Άνα ντε Άρμας: Άφησε επιστολή στον τάφο της Μέριλιν, ζήτησε την άδειά της για την ταινία «Blonde»

Άνα ντε Άρμας: Άφησε επιστολή στον τάφο της Μέριλιν, ζήτησε την άδειά της για την ταινία «Blonde» Facebook Twitter
Φωτ.: Netflix
0

Η Άνα ντε Άρμας και το συνεργείο του «Blonde» πήραν την άδεια κατά κάποιο τρόπο, για την ταινία απευθείας από την Μέριλιν Μονρόε.

Η μυθιστορηματική νέα ταινία, που μεταδίδεται στο Netflix αυτήν την Παρασκευή, με την Άρμας ως Μέριλιν είχε την άδεια της ίδια της απόλυτης ξανθιάς του παγκόσμιου σινεμά.

Αυτό συνέβη καθώς όπως είπε η πρωταγωνίστρια σε συνέντευξή της στο περιοδικό AnOther, πήγε η ίδια και άφησε μια χειρόγραφη επιστολή στον τάφο της Μέριλιν Μονρόε στο Westwood Village Memorial Park την πρώτη ημέρα που ξεκίνησε η παραγωγή.

«Πήραμε αυτή τη μεγάλη κάρτα και όλοι στο συνεργείο της ταινίας της έγραψαν ένα μήνυμα. Μετά πήγαμε στο νεκροταφείο και την βάλαμε στον τάφο της.

»Ζητούσαμε την άδεια κατά κάποιον τρόπο. Όλοι ένιωθαν μια τεράστια ευθύνη και γνωρίζαμε πολύ καλά την πλευρά της ιστορίας που επρόκειτο να πούμε. Την ιστορία της Νόρμα Τζέιν, του ανθρώπου πίσω από τον χαρακτήρα, της Μέριλιν Μονρόε. Ποια ήταν αυτή πραγματικά;»

Η ταινία, που έχει προειδοποίηση για γονική συναίνεση, είναι μια προσαρμογή του ομώνυμου μυθιστορήματος της Joyce Carol Oates του 2000 και έχει προκαλέσει διαμάχες για τη μυθιστορηματική απόδοση της Μονρόε.

Η Άρμας υπερασπίστηκε ωστόσο το τελικό προϊόν, λέγοντας ότι ο σκηνοθέτης Άντριου Ντόμινικ είχε από την αρχή έναν συγκεκριμένο στόχο.

«Μόλις γνώρισα τον Άντριου ήξερα ότι επρόκειτο να τη φροντίσει. Έτσι για να πάει η ταινία σε θέματα όπως η άποψη για την έκτρωση, μια καταθλιπτική μητέρα και πώς το αντιμετωπίζει ένα παιδί, η γυναίκα που επιθυμούσαν όλοι οι άνδρες, το ότι τη βλέπουν σαν κρέας, και, ναι, ο τρόπος που αφήνει τον εαυτό της να ερωτευτεί και να απογοητευτεί ξανά, είναι ασυγχώρητο, γενναίο και φεμινιστικό», είπε η Άνα ντε Αρμάς.

»Ο Άντριου δείχνει πόνο, γυμνό και ευαλωτότητα και δεν το ωραιοποιεί. Μου έχουν πει "Θεέ μου αυτή η σκηνή είναι τόσο μεγάλη!" και εγώ σκέφτηκα ότι ναι λοιπόν, άρα μπορείτε να φανταστείτε τι ένιωθε». 

Η ηθοποιός είπε ότι αυτή και η παραγωγή προσπάθησαν να απεικονίσουν τη Μονρόε ως μια «αληθινή γυναίκα που περνά από όλα αυτά τα διαφορετικά είδη καταχρήσεων και καταστάσεων».

«Προσπαθήσαμε να δείξουμε τον αγώνα που έπρεπε να δώσει, όχι απλώς για να πετύχει, αλλά και για να επιβιώσει», είπε.

«Αυτό που πέρασε ήταν σκοτεινό. Τόσο σκοτεινό. Όταν το ξέρεις αυτό, την αγαπάς περισσότερο. Άρα το όλο θέμα δεν είναι να καταρρίψεις τον μύθο, το θέμα είναι να εξανθρωπίσεις αυτή την εικόνα και να την κάνεις αληθινή.

»Αληθινή γυναίκα που περνά από όλα αυτά τα διαφορετικά είδη κακοποίησης, διαφορετικών καταστάσεων. Και ως γυναίκα σήμερα μπορώ εύκολα να καταλάβω πώς θα μπορούσες να βρεθείς σε αυτή την κατάσταση.

»Λοιπόν, ναι, υπάρχουν σκηνές που είναι δύσκολο να δεις. Αλλά δεν νομίζω ότι αυτή η ταινία έχει κάτι συνταρακτικό ή άσκοπο», συνέχισε η Άρμας.

Κατέληξε δε, λέγοντας πως «Νομίζω ότι το κοινό θα αισθανθεί άβολα επειδή είναι άβολο (το θέμα, η ζωή της). Όταν νιώθει βρώμικη, νιώθεις ότι η σκηνή είναι βρώμικη. Όλα αφορούν στον τρόπο που σε κάνει να νιώθεις» είπε.

Με πληροφoρίες του People

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αγγλία: Άνδρας σκότωσε το βρέφος της συντρόφου του - Έκαναν βόλτα με τη σορό του στο καροτσάκι

Διεθνή / Αγγλία: Άνδρας σκότωσε το βρέφος της συντρόφου του - Έκαναν βόλτα με τη σορό του στο καροτσάκι

Έναν εφιάλτη έζησε η μόλις 2 ετών Ισαμπέλα στα χέρια του συντρόφου της μητέρας της, ο οποίος την κακοποιούσε συστηματικά, με αποτέλεσμα τον τραγικό θάνατο της από τραύματα σε όλο της το σώμα
LIFO NEWSROOM