Διόδια στους ξένους θέλει να βάλει η Γερμανία

Διόδια στους ξένους θέλει να βάλει η Γερμανία Facebook Twitter
6

Διόδια στους γερμανικούς δρόμους αλλά μόνο για αλλοδαπούς σχεδιάζει να επιβάλλει ο Γερμανός υπουργός Συγκοινωνιών Alexander Dobrindt.

Σύμφωνα με το σχεδιασμό, η εφαρμογή του μέτρου θα ξεκινήσει το 2016 και οι αλλοδαποί οδηγοί θα πληρώνουν 10 ευρώ για 10 ημέρες ή 100 ευρώ για ένα χρόνο.

Αντιδράσεις υπάρχουν από γειτονικές χώρες, όπως η Αυστρία και η Ολλανδία, ο Dobrindt υποστηρίζει πάντως ότι δεν παραβιάζει κάποιον ευρωπαϊκό νόμο.

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς από το χαράτσι αυτό στους ξένους-οι Γερμανοί δεν πληρώνουν διόδια-αναμένεται να μπούν στο δημόσιο ταμείο 2,5 δισεκατομμύρια που θα πάνε στη συντήρηση των δρόμων.

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έλον Μασκ: Έφτιαξε poll για τον εαυτό του - «Μαριονέτα Σιωνιστών;» ή «Αντισημιτιστής;», τι απάντησαν όσοι ψήφισαν

Διεθνή / Έλον Μασκ: Έφτιαξε poll για τον ίδιο - «Μαριονέτα Σιωνιστών;» ή «Αντισημιτιστής;», τι απάντησαν όσοι ψήφισαν

Μετά τις αντιδράσεις με τις παρεμβάσεις του υπέρ ακροδεξιών κομμάτων και ότι «μόνο η AfD μπορεί να σώσει τη Γερμανία», ο δισεκατομμυριούχος έθεσε τέσσερις επιλογές
LIFO NEWSROOM
Λουίτζι Μαντζιόνε: Λαϊκός ήρωας στα μάτια πολλών - Δέχεται χρήματα και γράμματα μέσα από τη φυλακή

Διεθνή / Λουίτζι Μαντζιόνε: Λαϊκός ήρωας στα μάτια πολλών - Δέχεται χρήματα και γράμματα μέσα από τη φυλακή

Οι αρχές καταδικάζουν την υποστήριξη που λαμβάνει ο Μαντζιόνε, με την Επίτροπο της NYPD, Jessica Tisch, να δηλώνει: «Η γιορτή υπέρ ενός ψυχρού εγκλήματος είναι σοκαριστική και αποτρόπαιη»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Οι ξένοι οδηγοί πληρώνουν για τη χρήση των αυτοκινητόδρομων στην Ελλάδα μέσω των διοδίων.Στη Γερμανία δεν υπάρχουν διόδια και οι κάτοικοι πληρώνουν για τη χρήση τψν δρόμων μέσω του φόρου μια φορά το χρόνο (κάτι σαν τα τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα, απλά η πληρωμή γίνεται αυτόματα μέσω του τραπεζικού λογαριασμού του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου).Βρίσκω πολύ λογικό λοιπόν, να βρεθεί κάποιος τρόπος για να πληρώνουν και όσοι χρήστες των δρόμων δεν πληρώνουν μέχρι τώρα.Για παράδειγμα στην Αυστρία, ο οδηγός υποχρεούται να κολλήσει στο παρπρίζ του οχήματός του τη "Βινιέτα", ένα αυτοκόλλητο το οποίο αγοράζει κατά την είσοδό του στη χώρα.Τουλάχιστον στη Γερμανία τα χρήματα από το φόρο για τα αυτοκίνητα πηγαίνουν πραγματικά στη συντήρηση των δρόμων.Στην Ελλάδα πληρώνουμε τους ιδιώτες για να φτιάξουν αυτοκινητόδρομους, πληρώνουμε διόδια για να τους διασχίσουμε και πληρώνουμε και τέλη κυκλοφορίας.
10 ευρώ για να χρησιμοποιείς 10 μέρες όλους τους αυτοκινητόδρομους. Για να πας από Αθήνα Θεσσαλονίκη νομίζω είναι παραπάνω για ντόπιους και ξένους. Επίσης νομίζω ότι οι Γερμανοί ήδη πλήρωναν κάποιο τέλος ετήσια για την συντήρηση των αυτοκινητόδρομων.
Αν το έκαναν οι Έλληνες προσωπικά έξυπνους θα μας έλεγα. Αλλά επειδή κι εδώ οι Γερμανοί αποφασίζουν και είμαστε ξένοι πλέον στην ίδια μας τη χώρα, μάλλον πάλι εμείς θα πληρώναμε και οι άλλοι θα περνάνε τσάμπα