Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Millward Brown που συντάσσει μια από τις εγκυρότερες λίστες, μαζί με την S & P 500, με τα κορυφαία brands κάθε χρονιάς, σε ολόκληρο τον κόσμο, η Apple μόλις έχασε τα πρωτεία ως η πιο πολύτιμη μάρκα, από την Google.
Παρατηρώντας τα στοιχεία της λίστας, διαπιστώνεται ότι η αξία της Apple έπεσε κατά 20% αγγίζοντας το ποσό των 148 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ενώ αντίθετα τη Google, ανέβηκε σε σχέση με πέρυσι κατά 40% καταφέρνοντας, με αξία που φτάνει τα 159 δισεκατομμύρια δολάρια, να 'εκθρονίσει' την εταιρεία από το Κουπερτίνο.
Ο Peter Walshe, διευθυντής της εταιρείας που βρίσκεται πίσω από την εν λόγω λίστα, αποδίδει αυτή την αλλαγή, μεταξύ άλλων, στην στασιμότητα της Apple ως προς τα καινοτόμα προϊόντα που έχει παρουσιάσει τα τελευταία χρόνια. "Η Google έχει ήδη παρουσιάσει αυτο-οδηγούμενα οχήματα, το Google Glass, το συναρμολογούμενο τηλέφωνο Project Ara και πολλές ακόμα καινοτομίες εν αντιθέσει με την Apple που δείχνει να έχει κολλήσει στους υπολογιστές, τα smartphone και τα tablets".
Αξίζει να σημειωθεί ότι η πρώτη τετράδα της λίστας αποτελείται μόνο από εταιρείες τεχνολογίας, (Google, Apple, IBM και Microsoft) ενώ το Facebook βρίσκεται στην 21η θέση και η Samsung στην 29η.
Η πλήρης λίστα 'BrandZ', με τα 100 κορυφαία brands του 2014, βρίσκεται εδώ.
[CNET]
σχόλια