Πώς οι έξυπνες συσκευές και τα κοινωνικά δίκτυα διαμορφώνουν το τοπίο των online αγορών

Πώς οι έξυπνες συσκευές και τα κοινωνικά δίκτυα διαμορφώνουν το τοπίο των online αγορών Facebook Twitter
0

Πριν την «εισβολή» του Internet και των κοινωνικών δικτύων στην καθημερινότητά μας, οι πωλήσεις των προϊόντων πραγματοποιούνταν βάση των διαφημίσεων στους τηλεοπτικούς δέκτες, στο ραδιόφωνο και στα έντυπα, όπως τα περιοδικά και οι εφημερίδες.

Σήμερα το τοπίο έχει αλλάξει και συνεχίζει να αλλάζει με ταχύτατους ρυθμούς καθώς, οι αγορές μπορούν να γίνουν μέσω του Διαδικτύου και των φορητών «έξυπνων» συσκευών μας, όπως τα smartphones και τα tablets.

Παράλληλα η ανάπτυξη των social media επιτρέπει την ανάπτυξη στοχευμένων και πιο αποτελεσματικών διαφημίσεων.

 
Χαρακτηριστικό της ραγδαίας αυτής ανάπτυξης είναι το γεγονός ότι πέρσι 167 εκατομμύρια χρήστες πραγματοποίησαν online αγορές, ξοδεύοντας κατά μέσο όρο $1.800. Ακόμα ένα ενδιαφέρον ποσοστό είναι οι αγορές που πραγματοποιούνται μέσω smartphone καθώς φτάνει το 64% των κατόχων μίας τέτοιας συσκευής .


Όπως μπορούμε να παρατηρήσουμε, η εποχή που οι χρήστες του διαδικτύου δίσταζαν να πραγματοποιήσουν online αγορές, υπό το φόβο ενδεχόμενης απάτης, αποτελεί παρελθόν.  Πλέον όλο και περισσότεροι χρήστες χρησιμοποιούν τη συσκευής τους ώστε με μερικά κλικ και με χαμηλότερο κόστος να έχουν το προϊόν της αρεσκείας τους, χωρίς να χρειαστεί καν να μετακινηθούν.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Start-up υποστηρίζει ότι τα «μαμούθ-ποντίκια» της φέρνουν πιο κοντά την αναβίωση των μαμούθ

Τech & Science / Start-up υποστηρίζει ότι τα «μαμούθ-ποντίκια» της φέρνουν πιο κοντά την αναβίωση των μαμούθ

Η προσέγγιση αυτή θεωρείται επιστημονικά ενδιαφέρουσα, αλλά ορισμένοι ειδικοί αμφισβητούν το αν μπορεί να εφαρμοστεί σε πολύ μεγαλύτερα θηλαστικά, όπως οι ελέφαντες.
LIFO NEWSROOM
Κρίση ψυχικής υγείας: Τα νιάτα δεν είναι πλέον από τις πιο ευτυχισμένες περιόδους της ζωής

Τech & Science / Κρίση ψυχικής υγείας: Τα νιάτα δεν είναι πλέον από τις πιο ευτυχισμένες περιόδους της ζωής

Μελέτη που εκπονήθηκε από τον ΟΗΕ στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, την Ιρλανδία, την Αυστραλία, τον Καναδά και τη Νέα Ζηλανδία διαπιστώνει ότι η ικανοποίηση αυξάνεται με την ηλικία
LIFO NEWSROOM