Ένας 28χρονος περίμενε τρεις μέρες έξω από ένα καινούργιο Apple Store για να μπει πρώτος

Ένας 28χρονος περίμενε τρεις μέρες έξω από ένα καινούργιο Apple Store για να μπει πρώτος Facebook Twitter
2

Γενικώς, και για κάποιον απροσδιόριστο λόγο, το άνοιγμα κάθε καινούργιου Apple Store δημιουργεί τεράστιες ουρές ανθρώπων που περιμένουν υπομονετικά προκειμένου να μπουν μέσα.

Συνεπώς, δεν θα μπορούσε να συμβεί κάτι διαφορετικό με το νέο κατάστημα της Apple στην Ταϊβάν, το πρώτο που άνοιξε ποτέ στη χώρα.

Ωστόσο, ένας 28χρονος Αμερικανός ονόματι Steve Burt μάλλον το παράκανε λιγάκι αφού αποφάσισε να περιμένει (και να κοιμηθεί) για τρεις ολόκληρες μέρες έξω από τις πόρτες του καταστήματος ώστε να είναι ο πρώτος πελάτης του.

Η συμπεριφορά του, συμπεριλαμβανομένου ενός σημειώματος προς τους υπαλλήλους του καταστήματος που έριξε κάτω από την πόρτα αλλά και τις προσπάθειες των σεκιουριτάδων του εμπορικού κέντρου να τον απομακρύνουν, τράβηξε την προσοχή των ΜΜΕ.

Μιλώντας στο Mashable, ο Burt ανέφερε ότι κάποια στιγμή ένας υπάλληλος ασφαλείας του mall Taipei 101 τον πέταξε έξω. «Με ξύπνησε και μου είπε ότι δεν μπορώ να μείνω εδώ».

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της αναμονής γυρνώντας βίντεο με το κινητό του και συνομιλώντας με άλλους. «Έφαγα μερικές φορές στην καφετέρια, άκουσα μουσική και προσπάθησα να εξηγήσω στη μάνα μου τι ακριβώς έκανα».

Τελικώς, το κατάστημα άνοιξε και οι υπάλληλοι υποδέχτηκαν τον Burt με τον ανάλογο ενθουσιασμό.

Για την ιστορία, o Burt ήθελε μόνο να επισκευάσει το χαλασμένο MacBook του, αλλά οι τεχνικοί δεν του έκαναν το χατήρι.

«Δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα εκείνη τη στιγμή, ήταν λίγο δύσκολο να τους εξηγήσω τι χρειαζόμουν και υπήρχε πολύς κόσμος», δήλωσε.

Οι τρεις μέρες αναμονής του 28χρονου Αμερικανού δεν αποτελούν φυσικά ρεκόρ αφού υπάρχουν άνθρωποι που έχουν χρειαστεί να περιμένουν έξω από καταστήματα ακόμη και 10 μέρες για ένα καινούργιο iPhone. Παρόλα αυτά, ως συμπεριφορά είναι αξιοσημείωτη.

Κρίμα, πάντως, για την αναμονή ρε Burt.

 
Τech & Science
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θα μπορούσε αυτή η δομή σε σχήμα αυγού να είναι το μελλοντικό μας σπίτι στο Διάστημα;

Τech & Science / Θα μπορούσε αυτή η δομή σε σχήμα αυγού να είναι το μελλοντικό μας σπίτι στο Διάστημα;

Η Ινδία ετοιμάζεται να στείλει τους πρώτους της αστροναύτες στο διάστημα μέσω της αποστολής Gaganyaan, η οποία θα τοποθετήσει τρεις αστροναύτες σε χαμηλή γήινη τροχιά για τρεις ημέρες
LIFO NEWSROOM
Είμαστε έτοιμοι για αυτό; Δημοσιογράφος αναγνωρίζει πρόσωπα στον δρόμο με γυαλιά τεχνητής νοημοσύνης

Τech & Science / Το μέλλον είναι εδώ: Δημοσιογράφος ταυτοποιεί αγνώστους στον δρόμο με γυαλιά τεχνητής νοημοσύνης

Είμαστε έτοιμοι για αυτό; Σκανάρει πρόσωπα αγνώστων και τους αναγνωρίζει σε ελάχιστα δευτερόλεπτα - Το βίντεο πυροδοτεί συζητήσεις για την προστασία της ιδιωτικότητας που σχετίζονται με τις τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου
LIFO NEWSROOM
Επτά επιστημονικές συμβουλές για την ψυχική και γνωστική μας υγεία

Τech & Science / Επτά επιστημονικές συμβουλές για την ψυχική και γνωστική μας υγεία

Από το JOMO, τον σωστό ύπνο έως τον συνεπή εμβολιασμό και από την κηπουρική ως την αλληλεγγύη και τον αλτρουισμό, υπάρχουν επτά απλοί τρόποι για να ενισχύσουμε την υγεία του εγκεφάλου μας και τη συναισθηματική μας ανθεκτικότητα
LIFO NEWSROOM
Τα UFO δεν εμφανίζονται ένα τυχαίο βράδυ Τρίτης την ώρα που βγάζουμε τα σκουπίδια

Tech & Science / Τα UFO δεν εμφανίζονται ένα τυχαίο βράδυ Τρίτης την ώρα που βγάζουμε τα σκουπίδια

Πανικό έχουν προκαλέσει στις ΗΠΑ τα μυστηριώδη drones πάνω από τον ουρανό του Νιου Τζέρσεϊ, αλλά στο αιώνιο κυνήγι για τον εντοπισμό αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενων αντικειμένων, η ανθρώπινη μαρτυρία είναι συνήθως ο πιο αδύναμος κρίκος.
THE LIFO TEAM
Πέγκυ Αντωνάκου: Στην Google θα ξεκλειδώσουμε ερωτήσεις και αναζητήσεις που δεν ξέραμε καν ότι μπορούσαμε να απαντήσουμε

Good Business Directory Vol.5 / «Στην Google θα ξεκλειδώσουμε αναζητήσεις που δεν ξέραμε καν ότι μπορούσαμε να απαντήσουμε»

Η γενική διευθύντρια της Google για τη ΝΑ Ευρώπη, Πέγκυ Αντωνάκου, περιγράφει πώς η τεχνολογία και η τεχνητή νοημοσύνη θα αλλάξουν τη ζωή μας τα επόμενα χρόνια.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

2 σχόλια
«Και παρά την αναμονή, δεν κατάφερε να εξυπηρετηθεί».-Φιλαράκι δεν υπολόγισες το «Νόμο του Μέρφυ»!...Η πληροφορία της ημέρας:Τι είναι ο νόμος του Μέρφυ και ποιος ήταν ο αξιωματικός που διατύπωσε τον περίφημο νόμο κατά τη διάρκεια πειραμάτων στην αεροπορία; Τελικά έπεσε θύμα του νόμου του... Όταν σε μια στιγμή εκνευρισμού λέμε την έκφραση: «Ό, τι μπορεί να πάει στραβά, θα πάει στραβά», δεν κάνουμε μόνο μια διαπίστωση αλλά επιβεβαιώνουμε άθελα μας τον περίφημο «Νόμο του Μέρφυ». Φράσεις σαν αυτή χρησιμοποιούνται καθημερινά, σε αμέτρητες παραλλαγές, από ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, που αποδίδουν κάθε έκφανση της ατυχίας στον πασίγνωστο νόμο. Ποιος ήταν όμως ο Μέρφυ, στον οποίο αποδίδεται το ευρύτατα διαδεδομένο αξίωμα; O μονόλογος του Μέρφυ και η «λάθος κίνηση» που οδήγησε στη διατύπωση του νόμου Ο Edward Murphy αποφοίτησε από τη Στρατιωτική Ακαδημία των ΗΠΑ το 1940, και στο Β’ Παγκόσμιο πόλεμο συμμετείχε στις πολεμικές επιχειρήσεις, που διεξήχθησαν στην Ινδία και την Κίνα. Με το τέλος του πολέμου, φοίτησε στο Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Αμερικανικής Αεροπορίας, και πήρε μέρος στα αεροπορικά πειράματα με την ονομασία rocket sled. Κάπου εκεί άρχισε η ιστορία που, υπό κανονικές συνθήκες, θα τον είχε κάνει διάσημο.... Το rocket sled ήταν μία πλατφόρμα, η χρήση της οποίας ήταν ευρέως διαδεδομένη στα πειράματα της εποχής. Κινούταν πάνω σε σιδηροδρομικές ράγες, ωθούμενη από ρουκέτες και έτσι μετρούσαν πόσα G, μπορεί να αντέξει το ανθρώπινο σώμα. Δείτε για παράδειγμα τον πιλότο που φθάνει τα εννέα G στο μηχάνημα προσομοίωσης.... Εκείνη την εποχή ο Μέρφυ συνήθως μονολογούσε σε κάθε αστοχία: «Ό,τι μπορεί να πάει στραβά, θα πάει». Το πείραμα που στάθηκε η αφορμή για να διατυπωθεί ο νόμος του Μέρφυ πραγματοποιήθηκε στη Βάση Edwards των Ηνωμένων Πολιτειών. Εκεί χρησιμοποιούσε ένα rocket sled γνωστό ως Gee Whiz και μετρούσε την αντοχή του ανθρώπινου σώματος στις δυνάμεις που αναπτύσσονται κατά την απότομη επιτάχυνση.... Η φράση «αν υπάρχουν δύο ή περισσότεροι τρόποι να γίνει κάτι και κάποιος από αυτούς οδηγεί στην καταστροφή, τότε κάποιος θα το κάνει με αυτόν τον τρόπο”, η οποία αποτελεί την αυθεντική εκδοχή του νόμου του Μέρφυ, διατυπώθηκε από τον αξιωματικό, όταν οι αισθητήρες που ο ίδιος είχε κατασκευάσει, για να μετρήσουν το σύνολο της δύναμης G που θα αναπτυσσόταν στο Gee Whiz, τοποθετήθηκαν ανάποδα στο σύνολό τους, με αποτέλεσμα να καταγράψουν μηδενικά ποσά.... Ο σμηναγός John Paul Stapp, γνωστός και ως «ο ταχύτερος άνθρωπος του κόσμου”, απέδωσε τη φράση ως «Νόμο του Μέρφυ” κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης τύπου. Όταν ρωτήθηκε πώς αποφεύχθηκαν τα ατυχήματα στη Βάση Edwards, ο Stapp απάντησε πως καθ’ όλη τη διάρκεια των πειραμάτων όλοι οι εμπλεκόμενοι έλαβαν υπ’ όψιν το «Νόμο του Μέρφυ”, προσπαθώντας να αποκλείσουν όλες τις πιθανές επιπλοκές. Εξαιτίας αυτού του συμβάντος, αλλά και του γεγονότος ότι ο Edward Murphy αποτέλεσε ουσιαστικά μέρος της επιχείρησης MX981 μόνο για μία ημέρα, αφού εκείνη την περίοδο συμμετείχε σε άλλες επιχειρήσεις, ο νόμος αποδίδεται συχνότερα στον Stapp. Προφανώς βέβαια την ίδια παρατήρηση θα είχαν κάνει πολλοί φιλόσοφοι και στρατηγοί κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας ιστορικής διαδρομής. Ο Μέρφυ όμως πέτυχε και το timing.... Ο Μέρφυ «καταδικάζεται» στην αφάνεια και χάνει τα δικαιώματα του νόμου του Όταν το αξίωμα άρχισε να διαδίδεται, να χρησιμοποιείται σε διαφημιστικές καμπάνιες και να τυπώνεται σε βιβλία, ο Edward Murphy επιχείρησε, χωρίς αποτέλεσμα, να διεκδικήσει τα πνευματικά δικαιώματα του νόμου. Κατηγόρησε, μάλιστα, τον Stapp και το συνεργάτη του, George Nichols, ότι αποκόμιζαν κέρδος σε βάρος του. Όλα δείχνουν πως τελικά «έπεσε θύμα» του ίδιου του του νόμου. Ο ταγματάρχης Edward A. Murphy Junior παρεξηγήθηκε, παραφράστηκε και εν τέλει καταδικάστηκε σε αφάνεια από την Ιστορία, που κράτησε το αξίωμά του και ξέχασε τον ίδιο. Για τις διάφορες αναλύσεις του «νόμου» και την προβολή του σε άλλους τομείς της καθημερινότητας, ο Μέρφυ περιοριζόταν να τα αποκαλεί «γελοία, ασήμαντα και εσφαλμένα». Ο ίδιος έβλεπε τον νόμο ως στρατηγική πρόληψης και αποφυγής των λαθών. Ήταν ένας μηχανισμός άμυνας και όχι οδηγός απαισιοδοξίας, όπως επικράτησε.... Διαβάστε το σχετικό άρθρο (με φωτογραφικό υλικό): http://www.mixanitouxronou.gr/ti-ine-o-nomos-tou-merfi-ke-pios-itan-o-axiomatikos-pou-diatipose-ton-perifimo-nomo-kata-ti-diarkia-piramaton-stin-aeroporia-telika-epese-thima-tou-nomou-tou/