Μία γερή δόση Ιαπωνίας περιμένει τους λάτρεις της KitKat, αφού η Nestle θα φέρει στην Ευρώπη τον συνδυασμό της δημοφιλούς σοκολάτας με τσάι matcha.
Η πράσινη Kit Kat θα αρχίσει να πωλείται στην Ευρώπη μέσα στον μήνα, δεκαπέντε ολόκληρα χρόνια μετά το λανσάρισμά της στην Ιαπωνία.
Την ανάμειξη της σκόνης πράσινου τσαγιού με το βούτυρο κακάο και τη λευκή σοκολάτα για την ευρωπαϊκή αγορά, θα αναλάβει το εργοστάσιο της Nestle στο Αμβούργο, όπου φυλάσσεται το επτασφράγιστο μυστικό της συνταγής.
Αρχικά, η νέα γεύση θα διατεθεί σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων η Γερμανία, η Βρετανία, η Ελβετία και η Ιταλία και στη συνέχεια θα εξαπλωθεί και στην υπόλοιπη γηραιά ήπειρο.
Η αγορά σοκολάτας στην Ιαπωνία είναι τεράστια, συνολικής αξίας περίπου5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, και η KitKat είναι η πιο δημοφιλής ανάμεσα σε όλα τα brands, σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg.
Ειδικά η γεύση με τσάι matcha είναι στις τρεις δημοφιλέστερες στη χώρα, μεταξύ των 350 ανταγωνιστικών προϊόντων που κυκλοφορούν στην Ιαπωνία.
Παγκοσμίως, ο περσινός ετήσιος κύκλος μόνο για την KitKat ανήλθε στο ένα δισεκατομμύριο δολάρια για τη Nestle, από τα συνολικά 8 δισεκατομμύρια που ήταν τα έσοδα της από προϊόντα ζαχαροπλαστικής.
Οι δείκτες ανάπτυξης του προϊόντος ξεπέρασαν κατά πολύ το 3% του μέσου όρου της Nestle, φτάνοντας το 9%, γεγονός που καταδεικνύει το θετικό μομέντουμ για τη συγκεκριμένη κατηγορία.
Το πράσινο τσάι matcha είναι βαθιά ριζωμένο στην ιαπωνική κουλτούρα και χρησιμοποιείται συχνά σε τελετουργίες τσαγιού στη χώρα. Τα τελευταία χρόνια, το συγκεκριμένο είδος τσαγιού έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλές και στην Ευρώπη - ειδικά τα latte πράσινου τσαγιού.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που φέρνουμε μία από τις πιο χαρακτηριστικές ιαπωνικές KitKat στην Ευρώπη φέτος», δήλωσε ο Αλεξάντερ Μελότ, επικεφαλής του τμήματος ζαχαροπλαστικής της εταιρείας.
Το λανσάρισμα έρχεται έναν χρόνο μετά την πώληση του αμερικανικού βραχίονα της Nestle στην «Ιταλίδα μητέρα» της Nutella, Ferrero SpA, έναντι 2,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Τότε, η πώληση είχε σηματοδοτήσει τη στροφή της Nestle σε ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες προϊόντων.
Με πληροφορίες από Bloomberg
σχόλια