Η απροσδόκητη επιστροφή των drive-in σινεμά στην Αμερική της καραντίνας

Η απροσδόκητη επιστροφή των drive-in σινεμά στην Αμερική της καραντίνας Facebook Twitter
Eδώ και μερικές μέρες το drive-in Blue Starlite στο Τέξας, προβάλλει με μεγάλη επιτυχία αγαπημένες ταινίες από τα '80s και τα '90s όπως το «Breakfast Club», την «Πιο κουφή μέρα του Φέρις Μπιούλερ» και τον «Μεγάλο Λεμπόφσκι».
0

Το Blue Starlite βρίσκεται σ' έναν λόφο έξω από το Όστιν του Τέξας και είναι ένα από τα 305 καταγεγραμμένα υπαίθρια drive-in σινεμά στις Ηνωμένες Πολιτείες. Κάθε πολιτεία σχεδόν διαθέτει από ένα τουλάχιστον, εκτός από την Αλάσκα, το Ντέλαγουερ, τη Χαβάη, τη Λουιζιάνα και τη Βόρεια Ντακότα.

Τα περισσότερα λειτουργούν τους καλοκαιρινούς μήνες κυρίως, ο ιδιοκτήτης όμως του συγκεκριμένου drive-in αποφάσισε πριν μερικές μέρες να το ανοίξει, προσφέροντας μια διέξοδο, όπως λέει, σε όσους δεν έχουν να πάνε πουθενά μετά το κλείσιμο των δημοσιών θεαμάτων, των εστιατορίων και των μπαρ. Εδώ και μερικές μέρες, προβάλλει με μεγάλη επιτυχία αγαπημένες ταινίες από τα '80s και τα '90s όπως το «Breakfast Club», την «Πιο κουφή μέρα του Φέρις Μπιούλερ» και τον «Μεγάλο Λεμπόφσκι».

Την περασμένη Τρίτη, σε μια ειδική προβολή, παρουσιάστηκαν στον χώρο ταινίες μικρού μήκους που ήταν να κάνουν πρεμιέρα στο διάσημο φεστιβάλ South by Southwest του Όστιν, το οποίο ακυρώθηκε για φέτος.

Δεν είναι βέβαιο όμως για πόσο θα μπορέσει να συνεχίσει τη λειτουργία του ο χώρος, στον οποίο τηρούνται πάντως υποχρεωτικά κάποιοι αυστηροί κανόνες. Επιτρέπονται μέχρι 35 αυτοκίνητα ανά προβολή, σε απόσταση μεταξύ τους, κατά την είσοδο επιδεικνύει ο οδηγός την απόδειξη αγοράς εισιτηρίου στο κινητό μέσα από το κλειστό τζάμι και μπορείς να βγεις από το αυτοκίνητο μόνο για να χρησιμοποιήσεις την τουαλέτα σε περίπτωση ανάγκης.

Άλλοι ιδιοκτήτες όμως δεν κατάφεραν να πάρουν άδεια λειτουργίας για τα drive-in τους στην παρούσα περίσταση. Ένας από αυτούς βρισκόταν σε συζητήσεις με τον κυβερνήτη του Κεντάκι και τις τοπικές υγειονομικές αρχές όλη την προηγούμενη εβδομάδα αλλά τελικά δεν του επιτράπηκε να ανοίξει τον χώρο για προβολή ταινιών. Του επέτρεψαν όμως να πουλάει ποπκόρν και να υπενοικιάσει το μέρος σε ενορίες που μπορούν να τελούν εκεί την κυριακάτικη λειτουργία με τους πιστούς κλεισμένους στα αυτοκίνητα.

Ένας άλλος διαχειριστής drive-in από το Μέμφις είχε εξαπολύσει ολόκληρη καμπάνια στα social media για τον χώρο του, οι αρχές όμως τον υποχρέωσαν να διακόψει τη λειτουργία του προχθές, με βασική αιτιολογία όχι την οδηγία περί κοινωνικής απόστασης αλλά επειδή το συγκεκριμένο drive-in ανήκει στην εταιρεία κινηματογραφικών αιθουσών Malcο, η οποία υποχρεώθηκε να κλείσει όλα τα σινεμά που έχει στην ιδιοκτησία της.

Με στοιχεία από τους New York Times

 

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

NYT: Πώς θα μπορούσε να εξελιχθούν οι αμερικανικές εκλογές- Τα πιθανά σενάρια και τα απρόβλεπτα

Διεθνή / NYT: Πώς θα μπορούσε να εξελιχθούν οι αμερικανικές εκλογές- Τα πιθανά σενάρια και τα απρόβλεπτα

Τα σενάρια αποκαλύπτουν την πολυπλοκότητα και την απρόβλεπτη φύση της φετινής εκλογικής διαδικασίας στις ΗΠΑ, υποδηλώνοντας ότι, είτε πρόκειται για ανατροπή, είτε για επανάληψη του 2020 ή του 2022
LIFO NEWSROOM
Ο γρίφος της εξωτερικής πολιτικής της Κίνας και το ρίσκο του Σι

Διεθνή / Ο γρίφος της εξωτερικής πολιτικής της Κίνας και το ρίσκο του Σι Τζινπίνγκ

Η Κίνα επιδιώκει ταυτόχρονα τη μακροπρόθεσμη ανατροπή της διεθνούς τάξης και τη βραχυπρόθεσμη διατήρησή της. Ο Σι είναι πρόθυμος να ανεχθεί έναν κόσμο που φλέγεται, με την ελπίδα ότι η Κίνα δεν θα καεί.
LIFO NEWSROOM
Ισπανία: Αναλυτικά τα μέτρα 10,6 δισ. ευρώ για τους πληγέντες- Έως 60.000 για κατοικίες, 150.000 για επιχειρήσεις

Διεθνή / Ισπανία: Αναλυτικά τα μέτρα 10,6 δισ. ευρώ για τους πληγέντες- Έως 60.000 για κατοικίες, 150.000 για επιχειρήσεις

Ο πρόεδρος της ισπανικής κυβέρνησης, Πέδρο Σάντσεθ, ανακοίνωσε ότι τα μέτρα θα τεθούν άμεσα σε ισχύ, τονίζοντας ότι «αυτό είναι μόνο η αρχή, και θα στηρίξουμε τον κόσμο μας μέχρι το τέλος»
LIFO NEWSROOM
Λίμνη Κόμο: Κονσέρβες με «αέρα κοπανιστό» των 10€ θα πουλάνε στους τουρίστες

Διεθνή / Λίμνη Κόμο: Κονσέρβες με «αέρα κοπανιστό» των 10€ θα πουλάνε στους τουρίστες

Παρ' ότι η ιδέα του αέρα σε κονσέρβα δεν είναι εντελώς πρωτοφανής στην Ιταλία, αφού παρόμοια προϊόντα διατίθενται σε τουριστικά σημεία όπως η Νάπολη, η κίνηση αυτή προκαλεί ανάμεικτες αντιδράσεις
LIFO NEWSROOM