Η ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του β' τριμήνου για το 2014, στην οποία προέβη μόλις το Facebook, αποκαλύπτει ορισμένα πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία για τη χρήση της πλατφόρμας και επιβεβαιώνει ότι η ανάπτυξη δεν έχει τέλος για το οικουμενικό μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Αναλυτικά, με βάση τα στοιχεία που δημοσίευσε η πλατφόρμα, αυτή τη στιγμή το Facebook διαθέτει 1,32 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες το μήνα εκ των οποίων το ένα τρίτο, ήτοι 399 εκατομμύρια, μπαίνουν στο κοινωνικό δίκτυο μέσω κινητής συσκευής (smartphone / tablet). Αριθμοί που μεταφράζονται σε 14% μηνιαία άυξηση των χρηστών του και 31% μηνιαία αύξηση των χρηστών μέσω mobile. Τέλος, 829 εκατομμύρια χρήστες (το 63% επί του συνόλου), μπαίνουν στο Facebook καθημερινά, ενώ ο μέσος αμερικανός χρήστης παραμένει συνδεδεμένος 40 λεπτά ημερησίως.
Όμως και η αύξηση των εσόδων του κοινωνικού δικτύου είναι εξίσου εντυπωσιακή αφού σε σχέση με με το αντίστοιχο τρίμηνο (Απρίλιος - Ιούνιος) του 2013 υπερδιπλασίασε τα κέρδη του κατά 138%, με το συνολικό ποσό να ανέρχεται σε 791 εκ. δολάρια, εκ των οποίων το 62% προέρχεται από τις διαφημίσεις μέσω κινητών συσκευών. Όπως εκτιμά η εταιρεία ερευνών eMarketer, μέσα στο 2013 το Facebook εισέπραξε το 5,8% επί των συνολικών διαφημιστικών εσόδων του διαδικτύου. Ποσοστό που αναμένεται να φτάσει το 8% μέχρι το τέλος του 2014.
Η έμφαση τους επόμενους μήνες, σύμφωνα με τον δημιουργό του, Mark Zuckerberg, πρόκειται να δωθεί στην ανάπτυξη νέων εφαρμογών που θα διευκολύνουν τις πληρωμές εν κινήσει, την διερεύνηση νέων προοπτικών χρήσης της εικονικής πραγματικότητας μέσω της εξαγοράς της εταιρείας Oculus Rift, και τις διαφημίσεις με χρήση βίντεο μέσω mobile συσκευών.
σχόλια