Την Τετάρτη, το Instagram ανακοίνωσε ότι οι influencers θα μπορούν να έχουν έσοδα για το περιεχόμενο που αναρτούν στον λογαριασμό τους με δύο τρόπους: μέσω διαφημίσεων στο IGTV αλλά και με τα Instagram Lives.
Μάλιστα, οι διαφημίσεις στο IGTV θα ξεκινήσουν να ισχύουν από την επόμενη κιόλας εβδομάδα, με το 55% τουλάχιστον των εσόδων να πηγαίνει στον δημιουργό και το υπόλοιπο στην πλατφόρμα.
Εκτός αυτού, η εταιρεία θα δίνει τη δυνατότητα στους φανς των δημιουργών αλλά και των επιχειρήσεων να χορηγήσουν το αγαπημένο τους περιεχόμενο μέσα από «badges» στα Instagram Lives. Πρακτικά, τα badges θα είναι εικονίδια καρδιάς που θα εμφανίζονται δίπλα από το όνομα του δημιουργού και το κόστος τους θα είναι λιγότερο από πέντε δολάρια. Προς το παρόν το Instagram δοκιμάζει αυτές τις δύο λειτουργίες σε έναν μικρό αριθμό δημιουργών, πριν από το επίσημο λανσάρισμά τους.
Σε ανακοίνωσή της, η εταιρεία αναφέρει ότι αυτές οι δυνατότητες πρόκειται να βοηθήσουν ανθρώπους όπως, για παράδειγμα, η Charlee Atkins, που εργάζεται ως γυμνάστρια στη Νέα Υόρκη. «Η νούμερο ένα ερώτηση που μου κάνουν στα μηνύματα είναι εάν έχω PayPal ή Venmo», λέει η ίδια, ερωτώμενη για το κατά πόσο θα της φανεί χρήσιμη αυτή η νέα λειτουργία.
Η επιλογή του Instagram να επενδύσει σε διαφημίσεις στα live δεν είναι φυσικά τυχαία, καθώς μέσα από ανάρτηση στο blog, η εταιρεία ανέφερε άνοδο της τάξης του 70% στον αριθμό των προβολών στα lives για τον Μάρτιο, σε σχέση με τα αντίστοιχα στοιχεία του Φεβρουαρίου.
Μέσα από αυτό το εγχείρημα, το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο έχει ως στόχο να ακολουθήσει και να ανταγωνιστεί το παράδειγμα άλλων πλατφορμών όπως το YouTube, το Twitch και το Patreon, οι οποίες δίνουν τη δυνατότητα στους δημιουργούς να βγάλουν χρήματα.
Ωστόσο, η συγκεκριμένη πρωτοβουλία δεν πρόκειται να υποκαταστήσει τον τρόπο με τον οποίο αμείβονται μέχρι σήμερα οι influencers, δηλαδή μέσω χορηγιών. «Η παροχή μιας ποικιλίας εργαλείων για δημιουργία εσόδων είναι ζωτικής σημασίας για τη στήριξη όσων παράγουν περιεχόμενο στο Instagram, από ανερχόμενους ψηφιακούς αστέρες μέχρι και τους πιο γνωστούς ανθρώπους από τον χώρο της διασκέδασης αλλά και ό,τι συμπεριλαμβάνεται ενδιάμεσα», είπε σε δήλωσή του ο Justin Osofksy, COO της εταιρείας.
Με άλλα λόγια, τα νέα εργαλεία θα βοηθήσουν τους δημιουργούς να «βγάζουν ένα έξτρα εισόδημα που θα στηρίζει την όλη δουλειά τους», συμπληρώνει ο ίδιος.
Με πληροφορίες από Wired
σχόλια