Έλτον Τζον, Ολίβια Νιούτον, Σαμ Μέντες: Η μεγάλη λίστα διασήμων που θα τιμήσει το 2020 η βασίλισσα Ελισάβετ

Έλτον Τζον, Ολίβια Νιούτον, Σαμ Μέντες: Η μεγάλη λίστα διασήμων που θα τιμήσει το 2020 η βασίλισσα Ελισάβετ Facebook Twitter
Περίπου 1.100 άτομα θα τιμήσει σε λίγες μέρες η βασίλισσα Ελισάβετ - EPA
0

Ο Έλτον Τζoν, η Ολίβια Νιούτον-Τζον, ο ντράμερ των Queen Ρότζερ Τέιλορ και οι βραβευμένοι με Όσκαρ Σαμ Μέντες και Στιβ ΜακΚουίν είναι μεταξύ των περίπου 1.100 ατόμων που συμπεριλαμβάνει ο ετήσιος τιμητικός κατάλογος της Βασίλισσας Ελισάβετ.

Ο σερ Έλτον Τζο, ο οποίος έχει τιμηθεί από την Βασίλισσα Ελισάβετ το 1998, ανέβηκε στο ανώτατο επίπεδου του τιμητικού βρετανικού συστήματος το Companion of Honor, τιμή των οποία μόνο 65 άνθρωποι έχουν αποκτήσει σύμφωνα με το CNN.

«Νιώθω ταπεινοφροσύνη και τιμή που βρίσκομαι ανάμεσα σε μια τόσο αξιέπαινη ομάδα για να παραλάβω το Companion of Honor», δήλωσε ο Έλτον Τζον. «Το 2019 έχει αποδειχθεί ότι είναι ένα υπέροχο έτος για μένα και νιώθω εξαιρετικά ευλογημένος», πρόσθεσε.

Η βρετανικής καταγωγής Νιούτον-Τζον που έλαβε το αξίωμα του Τάγματος της Βρετανικής Αυτοκρατορίας το 1979, θα λάβει τον τίτλο της Κυρίας για τις «υπηρεσίες της στην φιλανθρωπία, την έρευνα για τον καρκίνο και την ψυχαγωγία».

«Είμαι εξαιρετικά συγκινημένη, νιώθω τιμή και ευγνωμοσύνη που θα συμπεριληφθώ σε μία τόσο αξιόλογη ομάδα γυναικών που έλαβαν αυτό το βραβείο πριν από μένα» δήλωσε η Νιούτον-Τζον.

Ο Τέιλορ τιμήθηκε για τις υπηρεσίες του στη μουσική, ενώ ο ΜακΚουίν και ο Μέντες θα χρηστούν ιππότες λαμβάνοντας τον τίτλο του «σερ».

Ένας άλλος καλλιτέχνης που θα τιμηθεί στα βασιλικά βραβεία της Πρωτοχρονιάς είναι ο τραγουδιστής του συγκροτήματος Snow Patrol, Γκάρι Λαϊτμπόντι, για τις υπηρεσίες του στη μουσική και την φιλανθρωπική δράση που έχει αναπτύξει στη Βόρεια Ιρλανδία.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ/ΜΠΕ

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άγγελοι με κομμένα φτερά: Μπορεί η μάρκα εσωρούχων Victoria's Secret να κερδίσει τη Gen Z;

Διεθνή / Άγγελοι με κομμένα φτερά: Μπορεί η μάρκα εσωρούχων Victoria's Secret να κερδίσει τη Gen Z;

Η αμερικανική μάρκα που έχτισε μια αυτοκρατορία πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων με εξωφρενικές επιδείξεις και μια προκλητική εικόνα πρέπει τώρα να κερδίσει μια νεότερη γενιά αγοραστών που ενδιαφέρεται περισσότερο για την συμπερίληψη, την άνεση και τη βιωσιμότητα
LIFO NEWSROOM