Ο πλανήτης ξόδεψε 60 δισ. δολάρια σε εφαρμογές κινητών το 2017

Ο πλανήτης ξόδεψε 60 δισ. δολάρια σε εφαρμογές κινητών το 2017 Facebook Twitter
0

To 2017 ήταν ένα υπέροχο έτος για την Apple, την Google και όλους τους προγραμματιστές εφαρμογών και παιχνιδιών, μιας και οι χρήστες κινητής τηλεφωνίας ξόδεψαν 58,6 δισεκατομμύρια δολάρια σε εφαρμογές, παιχνίδια και περιοδικές συνδρομές για τα κινητά τους.

Ο προηγούμενος χρόνος ήταν μια πολύ καλή και αποδοτική χρονιά για τους προγραμματιστές και developers αφού τα αποτελέσματα της ερευνητικής εταιρείας SensorTower δείχνουν ότι οι χρήστες κινητών δαπάνησαν τουλάχιστον 58,6 δισεκατομμύρια δολάρια σε εφαρμογές και παιχνίδια, που αγοράστηκαν μέσα από το App Store και το Google Play. Αυτό το νούμερο δείχνει μια φανερή αύξηση κατά 35% σε σχέση με το 2016.

Παρόλο που το App Store βρίσκεται υψηλότερα σε κάθε κατηγορία, υπάρχει ένα σημείο στο οποίο το Google Play δείχνει ότι υπερέχει (με διαφορά) και αυτό είναι στις πρώτες εγκαταστάσεις των εφαρμογών. Η έκθεση που δημοσιεύθηκε από την SensorTower επιβεβαιώνει την αύξηση (σε παγκόσμιο επίπεδο) κατά 13% εκείνων των εφαρμογών που εγκαταστάθηκαν πρώτη φορά σε Android περιβάλλον, οι οποίες συνολικά ξεπέρασαν το νούμερο των 91,5 δισεκατομμυρίων.

Ο πλανήτης ξόδεψε 60 δισ. δολάρια σε εφαρμογές κινητών το 2017 Facebook Twitter
Εξετάζοντας τις παγκόσμιες λήψεις πρώτης εγκατάστασης εφαρμογών, αυτές αυξήθηκαν σε περίπου 91,5 δισεκατομμύρια δολάρια, ήτοι περίπου 13,5% πάνω από τα 80,7 δισεκατομμύρια του 2016.© SensorTower

Kι ενώ η Google εξακολουθεί να υποστηρίζει το πρόγραμμα Android One, το οποίο φέρνει φθηνά αλλά λειτουργικά smartphones σε χώρες όπως η Ινδία και αγορές όπου τα κινητά τηλέφωνα κυριαρχούν, η έρευνα της SensorTower αποδεικνύει ότι έαν κάποιος είναι προγραμματιστής θα πρέπει να στοχεύσει αρχικά στην αγορά του App Store.

Οι χρήστες του iOS δαπάνησαν περίπου 38,5 δισεκατομμύρια δολάρια στο App Store το 2017, ενώ οι χρήστες Android δαπάνησαν μόνο 20,1 δισ. δολάρια στο Google Play. Ας μην ξεχνάμε όμως και έναν ακόμη παράγοντα ο οποίος έχει να κάνει με την αγορά της Κίνας, όπου η Google δεν είναι διαθέσιμη. Σε μια από τις μεγαλύτερες αγορές κινητής τηλεφωνίας η Apple, συμμορφωμένη με τους κανόνες της Κινεζικής κυβέρνησης, φαίνεται να ευδοκιμεί, αφού κερδίζει μεγάλα ποσά και από τις αγορές εντός των εφαρμογών ή τις περιοδικές συνδρομές.

Ο πλανήτης ξόδεψε 60 δισ. δολάρια σε εφαρμογές κινητών το 2017 Facebook Twitter
Παγκόσμια ακαθάριστα έσοδα από πωλήσεις εφαρμογών κινητής τηλεφωνίας © SensorTower

Μια τελευταία λεπτομέρεια που αξίζει να αναφερθεί και για τα δύο οικοσυστήματα δείχνει ότι τα έσοδα από τα παιχνίδια, τόσο στο App Store όσο και στο Google Play αυξήθηκαν κατά 30% σε σχέση με το 2016.

Ο πλανήτης ξόδεψε 60 δισ. δολάρια σε εφαρμογές κινητών το 2017 Facebook Twitter
Παγκόσμια έσοδα και λήψεις παιχνιδιών © SensorTower
Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα πρόωρα νεογνά έχουν χαμηλότερο μορφωτικό επίπεδο και εισόδημα ως ενήλικες, δείχνει έρευνα

Τech & Science / Τα πρόωρα νεογνά έχουν χαμηλότερο μορφωτικό επίπεδο και εισόδημα ως ενήλικες, δείχνει έρευνα

Οι πρόωρες γεννήσεις και οι συναφείς γνωστικές, αναπτυξιακές και σωματικές επιπτώσεις της προωρότητας στην υγεία συνδέονται με χαμηλότερο εισόδημα από την απασχόληση, περιορισμένη εγγραφή σε πανεπιστήμια και χαμηλότερο μορφωτικό επίπεδο μέχρι την ηλικία των 28 ετών
LIFO NEWSROOM
Νυχτερίδες βαμπίρ τρέχουν σε διάδρομο και αποκαλύπτουν πώς χρησιμοποιούν το αίμα που καταναλώνουν

Τech & Science / Νυχτερίδες βαμπίρ τρέχουν σε διάδρομο και αποκαλύπτουν πώς χρησιμοποιούν το αίμα που καταναλώνουν

Για να επιβεβαιώσουν τις υποθέσεις τους, οι ερευνητές τάισαν τις νυχτερίδες με αίμα αγελάδας εμπλουτισμένο με αμινοξέα, τα οποία παρακολούθησαν με ειδικές μοριακές ετικέτες
LIFO NEWSROOM
Ο πρώτος ξύλινος δορυφόρος στον κόσμο εκτοξεύεται στο διάστημα σε δοκιμή για την εξερεύνηση του Άρη

Τech & Science / Ο πρώτος ξύλινος δορυφόρος στον κόσμο εκτοξεύεται στο διάστημα σε δοκιμή για την εξερεύνηση του Άρη

Ο δορυφόρος θα παραμείνει σε τροχιά για έξι μήνες, δίνοντας στους επιστήμονες τη δυνατότητα να παρατηρήσουν την απόδοση του ξύλου στο διάστημα και να αξιολογήσουν τις πιθανές του εφαρμογές στις επερχόμενες διαστημικές αποστολές
LIFO NEWSROOM
«Space Race»: Πώς η Ινδία φτάνει στον Άρη για λιγότερο από όσο κόστισε το «Gravity» 

Τech & Science / «Space Race»: Πώς η Ινδία στέλνει διαστημόπλοια στη Σελήνη και στον Άρη με πολύ λιγότερα χρήματα από τις ΗΠΑ

Η Ινδία κατασκευάζει εγχώρια όλα όσα χρειάζεται το διαστημικό της πρόγραμμα, καταφέρνοντας έτσι να ανταγωνίζεται τις ΗΠΑ και τη Ρωσία στην «κούρσα» της διαστημικής εξερεύνησης δαπανώντας πολύ λιγότερα χρήματα
LIFO NEWSROOM