Όταν μια εταιρεία διαθέτει ένα κολοσσιαίο budget για να τρέξει προωθητικές ενέργειες μεγάλης κλίμακας, τότε μπορεί να 'νοικιάσει' ακόμη κι έναν ολόκληρο τερματικό σταθμό, του πιο πολυσύχναστου αερολιμένα παγκοσμίως, δηλαδή του Χίθροου, στο Λονδίνο.
Ξεκινώντας από τις 19 Μαΐου, η Νοτιοκορεατική εταιρεία ηλεκτρονικών Samsung, με τη βοήθεια μιας διαφημιστικής εταιρείας (κι ενός τεράστιου διαφημιστικού budget) θα μετονομάσει ολόκληρο το Terminal 5, του Αεροδρομίου Χίθροου, σε Terminal Galaxy S5.
Στα πλαίσια της καμπάνιας, που θα έχει διάρκεια δύο εβδομάδων, η εταιρεία δεν θα αφήσει ανεκμετάλλευτο ούτε εκατοστό του τεράστιου Terminal, 'ντύνοντας' κάθε πινακίδα, φωτεινή ένδειξη ή πίνακα, ακόμα και τις εισόδους και τα σημεία check-in, με διαφημίσεις για το νέο της κορυφαίο κινητό.
Όπως ευνόητα αναφέρει το TheNextWeb, τέτοιου τύπου μεγάλης κλίμακας προωθητικές ενέργειες που έχουν ως αποδέκτη τις πολλές χιλιάδες επιβατών που χρησιμοποιούν το Χίθροου καθημερινά, εξηγούν τις τεράστιες πωλήσεις που σημειώνουν τα προϊόντα της.
σχόλια