Μπορεί το κοινωνικό δίκτυο Facebook να έχει ξεπεράσει το φράγμα του ενός δισεκατομμυρίου χρηστών, αλλά η εταιρεία αναζητεί διαρκώς νέους τρόπους ώστε να αυξήσει τα έσοδά της.
Σύμφωνα με τη Wall Street Journal, το κοινωνικό δίκτυο ετοιμάζεται να ενσωματώσει hashtags που θα κατηγοριοποιούν τα status και τα σχόλια των χρηστών.
Το hashtag (πχ. #lifo) είναι το σήμα κατατεθέν του Twitter, ενώ χρησιμοποιείται στο Instagram και στο Tumblr.
Εικάζεται ότι η ενσωμάτωση των hashtags γίνεται λόγω της ανανεωμένης ροής ειδήσεων, καθώς και της μηχανής αναζήτησης Facebook Graph Search.
σχόλια