Παρά το γεγονός ότι η διαφήμιση του Apple iPhone 4s δεν ήταν κάτι σπουδαίο- μια απλή διαφήμιση που έδειχνε τα πολύ βασικά για το νέο μοντέλο- το όνομα Apple είναι τόσο ισχυρό και η αναμονή για το iPhone 4s τόσο μεγάλη που είχε τα περισσότερα hits από κάθε άλλο τεχνολογικό video στο youtube με 28 εκατομμύρια βίντεο.
Τα άλλα βίντεο είναι λίγο πιο εντυπωσιακά – η Lady Gaga για το Google Chrome, τo Sony PS3, και του gamer Freddie W για τη Samsung.
Google Chrome’s “The Web is What You Make of It” Campaign: 22 εκατομμύρια
YouTube/Spacelab: 17 εκατομμύρια
Sony PS3 “Michael/Long Live Play” 15.8 εκατομμύρια
YouTube star Freddie W’s Samsung “Gamer Commute” 11.5 εκατομμύρια