Η Gigi Hadid με την φίλη της Γκαμπριέλα Καρέφα- Τζόνσον, fashion editor στη Vogue, μίλησαν στο Forces of Fashion για το νέο εγχείρημα του 27χρονου μοντέλου- την εταιρεία κασμίρ Guest in Residence.
Στη διάρκεια της συζήτησης, αναφέρθηκαν μεταξύ άλλων στη μετάβαση της Gigi Hadid από μοντέλο σε επιχειρηματία, με την ίδια να εξηγεί πώς ένιωσε ξεκινώντας μια επιχείρηση, όπου σχεδιάζει κομμάτια.
Όπως εξήγησε, είχε από καιρό την ιδέα να δημιουργήσει το label.
«Δεν μπορείς να είσαι μοντέλο για πάντα. Σκέφτηκα δημιουργικά και εκεί είδα να πηγαίνει η ζωή μου», είπε και πρόσθεσε: «Είχα ήδη σκεφτεί το κασμίρ, αλλά νομίζω ότι η εγκυμοσύνη με έκανε να σκεφτώ πόσο πιο κατασταλαγμένη θα ένιωθα αν είχα μια δουλειά σε χώρο γραφείου. Μπορώ να πάρω την κόρη μου εκεί μαζί μου», είπε το διάσημο σουπερμόντελ, που είναι επίσης μητέρα.
Και ένα νέο label φέρνει οπωσδήποτε νέες ευθύνες. «Μερικές φορές ξεχνάω ότι είσαι δημιουργική διευθύντρια και αφεντικό μιας τεράστιας εταιρείας», σχολίασε η Καρέφα- Τζόνσον, με την Gigi Hadid να συμφωνεί: «Έχω το σύνδρομο των απατεώνων όλη την ώρα».
Το imposter syndrome– ελληνιστί «σύνδρομο των απατεώνων» είναι όταν το μόνο πράγμα, στο οποίο νιώθουμε πετυχημένοι είναι στην απάτη ως προς την επιτυχία μας. Αν και όλοι μπορεί να μας αντιμετωπίζουν με σεβασμό, οι ικανότητες μας να θεωρούνται αδιαμφισβήτητες και ο επαγγελματισμός μας φτάνει στα ύψη, αισθανόμαστε ότι δεν μια μεγάλη, πετυχημένη απάτη.
Ωστόσο, η Gigi Hadid απέχει μακράν από τον ορισμό του απατεώνα. Το μοντέλο σημείωσε ότι ενώ υπάρχει πάντα ο πειρασμός να βάλει κανείς το όνομά του σε κάτι fast fashion, το οποίο μπορεί να εγγυηθεί άμεση απόδοση και έσοδα, εκείνη επέλεξε να ακολουθήσει μια πιο μελετημένη και βιώσιμη διαδρομή.
Και το κασμίρ ειδικά έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία του προϊόντος. «Σκέφτηκα ότι θα περίμεναν από μένα να βγω με κάτι διαφορετικό από τύπου fast-fashion», δήλωσε και συνέχισε: «Απλά ένιωσα ότι ήταν το κατάλληλο υλικό με το οποίο θα μπορούσα να παίξω με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, που συμφωνούν με το στυλ μου».
Με πληροφορίες από Vogue