Mετά την εύρεση εργασίας και το φλερτ μέσω social media ήρθε η ώρα για το Facebook να επιτελέσει άλλη μια κοινωνική “υπηρεσία”. Η αεροπορική εταιρεία KLM θα δίνει στους επιβάτες τη δυνατότητα να διαλέγουν ποιος θα κάθεται δίπλα τους στην πτήση τους με βάση το προφίλ τoυ στο Facebook ή στο LinkedIn. Η συμμετοχή δεν θα είναι φυσικά υποχρεωτική για όλους τους επιβάτες - θα διαλέγουν αν θέλουν ή όχι να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα. Κάτι αντίστοιχο εφαρμόζει ήδη η Malaysia Airlines που επιτρέπει στους επιβάτες της να δουν αν κάποιος από τους φίλους τους στο Facebook ταξιδεύει στην ίδια πτήση. Το πρόγραμμα θα λανσάριστει στις αρχές του 2012
Τech & Science /
σχόλια