Ο επικεφαλής του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, αποκάλυψε μια σειρά από σημαντικές αλλαγές στο χαρτοφυλάκιο των πλατφορμών της εταιρίας, όπως το Instagram και το Whatsapp.
Τα νέα σχέδια και τα χαρακτηριστικά των εφαρμογών, είναι μια άμεση απάντηση στην ευρεία κριτική για το πώς η εταιρεία προστατεύει τα δεδομένα του κάθε χρήστη.
Ο Ζούκερμπεργκ δήλωσε ότι η εταιρεία σχεδιάζει να θέσει το ιδιωτικό απόρρητο τη μεγάλη προτεραιότητά της και αναγνώρισε ότι πρέπει να γίνουν πολλά για να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη.
Σε μια ομιλία προς τους προγραμματιστές, περιέγραψε τη νέα στρατηγική της επιχείρησης στην ιδιωτική ζωή ως σημαντική αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας.
Ορισμένες από τις πιο ορατές και άμεσες αλλαγές για όσους χρησιμοποιούν τα προϊόντα της εταιρείας θα περιλαμβάνουν:
Τα μηνύματα που αποστέλλονται μέσω του Messenger θα είναι κρυπτογραφημένα από προεπιλογή, με αποτέλεσμα το Facebook να μην βλέπει το περιεχόμενο και η πλατφόρμα να είναι πλήρως ενσωματωμένη στο WhatsApp.
Θα υπάρξουν περισσότεροι εφήμεροι τρόποι για να μοιραστείτε περιεχόμενο σε μηνύματα - πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα υπάρχει μόνιμη καταγραφή τους.
Μια υπηρεσία ασφαλούς πληρωμής WhatsApp που δοκιμάστηκε στην Ινδία θα κυκλοφορήσει σε άλλες χώρες αργότερα φέτος.
Η εφαρμογή Facebook έχει επανασχεδιαστεί για να καταστήσει τις ομάδες της κοινότητας κεντρικές στο newsfeed.
To Facebook φέρνει επίσης μια νέα δυνατότητα στο Messenger που θα επιτρέπει σε πολλούς χρήστες να δουν μαζί ένα video.
Το νέο Instagram
Το Instagram αλλάζει επίσης και δοκιμάζει ένα χαρακτηριστικό ιδιωτικής μέτρησης likes το οποίο θα κρύβει τον αριθμό των likes από ποστ που προσελκύει θεατές, αλλά όχι από τον κάτοχο του λογαριασμού.
Οι αναρτήσεις του Instagram δεν θα χρειάζεται πλέον να ξεκινούν με μια φωτογραφία ή ένα βίντεο, θα είναι δυνατή η κοινή χρήση περιεχομένου χρησιμοποιώντας μόνο κείμενο, αυτοκόλλητα ή σχέδια, χάρη σε μια νέα λειτουργία της κάμερας.
Αυτή η τελευταία επιλογή είναι για πολλούς μια κίνηση που δείχνει πως ο Ζούκερμπεργκ θέλει να κάνει το Instagram το νέο Facebook εκμεταλλευόμενος τη δυναμική του και το γεγονός πως είναι ακόμη «καθαρό» από σκάνδαλα.
Το Facebook ξεκινά την εφαρμογή για ραντεβού
Επίσης έρχεται το Facebook Dating, ένας νέος τρόπος να δει κανείς ποιοι φίλοι μπορεί να δείχνουν ερωτικό ενδιαφέρον. Το "Secret Crush", όπως ονομάζεται το χαρακτηριστικό, σας επιτρέπει να εκφράσετε ενδιαφέρον έως και για εννέα φίλους. Αν αυτός ο φίλος έχει επιλέξει το Facebook Dating και του αρέσετε επίσης, λαμβάνετε ειδοποίηση και οι δύο. Τα υπόλοιπα είναι στο χέρι σας...
Μπορείτε να προσθέσετε οποιονδήποτε από τους φίλους σας στο dating του Facebook ακόμα κι αν δεν έχουν δημιουργήσει ένα προφίλ Dating, ανέφερε η εταιρεία.
Η εφαρμογή θα είναι διαθέσιμη στους χρήστες ηλικίας 'άνω των 18 ετών και θα είναι δωρεάν και δεν υπάρχουν διαφημίσεις ή πληρωμένες λειτουργίες. Όταν συμμετέχετε, θα σας ζητηθεί να δημιουργήσετε ένα ξεχωριστό προφίλ με ένα πιο περιορισμένο αριθμό προσωπικών πληροφοριών που θα εμφανίζονται στους πιθανούς σας στόχους.
Οι ομάδες ψηλά για το Facebook
Το Facebook προωθεί τις ομάδες (groups) τις μικρότερες, σε τοπικό επίπεδο διαδικτυακές κοινότητες όπου η επικοινωνία γίνεται πιο φυσικά.
Περισσότεροι από 2 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook, έτσι πολλοί από τους χρήστες του συνδέονται όχι μόνο με τους φίλους τους αλλά με τους μακρινούς συγγενείς και τους γνωστούς τους. Η διανομή σε τέτοια τεράστια δίκτυα μέσω του News Feed μπορεί να είναι χαοτική.
Το 2017, 100 εκατομμύρια χρήστες του Facebook ήταν μέρος σημαντικών ομάδων. Σήμερα, 400 εκατομμύρια άνθρωποι αποτελούν μέρος τέτοιων ομάδων. Το Facebook θα συνεχίσει να αυξάνει την προβολή των ομάδων στην πλατφόρμα καθιστώντας ευκολότερη την κοινή χρήση από ομάδες και την εισαγωγή πολλών νέων λειτουργιών που δημιουργούνται ειδικά για τον κάθε τύπο ομάδας.
Redesign - To Facebook γίνεται πιο μοντέρνο
Ο επανασχεδιασμός, ο πιο σημαντικός από την έναρξη του Facebook, ξεκινάει σήμερα στις ΗΠΑ και για τον υπόλοιπο κόσμο τις επόμενες εβδομάδες. Ένας εκπρόσωπος είπε: «Ο επανασχεδιασμός στο κινητό έχει γίνει σε στάδια, έχει ήδη αρχίσει και στα iOS και στο Android και θα συνεχιστεί τους ερχόμενους μήνες».
Ο επανασχεδιασμός για το desktopo, ο οποίος θα ξεκινήσει τους επόμενους μήνες, θέλει να δώσει μια πιο μοντέρνα εικόνα και αίσθηση και μεταξύ άλλων καταργεί το χαρακτηριστικό μπλε χρώμα του Facebook. Αλλαγές θα γίνουν και στο «F» του logo για το Facebook.