Η μεγαλύτερη γαλακτοβιομηχανία στη Νότια Κορέα αναγκάστηκε να ζητήσει συγνώμη για μια διαφήμιση, που κυκλοφόρησε και η οποία απεικονίζει τις γυναίκες ως αγελάδες.
Το βίντεο της Seoul Milk δείχνει έναν άνδρα να κινηματογραφεί κρυφά μια ομάδα γυναικών σε ένα χωράφι, οι οποίες αργότερα μετατρέπονται σε αγελάδες.
Μετά τη δημόσια κατακραυγή, η εταιρεία αφαίρεσε το promo από το YouTube, αλλά έκτοτε έγινε viral αφού ανέβηκε ξανά από χρήστες του Διαδικτύου.
Κάποιοι συνέκριναν επίσης τη συμπεριφορά του άνδρα με «molka», την παράνομη πρακτική της κρυφής βιντεοσκόπησης ανθρώπων.
«Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη από όλους όσοι ένιωσαν άβολα με τη διαφήμιση γάλακτος που κυκλοφόρησε στις 29 του περασμένου μήνα», δήλωσε η μητρική εταιρεία της Seoul Milk, Seoul Dairy Cooperative σε μια απολογητική δήλωση που αναρτήθηκε στο ίντερνετ.
«Ελέγχουμε σοβαρά αυτό το θέμα, θα διενεργήσουμε εσωτερική επανεξέταση και θα λάβουμε ιδιαίτερη μέριμνα ώστε να αποτρέψουμε παρόμοια περιστατικά στο μέλλον. Σκύβουμε το κεφάλι σε ένδειξη συγγνώμης», πρόσθεσε.
Το διαφημιστικό ξεκινά με έναν άντρα με μία κάμερα στην ύπαιθρο.
«Τελικά καταφέραμε να τις απαθανατίσουμε στην κάμερα σε ένα μέρος παρθένας καθαριότητας», ακούγεται να λέει μια αντρική φωνή.
Στη συνέχεια φαίνεται ο άντρας, κρυμμένος σε θάμνους, να βιντεοσκοπεί μια ομάδα γυναικών, οι οποίες πίνουν νερό από ένα ρυάκι και κάνουν γιόγκα.
Όταν ο άντρας πατάει κατά λάθος ένα κλαδάκι, τρομάζει τις γυναίκες που ξαφνικά μετατρέπονται σε αγελάδες.
Η αγγελία τελειώνει με τις λέξεις «Καθαρό νερό, βιολογικές ζωοτροφές, 100% αγνό γάλα Σεούλ. Βιολογικό γάλα από ένα βιολογικό ράντσο στην ευχάριστη φύση του Cheongyang».
Η διαφήμιση έχει πυροδοτήσει μια εθνική συζήτηση σχετικά με τον σεξισμό και τα ζητήματα ευαισθησίας του φύλου, αλλά η κριτική δεν περιορίστηκε σε γυναίκες που απεικονίζονται ως αγελάδες.
Ορισμένοι εξέφρασαν επίσης ανησυχίες για τον άνδρα που κινηματογραφούσε κρυφά την ομάδα γυναικών, με τα εγκλήματα κατασκοπείας στη Νότια Κορέα να έχουν αυξηθεί τα τελευταία χρόνια.
Ο ορισμός molka, που κυριολεκτικά μεταφράζεται σε «κρυφή κάμερα», έχει γίνει ιδιαίτερο πρόβλημα για τις γυναίκες στη Νότια Κορέα.
Ωστόσο δεν είναι η πρώτη φορά που ένα προϊόν της Seoul Milk γίνεται πρωτοσέλιδο για λάθος λόγους.
Το 2003, η εταιρεία διοργάνωσε μια παράσταση στην οποία γυμνά μοντέλα έριχναν γιαούρτι η μία στην άλλη.
Στον επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ της Seoul Milk και στα μοντέλα που συμμετείχαν στην εκδήλωση επιβλήθηκαν πρόστιμα για χυδαιότητα.
Με πληροφορίες του BBC