Θυμάστε τις διαφημίσεις που εμφανίζονται ως post στο timeline; Σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal που επιβεβαίωσε, μόλις, το facebook με post στο επίσημο blog του, θα αρχίσουν να εμφανίζονται νέου τύπου εμπλουτισμένες διαφημίσεις με βίντεο, όπου θα παίζουν αυτόματα, χωρίς να το επιλέγει ο χρήστης, προκειμένου να εξυπηρετήσουν διαφημιζόμενους, όπου το βίντεο παίζει κεντρικό ρόλο στην εκάστοτε καμπάνια τους.
Τα καλά νέα (για τους χρήστες); Τα βίντεο θα παίζουν σε σίγαση.
Τα ερωτήματα που έσπευσε να απαντήσει το facebook ήταν εάν οι διαφημίσεις αυτές -λόγω όγκου σε bytes- μπορεί να επιβαρύνουν το data plan όταν σερφάρουμε μέσω 3G, κάτι που το facebook το απέκλείει, αφού οι βιντεοδιαφημίσεις θα προ-φορτώνουν μέσω του σέρβερ του, και αν ο χρήστης θα έχει επιλογή να σταματάει το κάθε βίντεο. Η απάντηση εδώ είναι ότι με ένα απλό scrolling στη ροή της κεντρικής σελίδας, το βίντεο σταματά το ίδιο αυτόματα όπως άρχισε.
Δείτε το σχετικό βίντεο (περιμένετε να φορτώσει):
σχόλια