Όποιος θεωρούσε τη φωτογραφική υπηρεσία της Yahoo! τελειωμένη υπόθεση, έχοντας χάσει τη «socialμηντιακή» μετάβαση, θα πρέπει να αναθεωρήσει καθώς η νέα διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, Marissa Mayer, με το που ανέλαβε τα καυτά σκήπτρα κλήθηκε να σώσει την υπηρεσία και όλα δείχνουν ότι τα κατάφερε.
Σύμφωνα με το Wired, η πρώτη διορθωτική κίνηση, ώστε να αντιστραφεί η καθοδική τάση της επισκεψιμότητας, ήταν η βελτίωση της mobile εφαρμογής του Flickr για να γίνει πιο φιλική προς το χρήστη.
Παρά το γεγονός ότι με την εξαγορά της υπηρεσίας, η Yahoo! παρολίγον να την καταστρέψει, φαίνεται ότι η εταιρεία έμαθε έστω και την τελευταία στιγμή από τα σφάλματά της, ενώ παράλληλα εκμεταλλεύτηκε τη δυσαρέσκεια των χρηστών από τα κοινωνικά δίκτυα Facebook και Instagram.
Μία ακόμα εξήγηση για τη ψηφιακή νεκρανάσταση είναι το γεγονός ότι η υπηρεσία της Yahoo! προσφέρει μεγαλύτερη ιδιωτικότητα στους χρήστες της, ενώ η αναζήτηση φωτογραφιών είναι πολύ ευκολότερη απ' ότι στο Instagram.
Ο επιτελικός παράγοντας για την αύξουσα πορεία των χρηστών είναι η δυνατότητα αποθήκευσης φωτογραφιών από επαγγελματικές μηχανές DLSR, των οποίων το μέγεθος είναι πολύ μεγάλο για ένα συμβατικό κοινωνικό δίκτυο. Η υπηρεσία προσφέρει με $25 το χρόνο, απεριόριστο αποθηκευτικό χώρο στους συνδρομητές της.
Το Flickr έχει καταφέρει να μας δώσει την αίσθηση της οικειότητας, που αποζητούσαμε τα προηγούμενα χρόνια, καθώς πλέον μπορούμε να επιστρέψουμε στο εικονικό μας σπίτι και να κοιτάξουμε ξανά τις αγαπημένες μας φωτογραφίες.