Η Google εγκαινιάζει την εορταστική περίοδο των αγορών με μια σειρά από νέες δυνατότητες, που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη.
Η Google ανακοίνωσε τρία διαφορετικά εργαλεία που στοχεύουν να βοηθήσουν τους διαδικτυακούς αγοραστές την εορταστική περίοδο. Με το πρώτο εργαλείο κάποιος μπορεί να χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να προτείνει ιδέες για δώρα προσαρμοσμένες στο ερώτημα του χρήστη, σε περίπτωση που προβληματιστεί σχετικά με το τι να πάρει σε ένα παιδί που θέλει να γίνει επιστήμονας ή σε έναν ενήλικα, για παράδειγμα, που έχει εμμονή με το πλέξιμο.
Το δεύτερο εργαλείο της Google επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν φωτορεαλιστικές παραλλαγές των αντικειμένων που θα ήθελαν να δουν, όπως για παράδειγμα ένα τζάκετ ή ένα φούτερ σε λεοπάρ. Στη συνέχεια το εργαλείο αυτό βρίσκει τα πραγματικά προϊόντα στο σύνολο των αγορών της Google και προσφέρει το πιο ταιριαστό κομμάτι.
Το τρίτο εργαλείο που παρέχει η Google είναι ότι επεκτείνει τη δυνατότητα εικονικής δοκιμής, η οποία χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να απεικονίσει πώς θα φαίνεται ένα αντικείμενο σε μια σειρά διαφορετικών μοντέλων. Το εργαλείο αυτό είναι διαθέσιμο αρχικά για τα ανδρικά μπλουζάκια και από τον Ιούνιο και για τα γυναικεία μπλουζάκια.
Οι δύο πρώτες λειτουργίες δεν θα είναι διαθέσιμες για όλους τους χρήστες. Θα είναι διαθέσιμες στους χρήστες των ΗΠΑ μόνο μέσω των Googke search Labs, όπου δοκιμάζει νέες δυνατότητες, ως μέρος του SGE, που αποκαλύφθηκε νωρίτερα φέτος. Ωστόσο, οποιοσδήποτε αγοραστής από τις ΗΠΑ ενδιαφέρεται, θα μπορεί να εγγραφεί για να αποκτήσει πρόσβαση.
Η νέα δυνατότητα της εικονικής δοκιμής, ωστόσο, είναι ήδη προσβάσιμη σε όλους τους χρήστες κινητών στις ΗΠΑ, ενώ σύντομα θα ακολουθήσει και η δυνατότητα πρόσβασης από laptop. Όπως θα συμβεί και για τις γυναίκες, η Google θα επιτρέπει στους χρήστες να δουν το προϊόν σε 40 διαφορετικά μοντέλα διαφορετικών μεγεθών, σχημάτων σώματος και αποχρώσεων δέρματος.
Με πληροφορίες του Business of fashion