Πληρωμές μέσω selfie φέρνει η MasterCard

Πληρωμές μέσω selfie φέρνει η MasterCard Facebook Twitter
0

Στο συνέδριο Mobile World Congress (MWB) που διεξάγεται στη Βαρκελώνη, εκτός από τους κατασκευαστές συσκευών, έχουν την δυνατότητα να δείξουν τις ιδέες τους και άλλοι κλάδοι της τεχνολογίας, όπως για παράδειγμα ο κλάδος των mobile πληρωμών και πιστωτικών καρτών.

Συγκεκριμένα, η mastercard μόλις αποκάλυψε ότι πρόκειται να φέρει ένα καινοτόμο σύστημα πληρωμών που θα επιτρέπει στους συνδρομητές της να κάνουν συναλλαγές, χρησιμοποιώντας μια selfie.

Το σύστημα της mastercard, Selfie Pay, που πρόκειται να λειτουργήσει πιλοτικά σε 15 χώρες το ερχόμενο καλοκαίρι, θα λειτουργεί μέσω εφαρμογής για smartphone και tablet και θα αποτελεί ένα ακόμα μέσο επαλήθευσης στοιχείων, μέσω της αναγνώρισης προσώπου, αφού πρώτα ο χρήστης έχει εισάγει τον αριθμό της κάρτας του.

Πληρωμές μέσω selfie φέρνει η MasterCard Facebook Twitter

Κρατώντας τη συσκευή στο ύψος του προσώπου, ο χρήστης για να αποδείξει ότι δεν κρατάει φωτογραφία, θα πρέπει να ανοιγοκλείνει τα μάτια του, ενώ η MasterCard δηλώνει ότι οι αλγόριθμοί της θα μπορούν να καταλάβουν εάν κάποιος προσπαθήσει να ξεγελάσει το σύστημα, με βίντεο, ενώ παράλληλα το σύστημα θα συνεργάζεται άψογα και με τον αισθητήρα αναγνώρισης αποτυπώματος της Apple.

Φυσικά η MasterCard, θα γνωρίζει από πριν ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες για την ακριβή τοποθεσία του χρήστη καθώς και την προέλευση των αγαθών που επιθυμεί να αγοράσει, ώστε να εκμηδενίσει την πιθανότητα online απάτης.

Όπως ανέφερε εκπρόσωπος της MasterCard, η εταιρεία μετά από επιτυχημένη πιλοτική λειτουργία του προγράμματος Selfie Pay στην Ολλανδία, πρόκειται να το δοκιμάσει σε 15 ακόμα χώρες μεταξύ των οποίων οι ΗΠΑ και ο Καναδάς, ενώ παράλληλα, ετοιμάζει ένα ακόμα σύστημα που θα χρησιμοποιεί τους παλμούς της καρδιάς ως πρόσθετο μέσο επαλήθευσης της ταυτότητας χρήστη. 

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Τech & Science / TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Σύμφωνα με στοιχεία του TikTok, μικρές επιχειρήσεις και δημιουργοί περιεχομένου στις ΗΠΑ θα χάσουν 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα μέσα στον πρώτο μήνα από την παύση λειτουργίας της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM