Όπως αναφέρει το AdWeek το Instagram λανσάρει από σήμερα μια νέο μέθοδο διαφημίσεων με μικρά βίντεο διάρκειας έως 15 δευτερολέπτων τα οποία θα παίζουν, διακόπτοντας τη ροή φωτογραφιών στο timeline.
Πρόκειται για μια νέα μέθοδο διαφήμισης που αποσκοπεί να αποφέρει έσοδα στην πλατφόρμα διαμοιρασμού φωτογραφιών -ιδιοκτησίας Facebook- την οποία χρησιμοποιούν πάνω από 200 εκατομμύρια χρηστες το μήνα. Όμως μέχρι στιγμής τα πρώτα δείγματα δείχνουν εντελώς αποκομμένα από την αισθητική των εικόνων που μοιράζονται μεταξύ τους οι χρήστες, σύμφωνα με το The Verge.
Οι πρώτοι διαφημιζόμενοι με αυτή τη μέθοδο, που προέκυψαν από του deal μεταξύ του Instagram και του γιγαντιαίου διαφημιστικού ομίλου Omnicom, σύμφωνα με το Adweek, είναι brands όπως Disney, Banana Republic, Activision, Lancome και άλλοι.
σχόλια