Σε μια εποχή που τα περισσότερα καταστήματα ανταγωνίζονται μεταξύ τους για τις πιο ασυνήθιστες βιτρίνες διακοπών, μια από τις μεγαλύτερες εμπνεύσεις της Louis Vuitton δεν έχει καθόλου βιτρίνες.
Μια στοίβα από έξι μπαούλα της Louis Vuitton που έχει προσγειωθεί στη γωνία της East 57th Street και της Fifth Avenue στο Μανχάταν, υψώνεται πάνω από κοντινά αξιοθέατα όπως το χριστουγεννιάτικο δέντρο του Rockefeller Center, το οκταώροφο κτήριο Beaux Arts του Bergdorf Goodman, το Trump Tower και το ηλικίας 100 ετών δεκαώροφο κτίριο της Saks Fifth Avenue.
Από τη σύλληψη αυτής της ιδέας μέχρι την εγκατάσταση, τα μπαούλα χρειάστηκαν έξι μήνες για να ολοκληρωθούν. Ολόκληρη η στοίβα έχει βάθος 108 πόδια και πλάτος 70 πόδια και ύψος 230 πόδια. Αυτό είναι αρκετό για να συσκευάσει πάνω από 1,7 εκατομμύρια κυβικά πόδια με ρούχα της Louis Vuitton, αν ο Γκιούλιβερ ήθελε να μεταφέρει υπερπολυτελείς ενδυμασίες στα ταξίδια του. Ή, όπως προσδοκά η εταιρεία, να μαζέψει πλήθη τουριστών και Νεοϋορκέζων στα πεζοδρόμια.
«Αυτό είναι τρελό. Δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο», είπε η Jen Eng, υπεύθυνη έργου για την Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων, η οποία σταμάτησε να κοιτάζει επίμονα.
Μέχρι τη Δευτέρα, τα μπαούλα ήταν viral στο TikTok και στο Instagram, ωθώντας ένα ζευγάρι Ουαλών αδελφών να κάνουν το ταξίδι στο Midtown. «Σκεφτήκαμε να έρθουμε και να ρίξουμε μια ματιά», είπε η Amber Sweeney, 24 ετών, η οποία συνόδευε την αδερφή της, Kristie, 23, στην πόλη από το Κάρντιφ. Οι βαλίτσες μεγαθήρια προσέλκυσαν ακόμη και μια ομάδα εννέα πυροσβεστών από το Ρότσεστερ της Νέας Υόρκης. «Upscale elegance», είναι ο τρόπος με τον οποίο ένας από αυτούς, ο Daniel DiSalvo, 48, περιέγραψε την ταυτότητα του Louis Vuitton. «Το κτίριο υποστηρίζει κάτι τέτοιο».
Ενώ η LVMH κατεδαφίζει το κτήριο της δεκαετίας του 1930 που βρίσκεται σήμερα στην τοποθεσία, τα μπαούλα θα είναι μια υπενθύμιση του τι πρόκειται να ακολουθήσει. Από τις 14 Νοεμβρίου, η ναυαρχίδα της μάρκας έχει μεταφερθεί απέναντι, σε ένα πενταόροφο «προσωρινό» κατάστημα που θα είναι το μεγαλύτερο της Louis Vuitton στις ΗΠΑ (Η εταιρεία υπέγραψε πολυετή μίσθωση για το κτήριο).
Αν κρίνουμε από τα πλήθη, τα μπαούλα ήταν μια επιτυχημένη καμπάνια για να προσελκυσθεί το ενδιαφέρον του κοινού καθώς η Vuitton οδεύει προς την κρίσιμη περίοδο των εορταστικών αγορών.
Οι λεπτομέρειες για το νέο κτίριο της 57ης οδού κάτω από τα μπαούλα της Νέας Υόρκης δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί. Με το επερχόμενο κτήριο της Louis Vuitton, τη ναυαρχίδα Tiffany και την μπουτίκ Bulgari στην ίδια διασταύρωση στην East 57th και Fifth Avenue, η LVMH είναι έτοιμη να εδραιώσει την κυριαρχία της σε μια από τις πιο σημαντικές εμπορικές γωνιές της Νέας Υό
Με πληροφορίες από Wall Street Journal