Το Candy Crash είναι ίσως το δημοφιλέστερο παιχνίδι που βρίσκεται εγκατεστημένο στα κινητά (και τους υπολογιστές) των περισσότερων από εμάς, ένα μικρό αντίδοτο στις βαρετές στιγμές της αναμονής σε Μετρό και υπηρεσίες και για πολλούς μία πραγματική εμμονή, από πίστα σε πίστα.
Από την άλλη, η King, ο κολοσσός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια τέτοιου τύπου είναι μια εταιρεία με φιλοσοφία ριζωμένη στα σπλάχνα της για το πώς πρέπει να είναι -φύσει και θέσει- το περιβάλλον στο οποίο εργάζονται άνθρωποι που κατεβάζουν ιδέες για νέα, διασκεδαστικά, εθιστικά παιχνίδια.
Με περίπου 262 εκ. μηνιαίους χρήστες το Candy Crush θεωρείται η ναυαρχίδα των παιχνιδο-εφαρμογών της εταιρείας, στην οποία αυτή τη στιγμή ανήκουν περίπου 13 γραφεία που για τους περισσότερους από εμάς θα ήταν κάτι περισσότερο από ονειρεμένους χώρους εργασίας: κανονικά θεματικά πάρκα, μέσα στα οποία μπορεί κανείς να σκεφτεί από βελτιώσεις και νέες πίστες για τα ήδη υπάρχοντα παιχνίδια, μέχρι καινούρια, που θα αυξήσουν τη δημοφιλία (και τα έσοδα) της εταιρείας.
Κούνιες, τεχνητό δάσος και λίμνες, αίθουσα γεμάτη από επιτραπέζια, γλυκά και όμορφα αντικείμενα παντού είναι κάποια από αυτά που μπορεί να δει κανείς σε μια βόλτα του στα γραφεία της εταιρείας στη Στοκχόλμη. Όπως εξηγεί ο Marcus Lewold, επικεφαλής της King, το ντιζάιν και η αρχιτεκτονική, τα φυτά εσωτερικού χώρου και το φως, όλα παίζουν τεράστιο ρόλο στην ψυχολογία των εργαζομένων και συνεκδοχικά στην ευρωστία της επιχείρησης.
«Θέλουμε οι άνθρωποι που εργάζονται εδώ να είναι χαρούμενοι, με δυνατή ψυχολογία και παραγωγική σκέψη, άρα όλο αυτό είναι πολύ σημαντικό για εμάς», εξηγεί και λογικά δίνει το δικό του μάθημα περί παραγωγικότητας και υγιούς εργασιακού περιβάλλοντος.
σχόλια