Διόδια στους ξένους θέλει να βάλει η Γερμανία

Διόδια στους ξένους θέλει να βάλει η Γερμανία Facebook Twitter
6

Διόδια στους γερμανικούς δρόμους αλλά μόνο για αλλοδαπούς σχεδιάζει να επιβάλλει ο Γερμανός υπουργός Συγκοινωνιών Alexander Dobrindt.

Σύμφωνα με το σχεδιασμό, η εφαρμογή του μέτρου θα ξεκινήσει το 2016 και οι αλλοδαποί οδηγοί θα πληρώνουν 10 ευρώ για 10 ημέρες ή 100 ευρώ για ένα χρόνο.

Αντιδράσεις υπάρχουν από γειτονικές χώρες, όπως η Αυστρία και η Ολλανδία, ο Dobrindt υποστηρίζει πάντως ότι δεν παραβιάζει κάποιον ευρωπαϊκό νόμο.

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς από το χαράτσι αυτό στους ξένους-οι Γερμανοί δεν πληρώνουν διόδια-αναμένεται να μπούν στο δημόσιο ταμείο 2,5 δισεκατομμύρια που θα πάνε στη συντήρηση των δρόμων.

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ξεκίνησε η επανεκδίκαση του Χάρβεϊ Γουάινσταϊν στη Νέα Υόρκη – Αντιμέτωπος με νέες κατηγορίες για σεξουαλική κακοποίηση

Διεθνή / Ξεκίνησε η επανεκδίκαση του Χάρβεϊ Γουάινσταϊν στη Νέα Υόρκη – Αντιμέτωπος με νέες κατηγορίες για σεξουαλική κακοποίηση

Η εισαγγελέας Σάνον Λούσι παρουσίασε την υπόθεση με ιδιαίτερα γλαφυρές περιγραφές των περιστατικών, τονίζοντας ότι ο Γουάινσταϊν, επί δεκαετίες, δρούσε «ως πύλη του Χόλιγουντ» και εκμεταλλευόταν τη θέση του για να εξαναγκάζει γυναίκες σε σεξουαλικές πράξεις
LIFO NEWSROOM
Τελεσίγραφο Τζέι Ντι Βανς για την Ουκρανία - «Υπάρχουν πολλές λεπτές διαφορές» απαντά η Ρωσία

Διεθνή / Τελεσίγραφο Τζέι Ντι Βανς για την Ουκρανία - «Υπάρχουν πολλές λεπτές διαφορές» απαντά η Ρωσία

Η πρόταση για κατάπαυση πυρός και εδαφικές παραχωρήσεις - Το Κρεμλίνο δεν θεωρεί τελεσίγραφο την αμερικανική στάση και ζητά διαπραγματεύσεις μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας
LIFO NEWSROOM
Γάζα: Ο Αμπάς ζητά από την Χαμάς να απελευθερώσει τους ομήρους και να παραδώσει τα όπλα

Διεθνή / Γάζα: Ο Αμπάς ζητά από την Χαμάς να απελευθερώσει τους ομήρους και να παραδώσει τα όπλα

Σε ομιλία του που μεταδόθηκε τηλεοπτικά ο Αμπάς ζήτησε επίσης από τη Χαμάς να παραχωρήσει την ευθύνη για τη Λωρίδα της Γάζας, να παραδώσει τα όπλα της στην Παλαιστινιακή Αρχή και να μετατραπεί σε πολιτικό κόμμα
LIFO NEWSROOM
Τουρκία: Σεισμός 6,2 Ρίχτερ στην Κωνσταντινούπολη - Οι πρώτες εικόνες

Διεθνή / Τουρκία: Σεισμός 6,2 Ρίχτερ στην Κωνσταντινούπολη - Οι πρώτες εικόνες

Σε διάρκεια λίγων λεπτών έγιναν δύο μετασεισμοί 5,9 και 4,9 Ρίχτερ - Οι σεισμοί σημειώθηκαν στη θαλάσσια περιοχή ανάμεσα σε Κωνσταντινούπολη και Ραιδεστό, στα ανοιχτά της Σηλυβρίας
LIFO NEWSROOM
Ρόμπερτ Κένεντι Τζούνιορ: «Η ζάχαρη είναι δηλητήριο» – Νέα επίθεση στη βιομηχανία τροφίμων

Διεθνή / Ρόμπερτ Κένεντι Τζούνιορ: «Η ζάχαρη είναι δηλητήριο» – Νέα επίθεση στη βιομηχανία τροφίμων

Ο Υπουργός Υγείας Ρόμπερτ Κένεντι Τζούνιορ κλιμακώνει τη μάχη του κατά της επεξεργασμένης διατροφής, χαρακτηρίζοντας τη ζάχαρη «δηλητήριο» και ανακοινώνοντας συμφωνία για την αφαίρεση συνθετικών χρωστικών έως το 2026
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Κινέζοι εργάζονται σε ρωσικό εργοστάσιο drones – Ίσως με κλεμμένη τεχνολογία

Διεθνή / Ουκρανία: Κινέζοι εργάζονται σε ρωσικό εργοστάσιο drones – Πιθανόν με κλεμμένη τεχνολογία

Η Ουκρανία καλεί τον Κινέζο πρέσβη μετά από κατηγορίες ότι Κινέζοι πολίτες εργάζονται στη ρωσική βιομηχανία drones με πιθανώς κλεμμένη τεχνολογία - Ο Ζελένσκι απαιτεί εξηγήσεις από το Πεκίνο
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Οι ξένοι οδηγοί πληρώνουν για τη χρήση των αυτοκινητόδρομων στην Ελλάδα μέσω των διοδίων.Στη Γερμανία δεν υπάρχουν διόδια και οι κάτοικοι πληρώνουν για τη χρήση τψν δρόμων μέσω του φόρου μια φορά το χρόνο (κάτι σαν τα τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα, απλά η πληρωμή γίνεται αυτόματα μέσω του τραπεζικού λογαριασμού του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου).Βρίσκω πολύ λογικό λοιπόν, να βρεθεί κάποιος τρόπος για να πληρώνουν και όσοι χρήστες των δρόμων δεν πληρώνουν μέχρι τώρα.Για παράδειγμα στην Αυστρία, ο οδηγός υποχρεούται να κολλήσει στο παρπρίζ του οχήματός του τη "Βινιέτα", ένα αυτοκόλλητο το οποίο αγοράζει κατά την είσοδό του στη χώρα.Τουλάχιστον στη Γερμανία τα χρήματα από το φόρο για τα αυτοκίνητα πηγαίνουν πραγματικά στη συντήρηση των δρόμων.Στην Ελλάδα πληρώνουμε τους ιδιώτες για να φτιάξουν αυτοκινητόδρομους, πληρώνουμε διόδια για να τους διασχίσουμε και πληρώνουμε και τέλη κυκλοφορίας.
10 ευρώ για να χρησιμοποιείς 10 μέρες όλους τους αυτοκινητόδρομους. Για να πας από Αθήνα Θεσσαλονίκη νομίζω είναι παραπάνω για ντόπιους και ξένους. Επίσης νομίζω ότι οι Γερμανοί ήδη πλήρωναν κάποιο τέλος ετήσια για την συντήρηση των αυτοκινητόδρομων.
Αν το έκαναν οι Έλληνες προσωπικά έξυπνους θα μας έλεγα. Αλλά επειδή κι εδώ οι Γερμανοί αποφασίζουν και είμαστε ξένοι πλέον στην ίδια μας τη χώρα, μάλλον πάλι εμείς θα πληρώναμε και οι άλλοι θα περνάνε τσάμπα