Διόδια στους ξένους θέλει να βάλει η Γερμανία

Διόδια στους ξένους θέλει να βάλει η Γερμανία Facebook Twitter
6

Διόδια στους γερμανικούς δρόμους αλλά μόνο για αλλοδαπούς σχεδιάζει να επιβάλλει ο Γερμανός υπουργός Συγκοινωνιών Alexander Dobrindt.

Σύμφωνα με το σχεδιασμό, η εφαρμογή του μέτρου θα ξεκινήσει το 2016 και οι αλλοδαποί οδηγοί θα πληρώνουν 10 ευρώ για 10 ημέρες ή 100 ευρώ για ένα χρόνο.

Αντιδράσεις υπάρχουν από γειτονικές χώρες, όπως η Αυστρία και η Ολλανδία, ο Dobrindt υποστηρίζει πάντως ότι δεν παραβιάζει κάποιον ευρωπαϊκό νόμο.

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς από το χαράτσι αυτό στους ξένους-οι Γερμανοί δεν πληρώνουν διόδια-αναμένεται να μπούν στο δημόσιο ταμείο 2,5 δισεκατομμύρια που θα πάνε στη συντήρηση των δρόμων.

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Στη Βοσνία παίζεται το μέλλον των Βαλκανίων»: Ηχηρή παρέμβαση Κροάτη πρωθυπουργού υπέρ της ένταξης στην ΕΕ

Διεθνή / «Στη Βοσνία παίζεται το μέλλον των Βαλκανίων»: Ηχηρή παρέμβαση Κροάτη πρωθυπουργού υπέρ της ένταξης στην ΕΕ

Η ενταξιακή πορεία της Βοσνίας έχει παγιδευτεί επί σειρά ετών εξαιτίας των βαθιών εθνοτικών διαιρέσεων μεταξύ Βόσνιων, Σέρβων και Κροατών, καθώς και της δυσλειτουργικής πολιτειακής δομής που επιβλήθηκε με τη Συμφωνία του Ντέιτον το 1995
LIFO NEWSROOM
Η Samsung προειδοποιεί: Οι δασμοί Τραμπ πλήττουν τις πωλήσεις smartphone και τσιπ μνήμης

Διεθνή / Η Samsung προειδοποιεί: Οι δασμοί Τραμπ πλήττουν τις πωλήσεις smartphone και τσιπ μνήμης

Η κορυφαία κατασκευάστρια ηλεκτρονικών ειδών επικαλείται «αυξανόμενους πολιτικούς κινδύνους» για τους ημιαγωγούς και προβλέπει υψηλότερες τιμές για εξαρτήματα τηλεφώνων
LIFO NEWSROOM
Τουρκία: Η σκιά των σεξουαλικών κακοποιήσεων ανηλίκων, τα θρησκευτικά σχολεία και η αύξηση χρηματοδότησης στο Diyanet

Διεθνή / Τουρκία: Η σκιά των σεξουαλικών κακοποιήσεων ανηλίκων, τα θρησκευτικά σχολεία και η αύξηση χρηματοδότησης στο Diyanet

Η αύξηση της χρηματοδότησης προς το Diyanet και η ενίσχυση της θρησκευτικής εκπαίδευσης στην Τουρκία συνδέονται άμεσα και ανησυχητικά με τις αυξανόμενες καταγγελίες σεξουαλικής κακοποίησης ανηλίκων σε θρησκευτικά σχολεία
ΠΕΤΡΟΣ ΚΡΑΝΙΑΣ

σχόλια

5 σχόλια
Οι ξένοι οδηγοί πληρώνουν για τη χρήση των αυτοκινητόδρομων στην Ελλάδα μέσω των διοδίων.Στη Γερμανία δεν υπάρχουν διόδια και οι κάτοικοι πληρώνουν για τη χρήση τψν δρόμων μέσω του φόρου μια φορά το χρόνο (κάτι σαν τα τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα, απλά η πληρωμή γίνεται αυτόματα μέσω του τραπεζικού λογαριασμού του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου).Βρίσκω πολύ λογικό λοιπόν, να βρεθεί κάποιος τρόπος για να πληρώνουν και όσοι χρήστες των δρόμων δεν πληρώνουν μέχρι τώρα.Για παράδειγμα στην Αυστρία, ο οδηγός υποχρεούται να κολλήσει στο παρπρίζ του οχήματός του τη "Βινιέτα", ένα αυτοκόλλητο το οποίο αγοράζει κατά την είσοδό του στη χώρα.Τουλάχιστον στη Γερμανία τα χρήματα από το φόρο για τα αυτοκίνητα πηγαίνουν πραγματικά στη συντήρηση των δρόμων.Στην Ελλάδα πληρώνουμε τους ιδιώτες για να φτιάξουν αυτοκινητόδρομους, πληρώνουμε διόδια για να τους διασχίσουμε και πληρώνουμε και τέλη κυκλοφορίας.
10 ευρώ για να χρησιμοποιείς 10 μέρες όλους τους αυτοκινητόδρομους. Για να πας από Αθήνα Θεσσαλονίκη νομίζω είναι παραπάνω για ντόπιους και ξένους. Επίσης νομίζω ότι οι Γερμανοί ήδη πλήρωναν κάποιο τέλος ετήσια για την συντήρηση των αυτοκινητόδρομων.
Αν το έκαναν οι Έλληνες προσωπικά έξυπνους θα μας έλεγα. Αλλά επειδή κι εδώ οι Γερμανοί αποφασίζουν και είμαστε ξένοι πλέον στην ίδια μας τη χώρα, μάλλον πάλι εμείς θα πληρώναμε και οι άλλοι θα περνάνε τσάμπα