To 2017 ήταν ένα υπέροχο έτος για την Apple, την Google και όλους τους προγραμματιστές εφαρμογών και παιχνιδιών, μιας και οι χρήστες κινητής τηλεφωνίας ξόδεψαν 58,6 δισεκατομμύρια δολάρια σε εφαρμογές, παιχνίδια και περιοδικές συνδρομές για τα κινητά τους.
Ο προηγούμενος χρόνος ήταν μια πολύ καλή και αποδοτική χρονιά για τους προγραμματιστές και developers αφού τα αποτελέσματα της ερευνητικής εταιρείας SensorTower δείχνουν ότι οι χρήστες κινητών δαπάνησαν τουλάχιστον 58,6 δισεκατομμύρια δολάρια σε εφαρμογές και παιχνίδια, που αγοράστηκαν μέσα από το App Store και το Google Play. Αυτό το νούμερο δείχνει μια φανερή αύξηση κατά 35% σε σχέση με το 2016.
Παρόλο που το App Store βρίσκεται υψηλότερα σε κάθε κατηγορία, υπάρχει ένα σημείο στο οποίο το Google Play δείχνει ότι υπερέχει (με διαφορά) και αυτό είναι στις πρώτες εγκαταστάσεις των εφαρμογών. Η έκθεση που δημοσιεύθηκε από την SensorTower επιβεβαιώνει την αύξηση (σε παγκόσμιο επίπεδο) κατά 13% εκείνων των εφαρμογών που εγκαταστάθηκαν πρώτη φορά σε Android περιβάλλον, οι οποίες συνολικά ξεπέρασαν το νούμερο των 91,5 δισεκατομμυρίων.
Kι ενώ η Google εξακολουθεί να υποστηρίζει το πρόγραμμα Android One, το οποίο φέρνει φθηνά αλλά λειτουργικά smartphones σε χώρες όπως η Ινδία και αγορές όπου τα κινητά τηλέφωνα κυριαρχούν, η έρευνα της SensorTower αποδεικνύει ότι έαν κάποιος είναι προγραμματιστής θα πρέπει να στοχεύσει αρχικά στην αγορά του App Store.
Οι χρήστες του iOS δαπάνησαν περίπου 38,5 δισεκατομμύρια δολάρια στο App Store το 2017, ενώ οι χρήστες Android δαπάνησαν μόνο 20,1 δισ. δολάρια στο Google Play. Ας μην ξεχνάμε όμως και έναν ακόμη παράγοντα ο οποίος έχει να κάνει με την αγορά της Κίνας, όπου η Google δεν είναι διαθέσιμη. Σε μια από τις μεγαλύτερες αγορές κινητής τηλεφωνίας η Apple, συμμορφωμένη με τους κανόνες της Κινεζικής κυβέρνησης, φαίνεται να ευδοκιμεί, αφού κερδίζει μεγάλα ποσά και από τις αγορές εντός των εφαρμογών ή τις περιοδικές συνδρομές.
Μια τελευταία λεπτομέρεια που αξίζει να αναφερθεί και για τα δύο οικοσυστήματα δείχνει ότι τα έσοδα από τα παιχνίδια, τόσο στο App Store όσο και στο Google Play αυξήθηκαν κατά 30% σε σχέση με το 2016.
σχόλια