Ο κλέψας του κλέψαντος: Μετά το Facebook και το Instagram, τώρα έρχεται η σειρά του Twitter να αντιγράψει ένα χρήσιμο διαφημιστικό εργαλείο του Snapchat.
Πριν λίγο καιρό, μαζί με όλες τις ενημερώσεις που ετοίμαζε το Twitter για την εξυγίανση της πλατφόρμας του, προέκυψαν κάποιες φήμες ότι εργαζόταν σε έναν τρόπο να διευκολύνει την κοινή χρήση βίντεο στο δίκτυό του. Σύμφωνα με νέες, αλλά διαφορετικές πηγές από το CNBC, νέες αλλαγές έρχονται στην πλατφόρμα του Twitter, οι οποίες ισχυρίζονται πως το κοινωνικό δίκτυο ετοιμάζει ένα νέο χαρακτηριστικό αφιερωμένο εξ' ολοκλήρου στον διαμοιρασμό των βίντεο.
Συγκεκριμένα οι πληροφορίες, παρομοιάζουν το χαρακτηριστικό αυτό με το Discover Tab του Snapchat, καθώς η διοίκηση του Twitter θέλει να δημιουργήσει ένα μέρος στο οποίο θα συγκεντρώνεται υλικό καταχωρημένο βάσει της περιοχής που έχει καταγραφεί, καταλήγοντας έτσι στη δημιουργία συλλογών πολυμέσων.
Το σημαντικό είναι ότι το Twitter θα μπορούσε να επιτρέπει με αυτόν τον τρόπο στους διαφημιζόμενους να τοποθετήσουν διαφημιστικό περιεχόμενο ανάμεσα στις φωτογραφίες και τα βίντεο που περιέχονται στα tweets τους.
Στο Snapchat, ένας διαδεδομένος τρόπος που οι διαφημιζόμενοι μπορούν να προσεγγίσουν τους χρήστες είναι μέσω σύντομων βίντεο τα οποία έχουν κολληθεί στο τέλος των Ιστοριών και έχουν διασκορπιστεί στο περιεχόμενο της ενότητας Discover. Η εκκίνηση μιας παρόμοιας δυνατότητας βίντεο θα μπορούσε να επιτρέψει στο Twitter να προσελκύσει περισσότερη διαφήμιση για τον εαυτό του.
Όπως και να έχει, αυτό που καταλαβαίνουμε είναι ότι τόσο το Twitter όπως και τα περισσότερα κοινωνικά δίκτυα, δίνουν πλέον μεγάλη βαρύτητα στο βίντεο περιεχόμενο οποιασδήποτε μορφής. Τον περασμένο χρόνο η πλατφόρμα φιλοξένησε διάφορα ζωντανά αθλητικά γεγονότα αλλά και τηλεοπτικά θεάματα και συνεντεύξεις από τοπικά δίκτυα.
σχόλια