Burger King: Πώς έκλεψε εκατομμύρια πελάτες από το McDonald's με μία καμπάνια

Burger King: Πώς έκλεψε εκατομμύρια πελάτες από το McDonald's με μία καμπάνια Facebook Twitter
Φωτογραφία: Αρχείου, EPA
0

«Αγοράστε το χαρακτηριστικό Whopper του Burger King μόνο με ένα $ cent, αποκλειστικά στα McDonald's». Αυτό ήταν το μήνυμα της επαναστατικής διαφημιστικής καμπάνιας, που βοήθησε το Burger King να «κλέψει» εκατομμύρια πελάτες από τα McDonald's, τον επί δεκαετίες μεγαλύτερο ανταγωνιστή του. 

Με την πρώτη τοποθεσία να ανοίγει τις πόρτες της το μακρινό 1953, στην Φλόριντα, το Burger King ήταν μία από τις μεγαλύτερες και πιο ιστορικές αλυσίδες fast food των ΗΠΑ. Όμως το 2017, οι πωλήσεις του είχαν καθοδική πορεία, με τα καταστήματά του να έχουν 50% λιγότερα έσοδα από αυτά των McDonald's.

Έτσι, η διοίκηση της αλυσίδας έβαλε μπρος σε ένα.. ιδιαίτερο σχέδιο, για κάποιους φιλόδοξο, για άλλους τρελό. 

Σε συνεργασία με ένα διαφημιστικό γραφείο, πέρασαν περισσότερο από έναν χρόνο ετοιμάζοντας μία καμπάνια που θα έβαζε «φωτιά» στα social media. Στις 4 Δεκεμβρίου του 2018, λοιπόν, ο λογαριασμός του Burger King έγραψε σε ανάρτηση στο μέσο τότε γνωστό ως Twitter, «Επιστρέφω αμέσως, πάω στα McDonald's».

Burger King: Πώς έκλεψε εκατομμύρια πελάτες από το McDonald's με μία καμπάνια Facebook Twitter

Πολύ απλά, για μία εβδομάδα, το Burger King ξεκίνησε μία προσφορά που ενεργοποιούνταν μόνο όταν κάποιος βρισκόταν σε απόσταση μικρότερη των 180 μέτρων από ένα κατάστημα McDonald's. Οποιοσδήποτε μπορούσε να κατεβάσει την εφαρμογή του Burger King στο κινητό του και μόλις έφτανε κοντά σε τοποθεσία McDonald's, θα είχε την δυνατότητα να φάει ένα Whopper burger έναντι μόλις ενός $ cent. 

Η καινοτόμα αυτή προωθητική ενέργεια έγινε πολύ σύντομα «viral», ξεπερνώντας τις προσδοκίες ακόμη και των πιο αισιόδοξων στελεχών της εταιρείας.

Μέσα σε εννέα ημέρες, η εφαρμογή του Burger King μέτρησε 1,5 εκατομμύρια λήψεις, περισσότερες από κάθε άλλη εφαρμογή στο App store της Apple, ενώ προηγουμένως βρισκόταν πίσω από 685 άλλα apps. 

Εντυπωσιακός ήταν και ο αριθμός των ατόμων που σχολίασαν την καμπάνια στα social media, αλλά πιο σημαντική για τους μετόχους της εταιρείας ήταν η μεγάλη αύξηση στα κέρδη της. Συγκεκριμένα, στους 12 μήνες που ακολούθησαν, το μέσο εισόδημα κάθε παραρτήματος Burger King παρουσίασε αύξηση 30%, σε σύγκριση με 20% για τα καταστήματα των McDonald's. 
 

Με πληροφορίες από Forbes

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ταξιδιώτες ανταλλάσσουν τα σπίτια τους με αγνώστους αντί να χρησιμοποιούν Airbnb ή ξενοδοχεία

Διεθνή / Ταξιδιώτες ανταλλάσσουν τα σπίτια τους με αγνώστους αντί να χρησιμοποιούν Airbnb ή ξενοδοχεία

Πλατφόρμες, όπως το HomeExchange και το Kindred, επιτρέπουν στους χρήστες να ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο με λιγότερα χρήματα - «Τα μέλη ανταλλάσσουν νύχτες και όχι δολάρια»
LIFO NEWSROOM
Στα άδυτα του Βατικανού: Πώς ο πάπας Φραγκίσκος βλέπει το τέλος να πλησιάζει και προετοιμάζει την διαδοχή του

Διεθνή / Στα άδυτα του Βατικανού: Ο πάπας Φραγκίσκος βλέπει το τέλος να πλησιάζει και προετοιμάζει την διαδοχή του

Αποκαλυπτικό δημοσίευμα του Politico για τη μάχη της διαδοχής του Πάπα Φραγκίσκου, η οποία θα είναι ιδιαίτερα πολιτικοποιημένη, ιδίως έπειτα από την πρόσφατη σύγκρουση του ποντίφικα με τον καθολικό αντιπρόεδρο των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Συνάντηση Ερντογάν -Ζελένσκι: «Οι διαπραγματεύσεις δεν πρέπει να γίνονται πίσω από την πλάτη της Ουκρανίας»

Διεθνή / Συνάντηση Ερντογάν -Ζελένσκι: «Οι διαπραγματεύσεις δεν πρέπει να γίνονται πίσω από την πλάτη της Ουκρανίας»

Ο Τούρκος πρόεδρος από την πλευρά του δήλωσε ότι η εδαφική ακεραιότητα και η κυριαρχία της Ουκρανίας είναι αδιαμφισβήτητη στα μάτια της Άγκυρας
LIFO NEWSROOM
Πόλεμος στην Ουκρανία: Όλοι πρέπει να είναι εντάξει με τη συμφωνία, λέει ο Ρούμπιο, βάζοντας στο κάδρο την ΕΕ

Διεθνή / Πόλεμος στην Ουκρανία: Όλοι πρέπει να είναι εντάξει με τη συμφωνία, λέει ο Ρούμπιο, βάζοντας στο κάδρο την ΕΕ

Όλοι οι εμπλεκόμενοι σε αυτή τη σύγκρουση πρέπει να είναι εντάξει με τη συμφωνία τερματισμού, δήλωσε ο Μάρκο Ρούμπιο μετά τις συνομιλίες με τον Λαβρόφ
LIFO NEWSROOM
Το πραγματικό Sucession: Μέσα στην οικογενειακή διαμάχη για τον έλεγχο της αυτοκρατορίας του Ρούπερτ Μέρντοχ

Διεθνή / Το αληθινό «Succession»: Μέσα στην οικογενειακή διαμάχη για την αυτοκρατορία Μέρντοχ

Η οικογένεια του μεγιστάνα των Μέσων Ενημέρωσης Ρούπερτ Μέρντοχ βρίσκεται σε πολύχρονη διαμάχη για τον έλεγχο των εφημερίδων αλλά κυρίως, του τηλεοπτικού FOX News, που στηρίζει τον Ντόναλντ Τραμπ
LIFO NEWSROOM