Γιατί πρέπει άμεσα να αλλάξετε κωδικό σε κάμερες που συνδέονται με το ίντερνετ

Γιατί πρέπει άμεσα να αλλάξετε κωδικό σε κάμερες που συνδέονται με το ίντερνετ Facebook Twitter
1

Σε περίπτωση που διαθέτετε κάμερα συνδεδεμένη με το ίντερνετ, πρέπει επειγόντως να αλλάξετε τον κωδικό σας, αφού για μόλις 25 μπορεί κανείς να αγοράσει λογισμικό να την χακάρει, προειδοποιεί το CCTV, το κρατικό κανάλι της Κίνας. Τέτοιου είδους software μπορεί άνετα να σκανάρει και να αποκτήσει πρόσβαση σε ευάλωτες συσκευές, που συνήθως χρησιμεύουν ως ενδοεπικοινωνία μωρού (baby monitor) και κάμερες παρακολούθησης στο σπίτι. 

Χάκερ στην Κίνα έχουν οργανωθεί ήδη σε μεγάλες ομάδες και αποκαλύπτουν καθημερινά και δωρεάν usernames και κωδικούς πρόσβασης σε συμβατές συσκευές, μέσα από μια λίστα σχεδόν 200 ως 400 καμερών, τα οποία κάνουν download με τη σειρά τους εκατοντάδες χρήστες. Ο λόγος που διαρρέουν καθημερινά αυτά τα στοιχεία είναι για να διαφημιστούν ακολούθως τα software που εμποδίζουν τέτοιες κυβερνοεπιθέσεις και να τα αγοράσει ο κόσμος. 

Σύμφωνα με ειδικούς, οι ιδιοκτήτες κάμερας που δεν θα αλλάξουν την προεπιλεγμένη ταυτότητα και κωδικό είναι εκείνοι που διατρέχουν και τον μεγαλύτερο κίνδυνο. Επίσης καλούν τους χρήστες να αποφεύγουν να χρησιμοποιούν τις default ρυθμίσεις των συσκευών και να κάνουν συχνά αναβαθμίσεις στο μόνιμο πρόγραμμα του λογισμικού της ROM (filmware). 

«Αμέσως μόλις ανοίξετε μια ολοκαίνουργια συσκευή, που συνδέεται με το ίντερνετ, αφιερώστε λίγο χρόνο και παίξτε με τις ρυθμίσεις. Οι συνήθεις προεπιλεγμένοι και απαράλλαχτοι κωδικοί σε χιλιάδες συσκευές είναι το βασικό ελάττωμα στο οποίο ποντάρουν και αξιοποιούν οι χάκερς», λέει ο ειδικός σε θέματα κυβερνοασφάλειας, Eugene Aseev.

Με πληροφορίες από Mashable

Τech & Science
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Τech & Science / TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Σύμφωνα με στοιχεία του TikTok, μικρές επιχειρήσεις και δημιουργοί περιεχομένου στις ΗΠΑ θα χάσουν 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα μέσα στον πρώτο μήνα από την παύση λειτουργίας της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM