Νέο πλήγμα για την ψηφιακή οικονομία - Το Τwitter απαγορεύει τις διαφημίσεις κρυπτονομισμάτων

Νέο πλήγμα για την ψηφιακή οικονομία - Το Τwitter απαγορεύει τις διαφημίσεις κρυπτονομισμάτων Facebook Twitter
0

Το Twitter σχεδιάζει να απαγορεύσει τις διαφημίσεις κρυπτονομισμάτων. Οι αλλαγές στις διαφημιστικές πολιτικές του κοινωνικού δικτύου θα εφαρμοστούν στις επόμενες δύο εβδομάδες.

Μετά το Facebook και την Google, έρχεται η σειρά του Twitter να απαγορεύσει τις διαφημίσεις πολλών προϊόντων κρυπτονομισμάτων. To νέο πρόγραμμα διαφημιστικής πολιτικής του δικτύου αναμένεται να μπει σε εφαρμογή μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες και θα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τις Δημόσιες Προσφορές Νομισμάτων (ICO), τις πωλήσεις κουπονιών και τα κρυπτο-πορτοφόλια. Επιπλέον θα απαγορεύει και τις διαφημίσεις για τα ανταλλακτήρια ψηφιακών νομισμάτων, αν και σε αυτήν την περίπτωση, αφήνει ανοιχτό ένα μικρό παραθυράκι εναλλακτικών εξαιρέσεων.

Πριν λίγες μέρες, ο Jack Dorsey είχε γράψει στο λογαριασμό του ότι η εταιρεία σκέφτεται να λάβει μέτρα, ως απάντηση στο μεγάλο ερώτημα για το τι προτίθεται να κάνει το Twitter ώστε να αντιμετωπίσει τα περιστατικά απάτης που συνδέονται με τον ιό των κρυπτονομισμάτων.

  

Βέβαια, ενώ οι πηγές της είδησης από το Sky News και το Engadget δεν αναφέρουν την ακριβή αιτιολογία του δικτύου, το πιθανότερο είναι ότι ο Jack και το λαβωμένο δίκτυό του δεν θέλει να θέσει (εν γνώσει του) τους χρήστες σε κίνδυνο. Είναι άλλωστε γνωστό, ότι πολλές ICOs και πωλήσεις κρυπτονομισμάτων έχουν αβέβαιες προοπτικές, και στις χειρότερες των περιπτώσεων είναι απάτες της γνωστής τακτικής «πάρε τα λεφτά και τρέχα» (σχεδόν οι μισές προσφορές νέων ψηφιακών νομισμάτων το 2017 ήταν απάτες που κατέρρευσαν σε μικρό χρονικό διάστημα).

Ανάμεσα στις φήμες για μια επικείμενη απαγόρευση του Twitter στις διαφημίσεις των ψηφιακών νομισμάτων η τιμή του Bitcoin «ξαναζωντάνεψε» και άρχισε πάλι το δικό της ταξίδι στο τρενάκι του τρόμου. Χτύπησε το χαμηλό 7.336 δολάρια την Κυριακή πριν ξεκινήσει μια εντυπωσιακή κούρσα πίσω στα 8.234 δολάρια πριν λίγες ώρες.

Όμως, πέρα από τις απάτες και τις ψεύτικες υποσχέσεις στους επενδυτές, το μεγάλο πρόβλημα της κρυπτο-οικονομίας σήμερα δεν έχει να κάνει μόνο με τις διαφημίσεις. Γιατί ενώ το Facebook, η Google και το Twitter μπορούν να περιορίσουν την προβολή των ψηφιακών νομισμάτων, τίποτα δεν μπορεί να εμποδίσει συγκεκριμένα πρόσωπα με ισχυρή προβολή και ιστορία στον κλάδο να παίξουν το ρόλο του μεγάλου διαφημιστή αυτών των προϊόντων.

Μέχρι πριν από λίγα χρόνια κανένας δεν διαφήμιζε τα ψηφιακά νομίσματα αλλά αυτά κατάφεραν να γράψουν (και συνεχίζουν να το κάνουν) τη δική τους ιστορία, με αποτέλεσμα οι αμερικανικές αρχές να εξετάζουν σήμερα κάθε δυνατό ενδεχόμενο για την επιβολή ελεγκτικού πλαισίου κάτω από το οποίο θα λειτουργεί η νέα ψηφιακή οικονομία.

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Τech & Science / TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Σύμφωνα με στοιχεία του TikTok, μικρές επιχειρήσεις και δημιουργοί περιεχομένου στις ΗΠΑ θα χάσουν 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα μέσα στον πρώτο μήνα από την παύση λειτουργίας της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM
Το Parker Solar Probe της NASA πλησιάζει σήμερα όσο ποτέ άλλοτε τον Ήλιο

Τech & Science / Το Parker Solar Probe της NASA πλησιάζει σήμερα όσο ποτέ άλλοτε τον Ήλιο

Το Parker Solar Probe είναι το πρώτο διαστημόπλοιο που εισέρχεται στην εξωτερική ατμόσφαιρα του Ήλιου, γνωστή ως κορώνα, και θα επιστρέψει δεδομένα από περιοχές που μέχρι τώρα δεν έχουν εξερευνηθεί
LIFO NEWSROOM