Aυτές είναι οι πιο ασφαλείς και οι πιο επικίνδυνες πόλεις του κόσμου για τις γυναίκες

Aυτές είναι οι πιο ασφαλείς και οι πιο επικίνδυνες πόλεις του κόσμου για τις γυναίκες Facebook Twitter
9

Η Φιλανθρωπική οργάνωση Thomson Reuters Foundation, έδωσε στην δημοσιότητα κατάλογο με τις πιο επικίνδυνες πόλεις του κόσμου για τις γυναίκες, «αναδεικνύοντας» στην πρώτη θέση το Κάιρο ενώ στον αντίποδα βρίσκεται το Λονδίνο.

 

Σύμφωνα με τον κατάλογο την πρώτη θέση καταλαμβάνει η πρωτεύουσα της Αιγύπτου, το Κάιρο, ενώ η Μόσχα συγκαταλέγεται στις πιο ασφαλείς πόλεις του κόσμου για τις γυναίκες.

 

Aυτές είναι οι πιο ασφαλείς και οι πιο επικίνδυνες πόλεις του κόσμου για τις γυναίκες Facebook Twitter

 

Ο κατάλογος καταρτίσθηκε με βάση σχετικές δημοσκοπήσεις που έγιναν, οι οποίες είχαν ως βασικό κριτήριο αξιολόγησης των πόλεων το επίπεδο σεξουαλικής βίας, την πρόσβαση στις ιατρικές υπηρεσίες, τις οικονομικές δυνατότητες, περιλαμβανόμενης και της δυνατότητας πρόσβασης στην εκπαίδευση.

 

Επίσης ελήφθησαν υπ όψιν οι συγκεκριμένες πολιτιστικές παραδόσεις, όπως για παράδειγμα η παράδοση της κλειτοριδεκτομής και οι εξαναγκαστικοί γάμοι παρά την θέληση των κοριτσιών.

 

Η πρωτεύουσα της Αιγύπτου, ο πληθυσμός της οποίας φθάνει σχεδόν τα 19 εκ. κατοίκους, βρίσκεται στην πρώτη θέση, ως προς τις πιθανότητες των βιασμών και της σεξουαλικής παρενόχλησης , όπως και ως προς τους εξαναγκαστικούς γάμους.

 

Στην πρώτη πεντάδα των πιο επικίνδυνων μεγαλουπόλεων του κόσμου, περιλαμβάνονται το Καράτσι στο Πακιστάν, η πρωτεύουσα της Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό Κινσάσα, η πρωτεύουσα της Ινδίας Νέο Δελχί και η πρωτεύουσα του Περού Λίμα.

 

Η πιο ασφαλής πόλη για τις γυναίκες είναι το Λονδίνο. Η πρωτεύουσα της Μεγάλης Βρετανίας κατέλαβε την πρώτη θέση ως προς τα δύο από τα τέσσερα κριτήρια, δηλαδή ως προς την πρόσβαση των γυναικών στην ιατρική περίθαλψη και τις οικονομικές δυνατότητες.

 

Η Μόσχα βρέθηκε στην δεύτερη θέση των πιο ασφαλών μεγαλουπόλεων από την άποψη του επιπέδου της σεξουαλικής βίας, μετά το Τόκιο και η πιο ασφαλής πόλη του κόσμου από την άποψη των επικίνδυνων για την υγεία των γυναικών θρησκευτικών παραδόσεων και πρακτικών. Κατά σειρά του καταλόγου είναι Λονδίνο, Παρίσι, Τόκιο και Μόσχα.

 

Σε κάθε μια από τις 19 μεγαλουπόλεις το Thomson Reuters Foundation απευθύνθηκε σε 20 εμπειρογνώμονες ειδικούς που ασχολούνται με προβλήματα των γυναικών, περιλαμβανομένων επιστημόνων που συνεργάζονται με μη κυβερνητικές οργανώσεις, απασχολούμενους στον τομέα της ιατρικής περίθαλψης, πολιτικούς και μπλόγκερ.

 

Ο κατάλογος των εμπειρογνωμόνων καταρτίσθηκε με γνώμονα την βάση δεδομένων που περιλαμβάνει εμπειρογνώμονες σε ζητήματα γυναικών, που διαθέτει η οργάνωση και προέρχονται από σημαίνουσες ομάδες της κάθε πόλης. Ελήφθη επίσης υπ όψιν και οι πιο γνωστές γυναίκες εμπειρογνώμονες. Συνολικά συμμετείχαν 380 εμπειρογνώμονες οι οποίοι απάντησαν σε 355 ερωτήματα. Η δημοσκόπηση πραγματοποιήθηκε μέσω τηλεφώνου και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο διάστημα από 1η Ιουνίου έως 28 Ιουλίου του 2017.

 

Πηγή: ΑΠΕ/ΜΠΕ

Διεθνή
9

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έλον Μασκ: Έφτιαξε poll για τον εαυτό του - «Μαριονέτα Σιωνιστών;» ή «Αντισημιτιστής;», τι απάντησαν όσοι ψήφισαν

Διεθνή / Έλον Μασκ: Έφτιαξε poll για τον ίδιο - «Μαριονέτα Σιωνιστών;» ή «Αντισημιτιστής;», τι απάντησαν όσοι ψήφισαν

Μετά τις αντιδράσεις με τις παρεμβάσεις του υπέρ ακροδεξιών κομμάτων και ότι «μόνο η AfD μπορεί να σώσει τη Γερμανία», ο δισεκατομμυριούχος έθεσε τέσσερις επιλογές
LIFO NEWSROOM
Λουίτζι Μαντζιόνε: Λαϊκός ήρωας στα μάτια πολλών - Δέχεται χρήματα και γράμματα μέσα από τη φυλακή

Διεθνή / Λουίτζι Μαντζιόνε: Λαϊκός ήρωας στα μάτια πολλών - Δέχεται χρήματα και γράμματα μέσα από τη φυλακή

Οι αρχές καταδικάζουν την υποστήριξη που λαμβάνει ο Μαντζιόνε, με την Επίτροπο της NYPD, Jessica Tisch, να δηλώνει: «Η γιορτή υπέρ ενός ψυχρού εγκλήματος είναι σοκαριστική και αποτρόπαιη»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
@ SMURFakos / walkingbread ...όταν λέμε "απανταχού φεμινιστικών οργανώσεων" τι εννοούμε; Ξέρουμε -στα αλήθεια- με τι ασχολούνται οι φεμινιστικές οργανώσεις της ημεδαπής, της αλλοδαπής, αλλά και οι ανάλογες οργανώσεις της π.χ. Αφρικής, Ασίας, Λατινικής και Κεντρικής Αμερικής, το έχουμε ψάξει/ τις παρακολουθούμε; Ή, μήπως, εννοούμε τα θέματα με τα οποία απασχολούνται τα ΜΜΕ, για ευνόητους ή μη λόγους; Για τις υποθέσεις της Μέσης Ανατολής ή της Ν.Α Ασίας ή της Αφρικής κ.λπ. τον πρώτιστο λόγο πρέπει να τον έχουν οι γηγενείς στον εκάστοτε τόπο γυναίκες, αυτές είναι που ξέρουν -δια ζώσης- τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, αυτές είναι που θα τα αξιολογήσουν και θα τα ιεραρχήσουν, διότι η δική μας ιεράρχηση μπορεί να είναι λαθεμένη, λόγω έλλειψης πληροφοριών ή προκατάληψης και η ιστορία μας έχει δείξει ότι επεμβατικά καπελώματα και μη ορθός τρόπος επιβολής του «σωστού», πολλές φορές κακοχωνεύεται και αποτυγχάνει, (για να μην φτάσουμε στο σημείο να πούμε ότι μπορεί να αποφέρει και αντίθετα αποτελέσματα).Επίσης μου φαίνεται ελαφρώς ιλαρό να λέμε: "Κοίτα να δεις που η Δύση δεν είναι τόσο κακή και πατριαρχική τελικά..." δηλαδή έχει κανείς σοβαρός άνθρωπος, φεμινιστικών πεποιθήσεων ψευδαισθήσεις ότι η ζωή μίας μέσης γυναίκας στην Λίμα του Περού ή στην Κινσάσα του Κονγκό ή στο Δελχί της Ινδίας ή στο Κάιρο της Αιγύπτου, ότι είναι ίσων ή καλύτερων ευκαιριών/ προσλαμβανουσών και εμπειριών απ' αυτήν μίας μέσης γυναίκας στο Τόκιο, το Λονδίνο ή το Παρίσι; …Προφανώς και όχι! Κατ' αρχάς εννοείται πως πρέπει να έχει κανείς αίσθηση της παγκόσμιας πραγματικότητας και να μπορεί να «βλέπει το δάσος», όχι «μόνο το δέντρο» …αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει σεξισμός και σημαντικά θέματα to address και στην Δύση/ στην εκάστοτε χώρα του, αναφορικά. Αν, πραγματικά, πιστεύετε ότι μία γυναίκα "θα πρέπει να σκάσει" και να είναι -απλώς- ευγνώμων που δεν γεννήθηκε στην Καμπούλ, τότε κι εσείς θα πρέπει να «βγάλετε τον σκασμό» και να είστε ευχαριστημένοι που δεν γεννηθήκατε π.χ. στην Αϊτή, δεν θα πρέπει να κάνετε καμία κουβέντα για την κρίση, ανεργία, φτώχεια, κακοδιαχείριση, για την έλλειψη προοπτικών στην Ελλάδα ή για τα όποια προβλήματα έχετε κατά τόπους διαπιστώσει: Αν δεν σας αρέσει η χώρα μας, ο δρόμος είναι ανοικτός και τα σκυλιά δεμένα, να πάτε να ζήσετε στο Τζιμπουτί, έτσι δεν είναι; (ή μήπως όχι;).
Υπάρχει μια διαφορά μεταξύ των αντρών και των γυναικών που γεννιούνται σε μια χώρα όπως π.χ. η Νιγηρία. Αν κάποιος άντρας βιάσει μια γυναίκα τη βγάζει λάδι, ενώ η γυναίκα κατά 99% θα θανατωθεί ως ακάθαρτη. Αυτό είναι πατριαρχία.Το να βγάλουν το σκασμό οι γυναίκες το είπες εσύ, όχι εγώ. Φυσικά υπάρχουν περιστατικά κακοποίησης των γυναικών στο δυτικό κόσμο και κανείς δεν πρέπει να σωπαίνει για αυτά. Το να αποδίδεις όμως ό,τι κακό μπορεί να συμβεί σε μια γυναίκα στη Δύση στο - και καλά- πατριαρχικό στήσιμο της κοινωνίας είναι τουλάχιστον αφελές. Δεν υπάρχει κάποια κοινωνική συνομωσία που θέλει της γυναίκες υποδεέστερες. Θα υπάρξουν πολλοί καλοί άντρες που θα γνωρίσει μια γυναίκα και πολλοί κακοί (αν και λιγότεροι κατ'αναλογία). Το να αποδίδεις ένα αποτρόπαιο περιστατικό όπως ο βιασμός στην πατριαρχία, είναι σα να τσουβαλιάζεις όλους τους άντρες και να λες ότι όλοι είναι εν δυνάμει βιαστές (όπως έχουν γράψει πολλές αμερικανίδες φεμινίστριες του τρίτου κύματος). Οι φεμινίστριες φυσικά θα πρέπει να προστατέψουν γυναικεία θύματα κακοποίησης στη Δύση, αλλά επιτέλους βρε αδερφέ, ας κάνουν και μια κριτική στο Ισλάμ, γιατί από τις περισσότερες φεμινίστριες ο νόμος της Σαρίας και η μαντίλα, καραμπινάτα σύμβολα γυναικείας υποτέλειας και αντικειμενοποίησης των γυναικών, γίνονται δεκτά ως προσωπική επιλογή των μουσουλμάνων γυναικών και ως πολιτισμική ιδιαιτερότητα (εδώ γελάμε).
"Υπάρχει μια διαφορά μεταξύ των αντρών και των γυναικών που γεννιούνται σε μια χώρα όπως π.χ. η Νιγηρία. Αν κάποιος άντρας βιάσει μια γυναίκα τη βγάζει λάδι, ενώ η γυναίκα κατά 99% θα θανατωθεί ως ακάθαρτη. Αυτό είναι πατριαρχία" ...Νιγηρία, η πολύπαθη αυτή υποσαχάρια χώρα έχει περί τα 186 εκατ. πληθυσμό, εκ των οποίων τουλάχιστον ο μισός είναι χριστιανικός. Ο νόμος της Σαρία και η επιρροή του τρομοκρατικού εκτρώματος boko haram, προφανώς δεν έχει ισχύ σε όλη την χώρα, παρά μόνον σε κομμάτι της, όπως θα δεις και εδώ: https://en.wikipedia.org/wiki/Sharia_in_Nigeria#/media/File:Use_of_Sharia_in_Nigeria.svg ...οπότε και στην πιο extreme διεστραμμένη εκδοχή του άνωθεν, δεν παίζει αυτό που λες και καλό είναι να μην λέμε νούμερα που δεν στέκουν για εντυπωσιασμό (το Λάγος δεν είναι στην επιρροή book haram, προφανώς).Δυστυχώς στην Νιγηρία, όπου φυσικά υπάρχει έντονη "κουλτούρα βιασμού", κατά τα στοιχεία της διεθνούς αμνηστίας, μόνο το 10% των κατηγορούμενων για βιασμό καταδικάζονται και δυστυχώς δεν υπάρχει αναγνώριση του βιασμού εντός γάμου, κάτι που φυσικά είναι απαράδεκτο, αλλά και κάτι που ισχύει και στην Ινδία και την Κίνα, με σύνολο πληθυσμού 35% (!) επί του παγκόσμιου. Βέβαια αμφότερες χώρες δεν πρόσκεινται στο Ισλάμ, οπότε δεν μας ενδιαφέρει, μας ενδιαφέρει;"Το να αποδίδεις ένα αποτρόπαιο περιστατικό όπως ο βιασμός στην πατριαρχία, είναι σα να τσουβαλιάζεις όλους τους άντρες και να λες ότι όλοι είναι εν δυνάμει βιαστές "Παγκοσμίως οι θύτες (κατά γυναικών και αντρών και παιδιών) στην συντριπτική τους πλειοψηφία είναι άνδρες, χωρίς να σημαίνει αυτό ότι όλοι οι άντρες είναι εν δυνάμει βιαστές. Το ζήτημα είναι συνήθως πολυπαραγοντικό, αρνούμαι -πεισματικά- την δαιμονοποίηση μίας και μοναδικής αιτίας, αν και πολλές φορές υπάρχουν συγγενή συνολικά πλαίσια, που διαμορφώνουν έναν άνθρωπο.Στην χώρα μας το μεγαλύτερο ποσοστό γυναικών έχει παρενοχληθεί σεξουαλικά και ένα σίγουρα όχι αμελητέο και "σπάνιο" ποσοστό έχει κακοποιηθεί σεξουαλικά, από άνδρες. Δεν είναι όλες οι περιπτώσεις θυτών οι ίδιες προφανώς, αλλά αυτό δεν δίνει καμία άφεση αμαρτιών στις πατριαρχικές προσλαμβάνουσες που καταπίνει (ακόμη και με το ζόρι) ένα αγόρι απ' τη στιγμή που γεννιέται. Στην κουλτούρα του βιασμού επίσης καταχωρείται και το κλασικό εκδικητικό που διάφοροι λένε: «θα δει τι θα πάθει στην φυλακή». Λες και θα διορθωθεί ή θα βελτιωθεί η όποια κατάσταση αν έχουν σαν «γιουσουφάκι» στην φυλακή έναν π.χ. κακοποιητή παιδιών.
Άμα δεν σε ικανοποιεί η Νιγηρία σαν παράδειγμα, πάρε οποιαδήποτε μουσουλμανική χώρα θες. Το γεγονός ότι ακόμα και στο χριστιανικό κομμάτι καταδικάζονται μόνο το 10% των βιαστών λέει ότι υπάρχει πατριαρχική κουλτούρα όπως έγραψα και πριν η οποία δεν έχει να κάνει με το χριστιανισμό. Άλλο θρησκεία, άλλο κουλτούρα. Η χώρα είναι δυστυχώς τριτοκοσμική με παρωχημένες αντιλήψεις για τις γυναίκες, και σε αυτό δεν παίζει ρόλο ο χριστιανισμός, οπότε thanks for proving my point. Δεν απάντησες για την ανύπαρκτη κριτική του φεμινιστικού κινήματος στις μουσουλμανικές και τριτοκοσμικές χώρες γενικότερα. Αν ψάξεις λίγο, θα δεις ότι αυτή η έλλειψη κριτικής έχει οδηγήσει στην εμφάνιση διάφορων γραφικών φεμινιστριών όπως η Linda Sarsour για παράδειγμα, η οποία ενώ μένει στην Αμερική, υποστηρίζει ότι ο νόμος της Σαρίας είναι απελευθερωτικός για τις γυναίκες (wtf) και δε θα την πείραζε καθόλου να εφαρμοστεί και στις ΗΠΑ.Όσο για την ανατροφή των παιδιών που έγραψες, το να μεγαλώνει ένα αγόρι, ας πούμε, με action man και αυτοκινητάκια το θεωρείς λάθος; (γιατί ξέρω πολλές φεμινίστριες που το θεωρούν). Άλλο αυτό και άλλο να έχει ένα πατέρα που να του λέει ότι οι γυναίκες είναι χαζές, άχρηστες κλπ (αυτό είναι το πατριαρχικό πρότυπο που λες, το προηγούμενο είναι απλά αγορίστικο, αντρικό). Τα αγόρια και τα κορίτσια δεν μπορούν να έχουν την ίδια ανατροφή και να ταυτίζονται με τα ίδια πρόρτυπα, γιατί πολύ απλά είναι ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ διαφορετικά.
I wasn't proving your point, i was debunking your stats :-) …Λες να μου διαφεύγει απ' τη σκέψη ότι και οι πολιτισμικοί παράγοντες παίζουν τον σημαντικό ρόλο τους, όπως -όμως- κι ένα σύνολο άλλων παραγόντων, που έχουν διαμορφώσει την τωρινή κατάσταση πραγμάτων. Ακόμη και ο θρησκευτικός εξτρεμισμός και τα παραστρατιωτικά τρομοκρατικά του όργανα, αποδεδειγμένα, δεν ξεπηδούν από το τίποτε, άνευ αιτίας. Γενικώς, υπάρχουν εμπόλεμες καταστάσεις, υπάρχουν (απολυταρχικά) καθεστώτα, υπάρχουν διάφορες σφαίρες επιρροής που αντιμάχονται η μία την άλλη, υπάρχουν συμφέροντα, υπάρχουν τρομακτικές ανισότητες στα πάντα κ.λπ., ο κόσμος μας είναι συνονθύλευμα, που δε διέπεται από καθαρούς μανιχαϊσμούς. Όποιος θέλει να μιλήσει, χωρίς bias, για την πραγματικότητα και τις διάφορες τάσεις, και πως έχουν δημιουργηθεί αυτές, usually i'm more than willing to discuss, to read and learn something απ' τα insights των άλλων, όμως όποιος θέλει, απλά, να δείξει με το δάκτυλο ένα "μαύρο πρόβατο", με την λογική εμείς(εγώ) καλοί- αυτοί κακοί ... δεν με ενδιαφέρει, simple as that. Υπάρχουν πολλοί απ' το δεύτερο είδος και λιγότεροι απ' το πρώτο, άλλωστε. «Δεν απάντησες για την ανύπαρκτη κριτική του φεμινιστικού κινήματος στις μουσουλμανικές και τριτοκοσμικές χώρες γενικότερα.»Μα, έχω "απαντήσει" στο πρώτο μου σχόλιο, στην πρώτη παράγραφο. Αυτό το οποίο δεν αντιλαμβάνονται αρκετοί είναι πως ο φεμινισμός είχε, ιστορικά, και θα έχει διάφορες διαφορετικές φωνές στους κόλπους του. Κι εγώ, που δηλώνω ον με, αναμεταξύ άλλων, κραταιές φεμινιστικές αντιλήψεις, που δεν δημιουργήθησαν μόλις χτες, μπορεί να διαφωνώ οριζοντίως, καθέτως και πλαγίως με μεμονωμένες/ους εκπροσώπους ή κάποιες τάσεις/ εκφάνσεις ή ενέργειες. Όμως ο φεμινισμός δεν υπάρχει για να ακούσεις εσύ, προσωπικά, ο,τι θες να ακούσεις και μόνον αυτό.Και ας φτάσουμε στο ζήτημα της κας Sarsour, η οποία ενώ έχει πλούσιο έργο, έχει υποβιβαστεί ως μία «μαντηλοφορούσα που υποστηρίζει την Σαρία». Μου λες ότι δεν γίνεται κριτική, εγώ –πάλι- ξέρω ότι η εν λόγω κυρία, όχι μόνο δεν είναι στο απυρόβλητο, αλλά δέχεται και ισχυρή κριτική (για να μην πούμε flame war) από διάφορες μπάντες, έτερων φεμινιστριών συμπεριλαμβανομένων (βλ. Ayaan Hirsi Ali). Η υπόθεση του ότι υποστηρίζει την επιβολή του συνόλου των νόμων της Σαρία στην Αμερική, σύμφωνα με τα στοιχεία, είναι αυθαίρετη και καταχρηστική και στην καλύτερη περίπτωση: “cherry picking”. Δεν έχει πει κάτι που να δείχνει ότι υποστηρίζει -συγκεκριμένα- τους τομείς της σαρίας που είναι εχθρικά/ παραβιαστικά/ υποτιμητικά για τις γυναίκες. Και το θέμα είναι ότι αν κανείς δέχεται πόλεμο επί δικαίων και αδίκων, κάποια στιγμή όντως μπορεί να γίνει «υπερπροστατευτικός» κάποιων πραγμάτων που δεν έπρεπε να είναι, αυτό μπορεί να μην είναι σωστό, αλλά είναι ανθρώπινο. …Και σε αυτό που θέλω να καταλήξω είναι ότι ο φεμινισμός της Sarsour και της όποιας Sarsour ή x ή y ο “ισλαμικός φεμινισμός” μπορεί να μην μοιάζει, απαραίτητα, με τον “δικό” μου φεμινισμό, τι να γίνει όμως, που ενός τύπου φεμινισμός ποτέ δεν υπήρξε αρκετός για όλους; Τι να γίνει που φεμινισμός δεν είναι μόνο αυτός των δυτικών λευκών χριστιανών ή άθεων προερχόμενων από χριστιανικά περιβάλλοντα, middle ή/και upper class cis (*) γυναικών (ή και ανδρών);(*) https://el.wikipedia.org/wiki/CisgenderΥγ. «Όσο για την ανατροφή των παιδιών που έγραψες, το να μεγαλώνει ένα αγόρι, ας πούμε, με action man και αυτοκινητάκια το θεωρείς λάθος; (γιατί ξέρω πολλές φεμινίστριες που το θεωρούν).»...Μάλλον κάτι δεν έχεις καταλάβει σωστά, σ' αυτό που σου έχουν πει. Το να παίζει ένα αγόρι με ... αυτοκινητάκια -per se- δεν είναι λάθος. Ο ένθερμος διαχωρισμός των παιχνιδιών, βάση φύλου (και για εταιρικούς μαρκετινίστικους λόγους) είναι αυτό που νοείται ως “λάθος”. Το να βάζεις τα αγόρια να παίζουν ΜΟΝΟ με action man, αυτοκινητάκια, κατασκευές, επιστημονικά σετ και το να βάζεις τα κορίτσια να παίζουν ΜΟΝΟ με κούκλες, καρότσια, σετ μαγειρικής και μακιγιάζ είναι λάθος. Τα αγόρια μπορούν να απολαμβάνουν τα σετ μαγειρικής εξίσου, τα κορίτσια μπορούν να απολαμβάνουν τα χελονωνιντζάκια εξίσου. Το να φοβάσαι ότι το παιδί σου θα βγει «αδερφή», αν θέλει να παίξει με το μικρό μου πόνυ είναι κακό, το να λες στο κορίτσι ότι δεν είναι «κοριτσίστικο» να κυλιστεί στη λάσπη είναι κακό.
Να δεχτώ ότι στο σχόλιό μου δεν ήταν ξεκάθαρο ότι αναφερόμουν στο μουσουλμανικό κομμάτι της Νιγηρίας. Οπότε ναι busted, απέδειξες ότι στο μουσουλμανικό 100% των αντρών τη σκαπουλάρουν κανονικά και με το νόμο (sharia law duh) και στο χριστιανικό το 90% (όχι γιατί δεν έχουν νόμους αλλά επειδή nobody gives a shit). Η μόνη διαφορά είναι ότι στους χριστιανούς δεν έχουμε θύματα. Οπότε το debunking πάει στα σκουπίδια εφόσον το αποτέλεσμα είναι κατά βάθος το ίδιο, οι ένοχοι ΔΕΝ τιμωρούνται. Όταν μιλάω για κριτική του φεμινιστικού κινήματος κατά του Ισλαμ δεν εννοώ να γράψεις εσύ κάτι σε ένα σχόλιο, εννοώ να οργανωθεί κάτι τύπου slutwalk για την καταπάτηση των γυναικείων δικαιωμάτων στη Μέση Ανατολή (και αλλού). Για τη Sarsour, (που υπερασπίζεσαι έστω λίγο πλαγίως) μάθε ότι κατηγόρησε ως αντιισλαμικά, ρατσιστικά και ισλαμοφοβικά μια σειρά από ντοκιμαντέρ που αναδεικνύουν τη γυναικεία κακοποίηση στο Ισλαμ, στα οποία είχε συμμετοχή η ίδια η Ayaan Hirsi Ali που αναφέρεις. Όσον αφορά την πρόσφατη απόφαση της Σαουδικής Αραβίας να επιτρέψει στις γυναίκες να οδηγούν (μα πώς έγινε αυτό, το ισλαμ λέει ότι οι γυναίκες έχουν το 1/4 του αντρικού εγκεφάλου) η Sarsour ανέβασε το παρακάτω tweet:10 weeks of PAID maternity leave in Saudi Arabia. Yes PAID. And ur worrying about women driving. Puts us to shame. Δηλαδή, δεν πειράζει, ας μην οδηγάνε οι γυναίκες αφού το κράτος τους δίνει λεφτά αν κάνουν παιδιά. Βέβαια αυτό που δε λέει γιατί είναι τέρμα υποκρίτρια, είναι ότι στη Σαουδική Αραβία δουλεύει μόλις το 5% των γυναικών. Οι υπόλοιπες ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΜΕΝΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ. Τί ακριβώς φεμινιστικό έργο έχει παράξει η εν λόγω κυρία μόνο εσύ το βλέπεις. Βαφτίζεις την υποκρισία και την κατευθυνόμενη πολιτική ατζέντα ''διαφορετική φωνή''.Πάμε στο θέμα με τα παιχνίδια. Κανένας δεν πρόκειται να πει ότι ένα αγόρι θα γίνει γκέι αν αγγίξει μια μπάρμπι ή ότι ένα κοριτσάκι χάνει από τη θηλυκότητά του αν κυληστεί στις λάσπες. Είναι παιδιά, τα ενδιαφέρει απλά να παίξουν με κάτι. Έχουν βγει πάρα πολλές μελέτες που λένε ότι ήδη από την ηλικία των 9 μηνών,πριν δηλαδή αποκτήσουν συνείδηση του φύλου τους, τα παιδιά ανάλογα με το φύλο προτιμούν συγκεκριμένα παιχνίδια. Υπάρχουν αυτές οι μελέτες, υπάρχουν και δηλώσεις όπως αυτές της Jo Swinson στις ΗΠΑ που λέει ότι τα αγόρια θα πρέπει να παίζουν με κούκλες γιατί ο τομέας της φροντίδας έχει ανάγκη από 1 εκ. εργαζόμενους. Βρες το λάθος.Υγ. Ειρωνείες του τύπου ''κάτι έχεις καταλάβει λάθος σ'αυτό που σου έχουν πει'' δε χρειάζονται, μπορώ ευτυχώς να βλέπω και τις 2 πλευρές και να σχηματίζω τη δικιά μου γνώμη. Βέβαια δε διαβάζω μόνο gender studies που δημοσιεύτηκαν στο Berkeley.
...Ναι, δεν έχει νόημα αυτή η συζήτηση, this can go on forever and ever, αντιλαμβανόμαστε τα πράγματα κάπως διαφορετικά θα έλεγα και δεν ενθουσιάζομαι με το πατροναριστικό ύφος, διότι εσύ θέλεις -οπωσδήποτε- να βαπτίσεις κάτι Α/Μ, ενώ εγώ -καλώς κακώς- διαβλέπω και κάποιες ενδιάμεσους τόνους στο όλον θέμα (καλέ μου άνθρωπε σε λίγο θα μου πεις ότι ξεπλένω και τους ουαχαμπιστές) ...οπότε και θα κατευθυνθώ στο τέλος, για να διευκρινίσω ότι *δεν* χρησιμοποίησα ειρωνικό ύφος: Απλώς, η πρόταση που είπες δεν ευσταθεί, ως έχει, σαν σύγχρονη φεμινιστική θεώρηση και μου κάνει εντύπωση να λες ότι το έχεις "ακούσει από πολλές φεμινίστριες". Finally, εννοείται πως δεν κοιτώ μόνο έρευνες που συνηγορούν στο confirmation bias, αλλά δεν αρνούμαι ότι οι κατευθύνσεις όλων μας μπορεί να είναι διαφορετικές. Μην ξεγελάς τον εαυτό σου ότι μπορείς να είσαι αντικειμενικός κριτής, διότι έχεις πάρει θέση κι αυτή είναι σαφής. Το θέμα είναι ότι …χαίρω πολύ χαιρόπουλος... το core notion του βιολογισμού/ ουσιοκρατίας είναι κάτι που έχουμε φάει με κουτάλι από μωρά, είναι αδύνατον να αγνοούμε, είτε αισθανόμαστε ότι μας καλύπτει, είτε όχι (εμένα δεν με καλύπτει φερ’ ειπείν) ...το challenging αυτού του πλαισίου -όμως- έχει το ενδιαφέρον, χωρίς -εννοείται- να πετάμε την βιολογία από το παράθυρο.καλή σας συνέχεια.
Και προφανώς αυτές οι πόλεις/ κουλτούρες θα είναι στο στόχαστρο των απανταχού φεμινιστικών οργανώσεων... Τι? Α, όχι σημειώστε λάθος: Ο πάγκοσμιος φεμινισμός ασχολείται 24/7 με το "rape culture" στο... Χόλιγουντ και τις πολύ αδύνατες μοντέλες (μα τι fail)