Στα Spring Studios της Νέας Υόρκης θα πραγματοποιηθεί η πρώτη εβδομάδα μόδας τεχνητής νοημοσύνης, παρουσία των μεγαλύτερων οίκων του κόσμου.
Στόχος των διοργανωτών είναι να εξερευνήσουν τι είναι δυνατό στη βιομηχανία της μόδας μέσω της τεχνητής νοημοσύνης ενθαρρύνοντας τους σχεδιαστές να πειραματιστούν με νέες τεχνολογίες και τεχνικές.
Η διήμερη εκδήλωση διεξάγεται από το στούντιο Maison Meta και έχει κεντρικό σκέλος έναν διαγωνισμό που αποτελείται από δύο στάδια. Το πρώτο είναι διαδικτυακή ψηφοφορία, στην οποία το ευρύ κοινό μπορεί να επιλέξει τον αγαπημένο του σχεδιαστή και στη συνέχεια οι 10 φιναλίστ θα επιλεγούν για να περάσουν στη δεύτερη φάση, παρουσιάζοντας τις δημιουργίες τους σε κριτική επιτροπή. Στον διαγωνισμό συμμετέχουν τουλάχιστον 350 άτομα.
Οι νικητές θα αναπτύξουν τα δικά τους brand μέσω της θερμοκοιτίδας Revolve με έδρα το Λος Άντζελες και θα δημιουργήσουν τις δικές τους συλλογές με Τεχνητή Νοημοσύνη.
Εβδομάδα μόδας τεχνητής νοημοσύνης: Κορυφαίοι εκπρόσωποι της μόδας στην διοργάνωση
Παρά το γεγονός ότι η Εβδομάδα Μόδας είναι σε πολύ πρώιμη φάση, κορυφαίοι εκπρόσωποι του κλάδου συμμετέχουν στην κριτική επιτροπή, όπως η αντιπρόεδρος του στούντιο Three Stripes της Adidas, Erike Wykes-Sneyd, η επικεφαλής του ανδρικού casting στον οίκο Celine, Natalie Hazzout, η make up artist, Pat McGrath και η επικεφαλής εκδοτικού περιεχομένου του Vogue Japan, Tiffany Godoy.
«Είναι ένα νέο είδος σχεδιαστή» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Revolve, Μάικλ Μέντε σε συνέντευξή του. «Δεν είναι ότι ο υπολογιστής σχεδιάζει και αντικαθιστά εργασίες. Είναι ένα διαφορετικό είδος δημιουργού που χρησιμοποιεί διαφορετικά είδη τεχνολογιών για να δημιουργήσει διαφορετικά προϊόντα που μπορούν να παραχθούν φυσικά. Είναι μια νέα προοπτική» σημείωσε.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ