Ποιοι είναι οι πολυτιμότεροι ψηφιακοί καταναλωτές;

Ποιοι είναι οι πολυτιμότεροι ψηφιακοί καταναλωτές; Facebook Twitter
0

Η μελέτη που έγινε από την εταιρεία μετρήσεων Nielsen ανάλυσε τις ψηφιακές καταναλωτικές συμπεριφορές και  τα πρότυπα κατανάλωσης των Αμερικάνων.Mερικά από τα πιο ενδιαφέροντα  Περίπου τα δύο τρίτα των γονέων χρησιμοποιούν social media για να μάθουν για επιχειρήσεις και εμπορικά σήματα, - το νούμερο είναι τριπλάσιο σε σχεση με τους μη-γονείς. Οι έφηβοι πάλι, έχουν τις μεγαλύτερες πιθανότητες να αγοράσουν την αναβάθμιση από την ελεύθερη προς την πληρωμένη έκδοση ενός application σε κινητό, και είναι επίσης πιο πιθανό να ανταποκριθούν στις διαφημίσεις γενικότερα. Η Nielsen παρουσίασε τα συμπεράσματά της σε μια έρευνα που είχε σκοπό να βοηθήσει τους διαφημιστές  να κατανοήσουν ποιοι είναι οι  «πολυτιμότεροι» πελάτες τους και με ποιο τρόπο συμμετέχουν στα social media και τις  κινητές πλατφόρμες.
Δυο ακόμα από τα στοιχεία που ξεχωρίσαμε ήταν τα εξής
- 62% των ενηλίκων βλέπουν τηλεόρασης ενώ είναι στο διαδίκτυο
- Σχεδόν οι μισοί από τους καταναλωτές επηρεάστηκαν από διαφημίσεις στα social media – το νούμερο όμως είχε άμεση σχέση με το πόσα like έκαναν οι φίλοι τους σε συγκεκριμένες μάρκες.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Είχε η Γη δακτύλιο όπως ο Κρόνος; - Τι αποκαλύπτουν οι κρατήρες στην επιφάνεια του πλανήτη

Τech & Science / Είχε η Γη δακτύλιο όπως ο Κρόνος; - Τι αποκαλύπτουν οι κρατήρες στην επιφάνεια του πλανήτη

Επιστήμονες θεωρούν ότι οι ανώμαλες θέσεις των κρατήρων πρόσκρουσης, τα συντρίμμια μετεωριτών σε ιζηματογενή πετρώματα, τα τσουνάμι και η σύντομη έκθεση μετεωριτών σε διαστημική ακτινοβολία σχετίζονται
LIFO NEWSROOM
Έρχονται αλλαγές στο Instagram με στόχο την προστασία των εφήβων

Διεθνή / Έρχονται αλλαγές στο Instagram με στόχο την προστασία των εφήβων

Η εφαρμογή θα εμποδίζει τους εφήβους να βλέπουν ευαίσθητες φωτογραφίες και βίντεο - Οι γονείς θα βλέπουν σε ποιους λογαριασμούς στέλνει μηνύματα το παιδί τους - Οι έφηβοι θα λαμβάνουν επίσης μια ειδοποίηση για έξοδο από την εφαρμογή μετά από 60 λεπτά χρήσης κάθε μέρα
LIFO NEWSROOM
Ατλάντα: Τα βαγόνια του μετρό μετατράπηκαν σε υφάλους για κοράλια και θαλάσσιες χελώνες

Τech & Science / Ατλάντα: Βαγόνια τρένων μετατράπηκαν σε υφάλους για κοράλλια και θαλάσσιες χελώνες

«Ο τεχνητός ύφαλος φαίνεται υπέροχος και μας ενθαρρύνει η ποσότητα της ανάπτυξης των κοραλλιών και της δραστηριότητας της θαλάσσιας άγριας ζωής», δήλωσε ο Κάμερον Μπρίντον, θαλάσσιος βιολόγος
LIFO NEWSROOM
Προειδοποίηση για την ψυχική υγεία των γονέων στις ΗΠΑ- Ο υπερβολικός ζήλος γίνεται επικίνδυνος

Τech & Science / Προειδοποίηση για την ψυχική υγεία των γονέων στις ΗΠΑ- Ο υπερβολικός ζήλος γίνεται επικίνδυνος

Οι γονείς ξοδεύουν μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματός τους σε εξωσχολικές δραστηριότητες και καταβάλλουν περισσότερη προσπάθεια για να εμπλακούν ενεργά στην ανατροφή των παιδιών τους
LIFO NEWSROOM