Η Amazon την περασμένη Πέμπτη έδωσε μια συμβουλή στους πελάτες της, να κάνουν τις παραγγελίες δώρων νωρίς για να αποφύγουν την απογοήτευση από καθυστερημένες παραδόσεις.
Υπάρχει μια εξήγηση, όπως έγινε γνωστό, για τον παρατεταμένο χρόνο παράδοσης των παραγγελιών. Η ζήτηση για διαδικτυακές αγορές έχει αυξηθεί θεαματικά, ενώ τα μέτρα για την COVID-19 έχουν μειώσει την χωρητικότητα στις αποθήκες της εταιρείας.
«Θα είναι δύσκολο για όλους. Θα πιεστούμε όλοι. Και είναι προς το συμφέρον του πελάτη και πιθανότατα και της εταιρείας να παραγγείλουν οι πελάτες όσο τον δυνατόν συντομότερα τα χριστουγεννιάτικα δώρα που θέλουν να αγοράσουν. Ωστόσο, ανεξάρτητα από το μοτίβο παραγγελίας, θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να προσφέρουμε τη συνήθη εξαιρετική εξυπηρέτηση στους πελάτες μας », δήλωσε ο Διευθυντής της Amazon, Olsavsky.
Αυτές οι πληροφορίες δεν αποτελούν έκπληξη καθώς η Amazon και οι συνεργάτες αποστολής αντιμετώπισαν εμπόδια στην έγκαιρη παράδοση λόγω της αύξησης της ζήτησης κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Η εταιρεία κούριερ Eariler ανακοίνωσε επίσης ότι θα ενισχύσει τις παραδόσεις δεμάτων ακόμα και με drone για να επιταχύνει τις διαδικασίες σε περιόδους όπως αυτή.