Eυρώπη - Νέα Υόρκη με 10 ευρώ;

Eυρώπη - Νέα Υόρκη με 10 ευρώ; Facebook Twitter
43
Eυρώπη - Νέα Υόρκη με 10 ευρώ; Facebook Twitter

Tα φιλόδοξα νέα έρχονται δια στόματος του CEO της αεροπορικής Michael O'Leary. Σε πρόσφατο συνέδριο και σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ο ιρλανδικός Independent, η Ryanair δρομολογεί την μεγαλύτερη επανάσταση που έχει ποτέ σημειωθεί στον ταξιδιωτικό χάρτη.

Σύμφωνα με τα μελλοντικά της σχέδια η εταιρεία προετοιμάζει την σύνδεση δεκατεσσάρων ευρωπαϊκών χωρών με τις Η.Π.Α. με απευθείας υπερατλαντικές πτήσεις. Το κόστος θα ξεκινά από 10 ευρώ για απλή μετάβαση και λιγότερο από 20 για τα εισιτήρια με επιστροφή και χωρίς να αφαιρεί από τους πελάτες το δικαίωμα επιλογής θέσης ή μερικές ακόμη παροχές εντός του αεροπλάνου. Oι επιβάτες θα πρέπει να πληρώνουν επιπλέον για το γεύμα, τις αποσκευές και τους φόρους.

Ο τρόπος που θα επιτευχθεί αυτό το επιχειρησιακό πλάνο ακόμη δεν έχει ξεκαθαρίσει μιας και μένουν σημαντικές λεπτομέρειες που πρέπει να ρυθμιστούν και αφορούν κυρίως τον στόλο αεροσκαφών αλλά και τις συμφωνίες με τους αμερικανικούς αερολιμένες. Αρχικά, κάτι τέτοιο απαιτεί ενίσχυση του στόλου με τουλάχιστον 40 ακόμη αεροσκάφη κάτι που αναμένεται να πάρει 4 ή και 5 χρόνια. Θα πρέπει επιπλέον σταδιακά να λυθεί και το πρόβλημα του μονοπωλίου της αγοράς αεροπλάνων από την Gulf airlines ενώ σύμφωνα με την ανακοίνωση γίνεται ευδιάκριτο πως οι θέσεις που θα δημιουργηθούν για τέτοιες πτήσεις θα είναι αυστηρά περιορισμένες ως προς τη διάθεση.

43

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επίθεση στο Μαγδεμβούργο: Τα δύο κρίσιμα ερωτήματα - Μυστήριο με το κίνητρο του δράστη

Διεθνή / Επίθεση στο Μαγδεμβούργο: Τα δύο κρίσιμα ερωτήματα - Μυστήριο με το κίνητρο του δράστη

Ο ύποπτος Ταλέμπ Α. οδηγήθηκε ενώπιον του ανακριτή - Τι έλεγε στο βίντεο που δημοσίευσε λίγο πριν νοικιάσει την μαύρη BMW X-5 και την οδηγήσει στη χριστουγεννιάτικη αγορά
LIFO NEWSROOM
Επίθεση στο Μαγδεμβούργο: Νέα στοιχεία για τον δράστη - Πότε και πώς έφτασε στη Γερμανία

Διεθνή / Επίθεση στο Μαγδεμβούργο: Νέα στοιχεία για τον δράστη - Πότε και πώς έφτασε στη Γερμανία

Είναι ψυχίατρος και είχε απασχολήσει τις αρχές ξανά στο παρελθόν - Από το τέλος Οκτωβρίου, απουσίαζε συνεχώς από την εργασία του είτε σε διακοπές είτε με αναρρωτική άδεια
LIFO NEWSROOM
Μπράιαν Τζόνσον: Ο άνθρωπος που θέλει να «ξεγελάσει» τη γήρανση με φάρμακο για το αδυνάτισμα

Διεθνή / Μπράιαν Τζόνσον: Ο άνθρωπος που θέλει να «ξεγελάσει» τη γήρανση με φάρμακο για το αδυνάτισμα

Ακολουθεί έναν αυστηρό τρόπο ζωής, που περιλαμβάνει τη λήψη 100 χαπιών καθημερινά και πειραματικές θεραπείες όπως έγχυση βλαστοκυττάρων και επεξεργασία DNA - Τι περιλαμβάνει το νέο του project
LIFO NEWSROOM

σχόλια

14 σχόλια
Η είδηση σε άλλα λόγια: 'Την απόφαση να μεγαλώσει το μερίδιό της στην αγορά πήρε ο ιδιοκτήτης της ryanair, ανακοινώνοντας πως θα είναι σε θέση να προσφέρει το 1% των εισιτηρίων στην προνομιακή τιμή των 10 ευρώ! Το υπόλοιπο 99% θα διατίθεται σε κανονικές για την αγορά τιμές και πάντα σε απόλυτη συμφωνία με τους ανταγωνιστές.'" Δυστυχώς δεν είμαστε σε θέση να προσφέρουμε μεγαλύτερο ποσοστό, καθώς έχουμε λειτουργικά έξοδα και ελεγχόμαστε από διεθνείς οργανισμούς για θέματα ασφαλείας. Φιλοκερδής επιχείρηση είμαστε και όχι φιλανθρωπική οργάνωση! Αν δεν πετύχετε με την πρώτη τον τυχερό λαχνό των 10 ευρώ, μη χολοσκάτε! όλο και κάποτε θα γίνει.. ΚΙ ΑΝ ΣΟΥ ΚΑΤΣΕΙ;;;"
τώρα δηλαδή, ρε φίλε, γιατί πετάγεσαι στη μέση και με τις λογικές σου παρατηρήσεις μάς τουμπάρεις τις φιλελέ ονειρώξεις μας; θές να μας γυρίσεις στα χρόνια της Ολυμπιακής, της δεύτερης ασφαλέστερης αεροπορικής εταιρείας; συριζαίος είσαι; φτηά εισιτήρια υποκρίνονται ότι δίνουν οι άρχοντες - δεν μιλήσανε ποτέ για ασφάλεια...
"δεύτερης ασφαλέστερης αεροπορικής εταιρείας"Συγκρινόμενη με; Είναι σαν να λέμε πως η Κάτω Μαγούλα που δεν έχει χάσει σε αγώνα του Δ τοπικού είναι η πιο νικηφόρος ομάδα του κόσμου. Άλλα τα airmiles της BA και της Lufthansa και άλλα της Ολυμπιακής. Για να μη πω το πόσα στοίχιζαν στον προϋπολογισμό, πόσο προσωπικό είχαν και τις ανέσεις απολάμβαναν με τα λεφτά του Έλληνα φορολογούμενου
όλα τα είπες, Αταξινόμητε, εκτός από το ότι σε κάθε εκλογική αναμέτρηση οι φοιτητές ταξιδεύανε σχεδόν δωρεάν αλλά οι φοιτητικές παρατάξεις της πασοκοΝΔ δεν πληρώνανε μία, ότι οι πασοκοΝΔ διόριζαν αβέρτα και ότι οι διαπλεκόμενοι με πασοκοΝΔ καναλάρχες μετέφραν τσαμπα τις εδημερίδες τους αντί να πληρώνουν κανονικά. Και ήρθε η πασοκοΝΔ με θράσος χιλίων πιθήκων να διαπιστώσει ότι η Ολυμπιακή έμπαινε μέσα και πρέπει ανπουληθεί. Όταν λες συγκρινόμενη με; τι εννοείς; Η Ολυπιακή δεν έχει χάσει οτέ αεροπλάνο από τεχικό έλεγχο, κάτι για το οποίο δεν μπορεί να υπερηφανεύονται οι τριτοκοσμικές αεροπορικές εταιρείες στις οποίες πήγες με πονηριά να τοπθετήσεις την ΟΑ. Αν η ΟΑ ήταν Κάτω Μαγούλα στον αεροπορικό χώρο, τότε θα έβγαιναν κι αυτές οι τριτοκοσμικές ασφαλέστερες - δυστυχώς για σένα τα μεγέθη είναι συγκρίσιμα και η ΟΑ ήταν τεχνικά η δεύτερη ασφαλέστερη εταιρεία χωρίς αστερίσκους...
Δίκαιο έχεις ως προς τους διορισμούς των κομμάτων και τις μεταφορές των ψηφοφόρων (δεν φαλίρισε όμως εξαιτίας των εκλογών). Ως προς τη δεύτερη ασφαλέστερη σου έχω ήδη γράψει αλλά δεν το κατάλαβες. ΟΚ αν δεν είναι η Ολυμπιακή στο Δ τοπικό ίσως να είναι στην Δ εθνική. Υπάρχουν 1000 εταιρείες σε όλο τον κόσμο που έκαναν πολλαπλάσια airmiles από την ολυμπιακή (μεταξύ των οποίων κάργα υπερατλαντικά). Όσο λιγότερα παιχνίδια παίξεις τόσο λιγότερες ήττες θα έχεις. Η Άρσεναλ θα έχει περισσότερες ήττες από ότι ο Ατρόμητος αν η πρώτη παίξει 10000 παιχνίδια και ο Ατρόμητος 100. Σημαίνει αυτό πως ο ατρόμητος χάνει δυσκολότερα;
Αταξινόμητε, συνεχίζω να είμαι καλοπροαίρετος και να θεωρώ ότι όντως δεν καταλαβαίνεις. Ένα αυτοκίνητο με τρεις τροχούς δεν κινείται, το ίδιο αυτοκίνητο με δύο τροχούς πάλι δεν κινείται, τοίδιο και χωρίς τροχούς. Δεν σημαίνει ότι το αυτοκίνητο με τρεις τροχούς είναι λιγότερο ή περισσότερο άχρηστο από τα άλλα. Αν ένα αεροπλάνο πέσει λόγω ελλιπούς ελέγχου ή λόγω πολύ ελλιπούς ελέγχου ή λόγω ανύπαρκτου ελέγχου δεν έχει καμμία διαφορά σδτην κατάταξη ασφάλειας. Η Ολυμπιακή υπήρξε ασφαλέστατη εταιρεία αντικειμενικά και δεν έχει χάσει αεροπλάνο και οι τεχνικοί της έκαναν εξαιρετική δουλειά. Ευχάριστο ότι συμφωνείς μαζί μου για τις πασοκονεοδημοκρατικές πρακτικές που οδήγησαν την ΟΑ στην απαξίωση και το ξεπούλημα και τώρα έρχονται οι ίδιοι να μάς κουνήσουν το δάκτυλο - εξαιρετικά ενδιαφέρον επίσης ότι δεν σχολιάζεις τους διαπλεκόμενους καναλάρχες που διακινούσαν τσάμπα το εφημεριδο-εμπόρευμά τους χωρίς να πληρώνουν μία...
Ούτε καν 10 ευρώ!! Σύγνωμη κιόλας αλλά πάτε καλά ρε παιδιά;;; και δεν αναφέρομαι στους φόρους αλλά καθαρά στα ναύλα! ΑΔΥΝΑΤΟΝ! Είναι ολοφάνερα ένα επικοινωνιακό κόλπο της εταιρείας..σε έναν κόσμο όπου η τιμή των καυσίμων ολοένα και αυξάνεται εσείς πιστεύετε ότι τα μίλια μιας απόστασης ευρώπης-αμερικής καλύπτονται με 10 ευρώ κατα κεφαλήν κόμιστρο; Και για να σας προλάβω, δουλεύω στις μεταφορές και μπορώ με βεβαιότητα να σας πω ότι οι low cost airlines, όπως είναι και η ryanair, έχουν πράγματι τη δυνατότητα να προσφέρουν κάποια εισιτήρια χαμηλής τιμής διότι ακολουθούν στρατηγικές που ελαχιστοποιούν τα έξοδά τους. Κάποιες από αυτές είναι:1. Επιλογή μικρών αεροδρομίων, όπου το ενοίκιο του χώρου που θα αναλογεί στην εταιρεία να είναι πιο φθηνό (ούτε στα όνειρά σας το JFK!)2. Ώρες αναχωρήσεων και αφίξεων όχι αιχμής, π.χ. κατακαημένο ξημέρωμα, όπου σε συνδυασμό με το 1, υπολόγισε και τα έξοδα για ταξί από τη μέση του πουθενά για το ξενοδοχείο σου, καθώς δεν υπάρχει άρτια μεταφορική κάλυψη γύρω από τα μικρά αεροδρόμια. Πολύ φθηνή λύση για τις εταιρείες, όχι για το πορτοφόλι σου.3. Ειδικά διαμορφωμένα αεροσκάφη με στενότερες θέσεις και σε μικρότερη απόσταση μεταξύ τους για να χωρούν περισσότερα καθίσματα, το οποίο γίνεται ήδη σε πτήσεις εντός της Ευρώπης όπου οι αποστάσεις είναι μικρές. Αλλά σε 8άωρη πτήση νομίζετε οτί θα είναι υποφερτό;4. Άλλοι δευτερεύων παράγοντες για τους επιβάτες, όπως η μη χρήση φυσούνας, η διαφορετική εκπαίδευση του προσωπικού, καθότι και τα δύο κοστίζουν.5. Για το τέλος σας άφησα το καλύτερο θαρρώ..η χρήση ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ καθώς και επανάλειψη των απαραιτήτων service σε χρόνο σχεδόν ΔΙΠΛΑΣΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΟΡΙΖΟΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΜΕΡΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΑ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΑΤΥΧΥΜΑ!! Αυτό είναι και μιά απλή βίδα!Παρότι όπως είδατε υπάρχουν γενικά τρόποι να πετάξετε φθηνά, το φιλόδοξο σχέδιο των 10 ευρώ είναι από λογιστικής άποψης αδύνατο αλλά και επικίνδυνο! Κι επειδή διάβασα μετά θλίψης και περιφρόνυσης σχόλια κ φιλονικίες περί καφέδων, δουλεμπορίου, ανέσεων κατά τη διάρκεια της πτήσης, θα ήθελα να ρωτήσω κάτι..κανένας σας δε σκέφτηκε το θέμα της ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ;!;! Ή μήπως το θεωρείτε δεδομένο; αν ναι, για ρωτήστε κάποιον εργαζόμενο της ryanair, αεροσυνοδό, μηχανικό, συντηρητή, εαν θα επέτρεπε στην οικόγένειά του να κάνει ένα τέτοιο πολύωρο ταξίδι...και μετά ελάτε να μιλήσουμε για καφέδες....
Συμφωνώ με όσα λες για θέματα ασφάλειας κτλ. Δεν θέλω να φανώ κακός, αλλά δεν έχει εξηγήσει καθόλου το "από λογιστικής άποψης" που λες. Δεν σου λέω, δεν έχω ιδέα το πόσο κοστίζουν όλα αυτά, αλλά σκέψου ότι σε αεροπλάνα που κάνουν Υπερατλαντικά ταξίδια χωράνε 180 (μόνο στην οικονομική που πιάνει λίγο παραπάνω από το μισό του αεροπλάνου). Σκέψου αν βάλουν άλλες 150 στις θέσεις της Business ή της First. Αν στενέψουν ακόμα τις θέσεις μπορούν να φτάσουν μέχρι και τις 350 ανα αεροσκάφος (μετριμένα με βάση ένα κλασικό αεροσκάφος της Swiss Air που κάνει Υπερατλαντικά ταξίδια). Επιπλέον, αν σκεφτείς ότι δεν μετράνε τους φόρους και χρεώνουν επιπλέον για φαγητά και κουβέρτες και αποσκευές (κτλ.) παίρνουν μόνο απο τις θέσεις $3500 (αν όντως είναι $10 το εισητήριο και όχι λίγο παραπάνω). Ε, οι 320 δεν θα έχουν και αποσκευές; H RyanAir χρώνει $10 το κιλό για Ευρωπαϊκές πτήσεις. Μία μεσαία βαλίτσα δεν θα είναι 15 κιλά; Άλλα $150 το άτομο $40.000 κέρδος ανα πτήση. Ε, βγάλε νάβλα και μισθούς! Πόσα θα κερδίζουν;;
επίσης, δεν γνώριίζα το ποσοστό παχυσαρκίας των φίλων σχολιαστών, αλλά μεμψιμΗρία είναι να κλαίγεσαι για τα μπούτια σου - ενώ μεμψιμΟΙρία να κλαίγεσαι για την μοίρα σου. (Και μην πεταχτούν οι γνωστοί μίζεροι με ατάκες περί grammar nazis γιατί όποιος γουστάρει να επιδεικνύεται χρησιμοποιώντας λίγο πιο ψαγμένες λέξεις πρέπει να ξέρει και την ορθογραφία τους...)
Έχω την εντύπωση ότι δε σε αφορά ο τρόπος που κάθε άνθρωπος επιλέγει να ξοδέψει τα χρήματά του!!! Μαζί τα δουλέψατε για να σου πέφτει λόγος ή ζήλεψες την χαιρέκακη και επικριτική συμπεριφορά των ευρωπαίων "συμμάχων" μας;
Ότι υπάρχει οικονομική κρίση δε σημαίνει ότι δεν μπορεί κάποιος να ταξιδέψει.Η οικονομική κρίση πλήττει σίγουρα πολλούς,αλλά υπάρχουν και άλλοι που έχουν κόψει τα μπουζούκια,τις καφετέριες και τις άσκοπες δαπάνες για να κάνουν ένα ταξίδι το χρόνο ή για να έχουν να πληρώσουν άλλα πιο σημαντικά πράγματα.Ότι η Ελλάδα είναι σε ύφεση δε σημαίνει ότι θα πεθάνουμε κιόλας.Περισσότερο έχει επηρεάσει αυτούς που με κρατικά λεφτά έκαναν τους καμπόσους.
E,φιλαράκο μου αμέσως να πεις την εξυπνάδα σου,το 2010 πήγα λέω,και πίστεψε με ήταν χρήματα που τα χα δουλέψει,όποτε έχω χρήματα ξοδεύω(αν έχω πάλι τόσα χρήματα,άνετα θα ξαναπάω).Ο γνωστός μου είναι ελληνοαμερικάνος και έχει μαγαζί στο σικάγο,πως θες να πάει ακριβώς εκεί?να διακτινιστεί?
Αν προσθέσεις στα 10 ευρώ τον φόρο, τις αποσκευές, το φαγητό, το ποτό σου η τιμη ια φτάσει σε τιμή κανονικού εισιτηρίου. Εγώ πριν κανα τρίμηνο βρηκα εισιτήρια με Turkish Airlines για Νέα Υόρκη με τιμή των 520 ευρώε επιστροφή....μη λέμε μαλακιες.....ο τύπος θέλει να κάνει επανάσταση αλλά στην αγορά υπάρχουν 10δες εταιρίες που φυσικά δεν θα το επιτρέψουν......
Και 300 να ειναι κ 600 να ειναι, παλι θα ειναι πιο φτηνα απ'οτι τωρα που χρειαζεσαι κανα 3000 να πας κ ν'αρθεις...τι λετε τωρα ρε παιδια!! Κ το φορο τι να κανουμε τωρα,απο τη τσεπη του θα βαλει; Ειναι πολυ ωραιος τυπος,αν σπασει το μονοπωλειο, μπραβο του!!
όχι ρε φίλε υπερβολικός είσαι,2010 πέταξα για νέα υόρκη με 550 ευρώ πήγαινε-έλα.Ακόμα και τώρα τελευταία στιγμή που πήγε ένας γνωστός μου-750 ευρώ έδωσε για εισητήριο αθήνα-σικάγο(πήγαινε-έλα).
Πληροφοριακά,οι δούλοι δε λάμβαναν πληρωμή.Αυτοί που δέχονται πληρωμή λέγονται εργαζόμενοι...και κανείς δεν τους αναγκάζει να πάνε στη ryanair και την κάθε ryanair.Αυτοί το επιλέγουν για να έχουν λεφτά για να ζούνε.
δουλικός, δουλόφρων, εθελόδουλος : αυτός που εκούσια υποτάσσεται, που θεληματικά γίνεται ή μένει δούλος, που ανέχεται τη δουλεία. Το ξεκαθαρίσαμε τώρα ή να επανέλθουμε;
Μακάρι να υπάρχει σε κανένα χρόνο και όχι σε 4 ή 5!Βέβαια όπως αναφέρει και ο G.V., το σύνολο θα είναι σίγουρα τριψήφιο.Αν οι φόροι είναι 20020 η βασική αξίακαι 60 οι αποσκευές, όντως φτάνουμε το 300άρι και μαζί με το φαγητό το ξεπερνάμε άνετα
Βάλε μια αποσκευή πήγαινε-έλα που δεν θα στην χρεώνουν 20 ευρώ,θα στην χρεώνουν παραπάνω,και δύο γεύματα,νερό,καφές που προσφέρονται στην 8ωρη πτήση και καμιά επιπλέον χρέωση για κουβέρτα κτλ(θα κοιμηθείς τόσες ώρες δεν θα απλώνεις τραχανά),αν χρεώνουν και την τηλεόραση που βλέπεις ταινίες.Ε δεν θα πάει κανά 300ρί τουλάχιστον?Βεβαίως και θα ναι φθηνότερα από ένα οικονομικό εισητήριο της τάξης των 500-600 ευρώ που μπορεί να κλείσεις με μια air france,πχ.Αλλά δεν θα κάνει 10 ευρώ προφανώς!
Τυπική ελληνική μεμψοιμηρία! Σαντουιτσάκι απ'το σπίτι! Μπουφάν-πουλόβερ- σάλι για το κρύο και τον ύπνο. Νερό: Άδειο μπουκάλι απ'το σπίτι, το γεμίζεις μετά τα διαβατήρια. Άστη τηλεοράση, διάβασε κανά βιβλίο! Έχω κάνει και 20 ήμερο ταξίδι μονάχα μ'ένα backpack. Άρα είσαι set με το δεκάρι!
Φίλε μου,το σχόλιο μου έγκειται πιο πολύ στο γεγονός,οτί με τα έξοδα που υποτίθεται ότι δεν σου χρεώνουν-πάλι κάπως πιο ακριβό έρχεται το εισητήριο,αν υπολογίσεις και τους φόρους πάλι 10-20 ευρώ δεν θα ρθει.Το συγκεκριμένο ταξίδι προς Νέα υόρκη,ενοείται πως θα το κανα και με ryan air,αν μπορούσα να γλιτώσω χρήματα.Και δεν είναι μεμψοιμηρία,όλα τα εξετάζω από όλες τις πλευρές πάντα-εν αντιθέσει με άλλους ελληναράδες που τα θεωρούν όλα εύκολα-αλλά είτε είναι βολέμενοι και τα εξετάζουν τα πάντα αφηψηλού,είτε προσπαθούν να την πουν στον άλλο,μόνο και μόνο για να νοιώσουν καλύτερα.
ενταξει...ας βγουν 100 ευρω δε πειραζει...παλι κερδος ειναι!Και βασικα μπορεις να παρεις Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ να φας απο το σπιτι σου και να παρεις νερο μετα τον ελεγχο διαβατηριων και εισαι μια χαρα
Δηλαδή εσύ χωρίς καφέ, αεροπορικό φαΐ (δεν νομίζω πως σου απαγορεύει κάποιος να κουβαλάς καμιά σοκολάτα και κανένα ξηρό καρπό) τηλεόραση και κουβέρτα δεν μπορείς να ζήσεις για 8 ώρες;;
Προφανώς και μπορώ,και προφανώς αν έρχεται πιο φθηνά θα αγόραζα εισητήριο,αλλά αν πρέπει να πληρώσεις φόρους,αποσκευές και ότι άλλο,δεν θα ναι εν τέλει τόσο φθηνά,αυτό λέω!για πχ εν τέλει για λονδίνο,προτιμώ να δώσω 80 ευρώ για british και να συμπεριλαμβάνεται η αποσκευή,το φαγητό μου,νερό,καφές και να μην χρειάζεται να πάρω τρένο απο στανσεντ,παρά να δώσω πάνω κάτω τα ίδια για easy jet h ryan air.Για νέα υόρκη,αν γλυτώνεις κανά 100ρικο αξίζει,αλλιώς όχι.
George Αγγλία μένω και εισιτήριο με την BA στα 80 ευρώ δεν έχω βρει ποτέ (αν βρεις στείλε μου μήνυμα!). Επίσης άλλο πράγμα η easyjet άλλο η ryan air. Οι τιμές τις easyjet δεν είναι πάντα πολύ φθηνές - αν και δεν έχω βέβαια βρει ποτέ direct πτήση άλλης αεροπορικής εταιρείας για Ελλάδα φθηνότερη από αυτή. H Ryan είναι πάντα πάρα πολύ φθηνή αλλά προσγειώνεται συνήθως σε πολύ μικρά αεροδρόμια (και δεν αναφέρομαι στο Stansted). Τώρα τι Stansted, τι Gatwick, τι Heathrow; Για κεντρικό Λονδίνο και στις 3 περιπτώσεις τρένο θα πάρεις. Ναι τις ίδιες ακριβώς υπηρεσίες δεν θα τις βρεις αλλά το θέμα είναι να βρεις τις υπηρεσίες για τις οποίες αξίζεις να πληρώσεις (όχι το μπαγιάτικο γιουβέτσι της Ολυμπιακής με τα παράξενα υλικά που με είχε κάνει να βγάλω τα σωθικά μου στο αποχωρητήριο!) σε καλές τιμές!
Με 88 ευρώ συγκεκριμένα είχα κλείσει,3 μήνες νωρίτερα βέβαια.και το είχα κλείσει γιατι με easy jet μου ερχόταν το εισητήριο πήγαινε-έλα 55 ευρώ,με χειραποσκευή μόνο.Θέλω να πω καλές-χρυσές οι low cost,αλλά πράγματι να συμφέρει εν τέλει.