Παρελθόν κατά πως φαίνεται αποτελεί για μεγάλο τμήμα των ζευγαριών ο παραδοσιακός εορτασμός της ημέρας του Αγίου Βαλεντίνου, καθώς επιλέγουν πλέον εναλλακτικούς τρόπους για να εορτάσουν την ημέρα εκείνη.
Την ριζική αλλαγή του τρόπου εορτασμού του Αγίου Βαλεντίνου ιδιαίτερα για τα νέα ζευγάρια διαπιστώνει πανευρωπαϊκή έρευνα της Huawei, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 2.500 άτομα. Σε αυτήν αποκαλύπτεται πως πολλά νέα ζευγάρια αναζητούν πιο ευφάνταστους τρόπους να δείξουν την αγάπη και την φροντίδα τους στον/στην σύντροφό τους.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, σχεδόν τα δύο τρίτα (64%) των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι «βαριούνται τα παραδοσιακά ραντεβού και αναζητούν πιο συναρπαστικές εμπειρίες» με τους συντρόφους τους. Αυτό ισχύει ακόμη περισσότερο μεταξύ των νεότερων ζευγαριών, με το 71% των ατόμων ηλικίας 26-35 ετών να αναφέρουν ότι βαριούνται τα παραδοσιακά ραντεβού.
Λουλούδια και σοκολάτες ή ομαδική γυμναστική, επισκέψεις σε θεματικά πάρκα και σπορ
Το 69% των ερωτηθέντων δήλωσε πως για το ιδανικό ραντεβού, θα προτιμούσε μια κοινή εμπειρία, όπως μια υπαίθρια δραστηριότητα ή ένα μάθημα μιας νέας δεξιότητας, για να αποκτήσουν περισσότερες κοινές αναφορές. Πράγματι, πάνω από τα δύο τρίτα (67%) των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι ήδη έχουν δοκιμάσει πιο δημιουργικές δραστηριότητες, όπως ένα μάθημα μαγειρικής, την επίσκεψη σε ένα escape room ή ένα θεματικό πάρκο, μια καθηλωτική θεατρική εμπειρία. Σχεδόν τα τρία τέταρτα (73%) ανέφεραν ότι είχαν επιλέξει μαζί αθλητικές δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένης ομαδικής γυμναστικής, πεζοπορίας ή ακόμη και αναρρίχηση.
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας, η αλλαγή στις συνήθειες εορτασμού της Ημέρας του Αγίου Βαλεντίνου, προέκυψε από την επιθυμία ζευγαριών να δημιουργήσουν μόνιμες αναμνήσεις μέσω κοινών και νέων εμπειριών, οι οποίες θα τους φέρουν πιο κοντά. Εννέα στους δέκα (88%), δήλωσαν ότι συμφώνησαν να μοιραστούν εμπειρίες που «θα τους φέρουν πιο κοντά με τον σύντροφό τους» και τα τρία τέταρτα (76%) δήλωσαν ότι θα προτιμούσαν ένα ραντεβού όπου μπορούν να μάθουν ή να βιώσουν κάτι νέο με το αγαπημένο τους πρόσωπο. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τα νεότερα ζευγάρια ηλικίας 26-35 ετών, σε ποσοστό 79%.
Πιο εναλλακτικά ραντεβού
Στο μέλλον, η συντριπτική πλειονότητα των ζευγαριών (91%) σχεδιάζουν πιο εναλλακτικά ραντεβού και δημιουργικές κοινές εμπειρίες με τους συντρόφους τους, όταν βγαίνουν. Αυτό ισχύει τόσο για εκείνους που έχουν δοκιμάσει ήδη πιο εναλλακτικά ραντεβού και θέλουν να κάνουν περισσότερα τους επόμενους 12 μήνες, όσο και για εκείνους που δεν έχουν ακόμη ξεφύγει από τις παραδοσιακές συνήθειες. Πάνω από 8 στους 10 (84%) δήλωσαν ότι σχεδιάζουν να δοκιμάσουν νέες δραστηριότητες τους επόμενους 12 μήνες όταν βγαίνουν ραντεβού.
Συγκεκριμένα, το 77% δήλωσε ως κορυφαία επιλογή τα ταξίδια, το 50% προτιμά να ξεκινήσουν μαζί ένα καινούριο χόμπι, ενώ για το 42% τα μαθήματα φωτογραφίας αποτελούν κορυφαία επιλογή. Ο αθλητισμός ήταν η τέταρτη πιο δημοφιλής επιλογή, με πάνω από το ένα τρίτο (36%) να σχεδιάζει να ασχοληθεί με ένα άθλημα όταν βγαίνουν μαζί.
Ωστόσο, τα ζευγάρια μπορεί να δυσκολεύονται στο να συμφωνήσουν ποιες δραστηριότητες θα κάνουν μαζί. Περισσότερες γυναίκες επέλεξαν τα ταξίδια, κατά 81%, έναντι 73% των ανδρών, ενώ οι άντρες ήταν πιο πρόθυμοι για τον αθλητισμό, κατά 43% έναντι 29% των γυναικών. Πάντως, η φωτογραφία αποτελεί μια κοινή προτίμηση (41%) τόσο για τις γυναίκες όσο και για τους άνδρες.
Η Huawei, όπως αναφέρει σε ανακοίνωση της, διενήργησε την έρευνα, για να αναδείξει τις σύγχρονες προτιμήσεις των ζευγαριών. Σύμφωνα με αυτές, η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει τα ζευγάρια να δημιουργήσουν, να συλλάβουν και να ξαναζήσουν ρομαντικές στιγμές που διαρκούν μια ζωή.
Για παράδειγμα, αποδεικνύεται ότι τα ζευγάρια θα θέλουν να δοκιμάσουν τη φωτογραφία ως νέο χόμπι το 2023, καθώς πολλοί ήδη καταγράφουν ρομαντικές στιγμές με φωτογραφίες και βίντεο. Τα τρία τέταρτα (74%) δήλωσαν ότι το κάνουν ήδη όταν περνούν χρόνο μαζί.
Με πληροφορίες από το ΑΠΕ-ΜΠΕ