Γιατί τα Χριστούγεννα είναι η πιο σημαντική περίοδος για τους youtubers και τους instagrammers;

Γιατί τα Χριστούγεννα είναι η πιο σημαντική περίοδος για τους youtubers και τους instagrammers; Facebook Twitter
0

Ξεχάστε τα έλατα, τα γλυκά των εορτών και το τραγούδι «All I Want For Christmas Is You» της Mariah Carey: η μεγαλύτερη «παράδοση» των Χριστουγέννων πλέον είναι τα vlogmas. 

Κάθε χρόνο, χιλιάδες youtubers δημοσιεύουν κάθε μέρα ένα βίντεο, από την 1η μέχρι και την 25η Δεκεμβρίου, τα οποία ουσιαστικά λειτουργούν σαν ένα εορταστικό «βίντεο-ημερολόγιο». Στα βίντεο αυτά, συνήθως βλέπουμε τους vloggers στην καθημερινότητά τους, δηλαδή να στολίζουν το χριστουγεννιάτικο δέντρο, να αγοράζουν δώρα για φίλους και γνωστούς αλλά και να κάνουν άλλα πράγματα, που δεν σχετίζονται απαραίτητα με τα Χριστούγεννα.

Ο λόγος, φυσικά, που τα vlogmas έχουν τόσο μεγάλη απήχηση οφείλεται στην αίσθηση οικειότητας που φροντίζουν να δημιουργούν οι vloggers με το κοινό τους, το οποίο τους θεωρεί όχι μόνο trendsetters αλλά πολλές φορές και διαδικτυακούς φίλους.

Για τους δημιουργούς περιεχομένου σε πλατφόρμες, όπως είναι το YouTube και το Instagram, η περίοδος των γιορτών είναι εξαιρετικά σημαντική, καθώς η απήχηση αυτού του φορμάτ των «vlogmas» (προέρχεται από τις λέξεις vlog και Christmas) έχει γίνει πλέον αντιληπτή από τις εταιρείες, οι οποίες επενδύουν όλο και περισσότερο αυτές τις μέρες σε influencers για την προώθηση των προϊόντων τους. 

Η ιστορία των vlogmas, πάντως, φαίνεται πως ξεκίνησε το 2011 από την Αμερικανίδα vlogger Ingrid Nilsen, η οποία δημοσίευσε στο κανάλι της ένα βίντεο μετακόμισης. Στο βίντεο αυτό, η Ingrid βλογκάρει παρέα με το αγόρι της δείχνοντας διάφορες στιγμές από την καθημερινότητά της, όπως η πίτσα που έφαγε το μεσημέρι και η διαφωνία που είχε για την αγορά του χαρτιού τουαλέτας. Ωστόσο, η ίδια επιλέγει κατά κύριο λόγο να ανεβάζει στο κανάλι της βίντεο που έχουν σχέση με το μακιγιάζ και την ομορφιά. 

Ο λόγος, φυσικά, που τα vlogmas έχουν τόσο μεγάλη απήχηση οφείλεται στην αίσθηση οικειότητας που φροντίζουν να δημιουργούν οι vloggers με το κοινό τους, το οποίο τους θεωρεί όχι μόνο trendsetters αλλά πολλές φορές και διαδικτυακούς φίλους. 

Επομένως, φαίνεται πως τόσο οι εταιρείες όσο και οι creators βγαίνουν κερδισμένοι από αυτόν τον ιντερνετικό θεσμό, καθώς το CPM, δηλαδή το κόστος ανά χίλιες προβολές ενός βίντεο στο YouTube, είναι αυξημένο συγκριτικά με άλλες περιόδους του χρόνου, πράγμα που σημαίνει ότι αφενός τα brands και αφετέρου οι vloggers μπορούν να αυξήσουν τα έσοδά τους. 

Με πληροφορίες από Le Monde

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τοξικά βαρέα μέταλλα μολύνουν το 1/6 της παγκόσμιας γεωργικής γης – Κίνδυνος για 1,4 δισ. ανθρώπους

Τech & Science / Τοξικά βαρέα μέταλλα μολύνουν το 1/6 της παγκόσμιας γεωργικής γης – Κίνδυνος για 1,4 δισ. ανθρώπους

Μία νέα παγκόσμια μελέτη αποκαλύπτει ότι το 1/6 της καλλιεργήσιμης γης έχει μολυνθεί από βαρέα μέταλλα, απειλώντας την υγεία 1,4 δισ. ανθρώπων - Ποιες περιοχές κινδυνεύουν περισσότερο και πώς επηρεάζεται η τροφική αλυσίδα
LIFO NEWSROOM
Η δίαιτα του Κιλιμάντζαρο: Η παράδοση της Τανζανίας σπάει τα στερεότυπα για την υγιεινή διατροφή

Τech & Science / Η δίαιτα του Κιλιμάντζαρο: Η παράδοση της Τανζανίας σπάει τα στερεότυπα για την υγιεινή διατροφή

Η δίαιτα του όρους Κιλιμάντζαρο με φυτικά τρόφιμα όπως μπανάνα, κασάβα και ποτό mbege μειώνει δείκτες φλεγμονής και ενισχύει την υγεία, σύμφωνα με έρευνα στο Nature Medicine.
LIFO NEWSROOM
Ανακαλύφθηκε πλανήτης τύπου «Τατουίν» που ενδέχεται να περιφέρεται γύρω από δύο «αποτυχημένα» άστρα

Τech & Science / Ανακαλύφθηκε πλανήτης τύπου «Τατουίν» που ενδέχεται να περιφέρεται γύρω από δύο «αποτυχημένα» άστρα

Ο πλανήτης αυτός βρίσκεται σε απόσταση περίπου 120 ετών φωτός από τη Γη και φέρεται να ακολουθεί μια ασυνήθιστη τροχιά, κινούμενος κάθετα γύρω από το δυαδικό σύστημα των καφέ νάνων
LIFO NEWSROOM