Τρεις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, Mercedes - Benz, BMW και Hyundai, καθώς και αρκετές ακόμη εταιρίες ( GlaxoSmithKline, Allstate, Constant Contact) αποφάσισαν να αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από την πιο πετυχημένη εκπομπή του τηλεοπτικού δικτύου Fox News, μετά τις νέες κατηγορίες για σεξουαλική παρενόχληση που ήρθαν στο φως και αφορούν τον παρουσιαστή της, Μπιλ Ο' Ράιλι.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ των «New York Times», εκτός από τις δύο κατηγορίες για σεξουαλική παρενόχληση που ήταν ήδη γνωστές, υπάρχουν άλλες τρεις παρόμοιες υποθέσεις. Συνολικά, ο Μπιλ Ο' Ράιλι και το κανάλι προχώρησαν σε εξωδικαστικό συμβιβασμό με πέντε γυναίκες, καταβάλλοντας αποζημίωση ύψους 13 εκατ. δολαρίων.
Η Mercedes-Benz και η BMW αποφάσισαν να διακόψουν επ' αόριστον τη μετάδοση διαφημιστικών σποτ στην εκπομπή "The O'Reilly Factor" που παρουσιάζει ο 67χρονος Ο' Ράιλι, ενώ η Hyundai, παρότι δεν διαφημιζόταν στην εκπομπή αυτή, μετά τις αποκαλύψεις επέλεξε να αποσύρει τα τηλεοπτικά σποτ της από το Fox News καθώς και από τα υπόλοιπα κανάλια του ομίλου 21st Century Fox.
«Μολονότι είναι δύσκολο να καθορίσουμε ακριβώς τα γεγονότα, οι κατηγορίες είναι ανησυχητικές», σχολίασε μια εκπρόσωπος της Mercedes-Benz μιλώντας στο Γαλλικό Πρακτορείο. «Λαμβάνοντας υπόψη μας το πόσο σημαντικές είναι οι γυναίκες σε όλες τις δραστηριότητές μας, εκτιμούμε ότι (η εκπομπή) δεν είναι επί του παρόντος το κατάλληλο περιβάλλον για να προωθήσουμε τα προϊόντα μας», πρόσθεσε.
Στην εκπομπή της Δευτέρας, ο 67χρονος συντηρητικός παρουσιαστής δεν σχολίασε τις κατηγορίες που έχουν διατυπωθεί εναντίον του, ενώ όπως έγραψαν οι New York Times, το τηλεοπτικό δίκτυο αναμένεται να βρεθεί αντιμέτωπο με νέα νομικά προβλήματα λόγω μίας κοινής αγωγής δύο άλλων γυναικών που υποστηρίζουν ότι έπεσαν θύματα φυλετικών διακρίσεων μέσα στο εργασιακό περιβάλλον του Fox News.
Η εκπομπή «The O'Reilly Factor» έχει, με διαφορά, τη μεγαλύτερη τηλεθέαση σε όλα τα ενημερωτικά τηλεοπτικά κανάλια των ΗΠΑ, με 3,98 εκατομμύρια τηλεθεατές (κατά μέσον όρο), κατά το πρώτο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με στοιχεία του εξειδικευμένου ιστοτόπου Adweek.
Από τον Ιανουάριο του 2015 μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2016 η εκπομπή απέφερε διαφημιστικά έσοδα της τάξεως των 297 εκατομμυρίων δολαρίων στο Fox News.
σχόλια