Η Asos αποφάσισε να σταματήσει να περνά από photoshop τις φωτογραφίες των μοντέλων που διαφημίζουν τα μαγιό, κρύβοντας έτσι οποιαδήποτε «ατέλεια» έχουν, και αντιθέτως να τις αφήνει αρετουσάριστες- μια κίνηση που έχει ενθουσιάσει τις τελευταίες ημέρες όσους ψωνίζουν μέσω του γνωστού ιστότοπου διαδικτυακών αγορών.
Οι χρήστες στο Twitter παρατήρησαν αμέσως την αλλαγή, βλέποντας για πρώτη φορά μοντέλα να ποζάρουν δείχνοντας τις ραγάδες που μπορεί να έχουν στο σώμα τους. «Σ' ευχαριστώ Asos που δεν αφαίρεσες τις ραγάδες της, δείχνει εντυπωσιακή και αυτό θα βοηθήσει τα κορίτσια να αγκαλιάσουν το δικό τους εγώ», «Η κίνηση της Asos να μην επεξεργαστεί τις ραγάδες στις φωτογραφίες με τα μαγιό με ενθαρρύνει τόπο πολύ, κοίτα πόσο όμορφες είναι όλες τους», ήταν μερικά από τα σχόλια των χρηστών, που στην πλειονότητά τους χαρακτήρισαν την πρωτοβουλία από «εντυπωσιακή» μέχρι «επική».
@ASOS thank you SO much for not getting rid of her stretchmarks, she's stunning & this will help girls embrace theirs, I am!! #asos #women pic.twitter.com/4pcCFfBxO0
— Naomi Sapphire (@kxttynai) 29 Ιουνίου 2017
Asos not editing out girl's stretch marks on their swimwear photos is giving me so much life, look how beautiful they all are? pic.twitter.com/VxMjc4OQg6
— Leah Tudor (@leahtudorx) 28 Ιουνίου 2017
Βέβαια, αρκετοί ήταν εκείνοι που παρόλο που αναγνώρισαν το θετικό του πράγματος, έσπευσαν να επισημάνουν πως η εταιρία έχει ακόμη πολύ δρόμο να διανύσει για να θεωρείται πως προωθεί την εικόνα ενός υγιούς και φυσιολογικού σώματος. «Είναι πρόοδος όταν εξακολουθείς να χρησιμοποιείς μοντέλα με σώμα 12χρονου αγοριού;» σχολίασε ένας χρήστης, με άλλον να παρατηρεί πως μπορεί τα μοντέλα να έχουν ραγάδες αλλά δεν παύουν να είναι ταυτόχρονα πολύ αδύνατα.
Thouroughly unimpresses by this thin white model with enough stretch marks to count on one hand
— Mrs. T. (@HaitianoCentric) 29 Ιουνίου 2017
Γενικά η εταιρία έχει δεχθεί κατά καιρούς πολύ έντονη κριτική για τις πολιτικές της που δεν προάγουν το body positivity, αφού συστήνει συγκεκριμένα μεγέθη στους αγοραστές και έχει κατατάξει το μέγεθος 6 ως το μεγαλύτερο. Ωστόσο, η πρόσφατη κίνηση να προβάλλει τις ραγάδες των μοντέλων της είναι οπωσδήποτε θετικό βήμα.
Η Asos δεν είναι η πρώτη εταιρία που αποφάσισε να μην ξαναχρησιμοποιήσει Photoshop στις φωτογραφίες των μοντέλων, με τις Target και Aerie να έχουν προηγηθεί από καιρό.