Η Amazon επεκτείνεται και σε άλλους τομείς και ανοίγει ένα κομμωτήριο στο Λονδίνο.
Οι πελάτες που θέλουν μία κόμμωση… αλά Amazon θα πρέπει να περιμένουν «μερικές εβδομάδες», καθώς αρχικά το κομμωτήριο θα είναι διαθέσιμο δοκιμαστικά μόνο για τους υπαλλήλους της εταιρείας.
Το διώροφο κομμωτήριο θα έχει καθρέφτες «επαυξημένης πραγματικότητας», που θα εμφανίζουν στους πελάτες διάφορα στιλ κουρέματος ή χρώματα μαλλιών, πριν αποφασίσουν τι θέλουν να αλλάξουν.
Τα περιοδικά που υπάρχουν παραδοσιακά σε αυτές τις επιχειρήσεις θα είναι διαθέσιμα σε tablet, ενώ οι πελάτες θα μπορούν να σκανάρουν τους κωδικούς των προϊόντων μαλλιών και να τα αγοράσουν μέσω της Amazon.
«Θέλουμε αυτή η μοναδική επιχείρηση να μας φέρει ένα βήμα πιο κοντά στους πελάτες και να είναι ένας χώρος στον οποίο θα μπορούμε να δοκιμάσουμε νέες τεχνολογίες», δήλωσε ο Τζον Μπάμφρεϊ, διευθυντής της Amazon στη Βρετανία. Σύμφωνα με την εταιρεία, πρόκειται για «πειραματικό» κομμωτήριο και επί του παρόντος δεν υπάρχουν σχέδια να ανοίξουν άλλα.
Το κομμωτήριο έρχεται μετά τα τρία Amazon Fresh που έχει ανοίξει στο Λονδίνο η εταιρεία. Οι πελάτες χρησιμοποιούν μια εφαρμογή μπαίνοντας σε αυτά τα καταστήματα και οι αγορές τους χρεώνονται στον λογαριασμό τους στην πλατφόρμα όταν φεύγουν.
Πάντως, τα νέα για το νέο βήμα ήδη έχουν προκαλέσει αντιδράσεις. Η Τζαν Μέρκαν, ιδιοκτήτρια κομμωτηρίου στο Λονδίνο, εξέφρασε ανησυχία ότι η κίνηση αυτή θα πλήξει τις μικρές επιχειρήσεις, όπως η δική της.
«Η Amazon θα έπρεπε να μείνει στις διαδικτυακές πωλήσεις. Τα κομμωτήρια πασχίζουν τον τελευταίο χρόνο και η Amazon έχει βγάλει πολλά χρήματα μέσα στο lockdown. Η περιποίηση των μαλλιών είναι κάτι που αφορά την ανθρώπινη επικοινωνία, δεν θα έπρεπε να γίνεται μέσω της απρόσωπης τεχνολογίας», δήλωσε στο BBC.