H κυριαρχία της Apple στη αγορά των tablets φαίνεται πως χάνει έδαφος, καθώς στο τρίτο τρίμηνο του 2012, σύμφωνα με μελέτη της IDC, η εταιρεία καταλαμβάνει το 50.4% του μεριδίου της συνολικής αγοράς.
Σημειώνεται ότι από πέρυσι υπάρχει μείωση 9,3 ποσοστιαίων μονάδων, κάτι που σημαίνει ότι οι ανταγωνίστριες εταιρείες, όπως η Samsung συνέρχονται από το πρώτο σοκ εμφάνισης του πρωτοποριακού iPad και τώρα έχουν περάσει για τα καλά στην αντεπίθεση, όπως έγινε εξάλλου και στην περίπτωση των smartphones.
Όπως αναφέρει το Mashable, η Apple καυχιόταν ότι «δεν υπάρχει αγορά tablet, αλλά μόνο αγορά iPad», τώρα όμως κάτι τέτοιο φαίνεται πως δεν ισχύει πια και η εταιρεία πληρώνει την υπεροψία της.
Η Samsung εμφάνισε ραγδαία άνοδο, φτάνοντας στο 18.4% (από 6.5% πέρυσι), την τρίτη θέση καταλαμβάνει η Amazon με 9% και την ακολουθούν οι Asus και Lenovo με 8.6% και 1.4% αντίστοιχα.
Τα στοιχεία αυτά δεν αντικατοπτρίζουν την κατάσταση ύστερα από την κυκλοφορία του iPad, το οποίο αναμένεται ότι θα αλλάξει τις ισορροπίες.
σχόλια