα με στοιχεία του TikTok, μικρές επιχειρήσεις και δημιουργοί περιεχομένου στις ΗΠΑ θα χάσουν 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα μέσα στον πρώτο μήνα από την παύση λειτουργίας της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM