Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας

Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter
3

Το 2016 η Disney ξεκίνησε μια παγκόσμια πρωτοβουλία με τίτλο #DreamBigPrincess. Τώρα, για τις ανάγκες του αντίστοιχου σάιτ της καμπάνιας, οι υπεύθυνοι πρόσθεσαν και φωτογραφικό υλικό, καλώντας παράλληλα τον κόσμο να μοιραστεί δικές του φωτογραφίες με αυτό το hashtag.

Συνολικά 19 φωτογράφοι εργάστηκαν πάνω στο συγκεκριμένο θέμα με κοινή συνισταμένη το μήνυμα πως τα νεαρά κορίτσια θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτό του να γίνουν απλώς πριγκίπισσες. Και στις φωτογραφίες τους αντικατοπτρίζουν ακριβώς αυτό, μέσα από εικόνες που προβάλλουν «δυναμικά κορίτσια και γυναίκες από τον αληθινό κόσμο». 

Ξεκινώντας από αυτήν την εβδομάδα και μέχρι τις 11 Οκτωβρίου, η Disney σκοπεύει να δωρίσει μέχρι και 1 εκατ. δολάρια στο ίδρυμα Girl UP των Ηνωμένων Εθνών για κάθε like και share που παίρνει καθεμιά από της φωτογραφίες με το συγκεκριμένο hashtag.

Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter
Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter
Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter
Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter


Διεθνή
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελβετία: Βρετανίδα κατηγορείται για την υποβοηθούμενη αυτοκτονία του συζύγου της

Διεθνή / Βρετανίδα κατηγορείται για την υποβοηθούμενη αυτοκτονία του συζύγου της στην Ελβετία

«Δεν μετανιώνω στιγμή, αν ο νόμος είχε αλλάξει όλοι θα μπορούσαν να τον αποχαιρετήσουν» ξεκαθαρίζει, εξηγώντας πως η απόφαση του συζύγου της ήταν αποτέλεσμα σκέψεων πολλών χρόνων
LIFO NEWSROOM
Σκύλος σώζει δίχρονο αγόρι που χάθηκε για 16 ώρες στην άγρια φύση – Περπάτησε 11 χλμ μόνος του

Διεθνή / Σκύλος σώζει δίχρονο αγόρι που χάθηκε για 16 ώρες στην άγρια φύση – Περπάτησε 11 χλμ μόνος του

Ο σκύλος, που κανονικά περιπολεί τη φάρμα για να αποτρέπει επιθέσεις από κογιότ, φέρεται να συνόδευσε το παιδί για τουλάχιστον ένα μίλι μέσα από δύσβατο ορεινό έδαφος
LIFO NEWSROOM
Ο Ρόμπερτ Κένεντι Τζούνιορ ψάχνει τις «περιβαλλοντικές τοξίνες» που προκαλούν αυτισμό

Διεθνή / Ο Ρόμπερτ Κένεντι Τζούνιορ ψάχνει τις «περιβαλλοντικές τοξίνες» που προκαλούν αυτισμό

Η τελευταία έκθεση του CDC, που δημοσιεύθηκε την Τρίτη, αναφέρει ότι η αναλογία παιδιών με αυτισμό στις ΗΠΑ έχει φτάσει στο 1 στα 31, ενώ το 2020 ήταν 1 στα 36 και το 2000 μόλις 1 στα 150
LIFO NEWSROOM
Γιατρός έλαβε email από τις Αρχές Μετανάστευσης με εντολή απέλασης – Είναι γεννημένη στις ΗΠΑ

Διεθνή / Γιατρός έλαβε email από τις Αρχές Μετανάστευσης με εντολή απέλασης – Είναι γεννημένη στις ΗΠΑ

Το email, όπως ανέφερε η ίδια στο NBC Connecticut, προήλθε από το Υπουργείο Εσωτερικής Ασφάλειας (DHS) και περιλάμβανε την απειλητική διατύπωση: «Ήρθε η ώρα να φύγετε από τις Ηνωμένες Πολιτείες»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Δε φταίνε οι ταινίες της Ντίσνεϋ αλλά το μάρκετινγκ γύρω από αυτές (είχαν μια Μπάρμπι να ανταγωνιστούν), για τον τρόπο που μάθαιναν να σκέφτονται τα κοριτσάκια. Επίσης, πάντα (θα) φταίνε οι γονείς.Ο ίδιος ο Ντίσνεϋ παραμένει αμφιλεγόμενη φιγούρα. Η προσωπική τέχνη και βλέψη του είχε πιο σκοτεινό χαρακτήρα αλλά χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Δυστυχώς δεν άφησε πίσω τόσο προσωπικό υλικό, μόνο το όνομα και την εταιρεία - αλλιώς θα έλεγα πεπεισμένα ότι είναι εξίσου παρεξηγημένος για μισογύνης με τον Ευριπίδη και τον Σαίξπηρ.Οι δημιουργοί που πάτησαν στο όνομά του έφτιαξαν χαρακτήρες με μαχητικότητα και δυναμισμό... Το ότι μέσα στην ταινία μπορεί να λανσάρουν ένα ωραίο φόρεμα ή ένα ρομάντζο, δε σημαίνει ότι χάνουν το χαρακτήρα τους. Προσωπικά πάντα θα προτιμώ τις παλιές ταινίες. Είναι πιο ανεπιτήδευτες γιατί δεν προσπαθούν να ξεφύγουν από αυτά τα τριπάκια που συζητάμε εδώ σήμερα.
Ακόμη κι αν ο γνώμονας είναι το οικονομικό όφελος( δεν ξέρω αν το έχει ανάγκη) αλλά σίγουρα αυτό είναι ένα μήνυμα που είναι ωραίο να περαστεί : δυνατές γυναίκες σε ενεργητικούς ρόλους. Ακόμη κι ένα κορίτσι να εμπνεύσει: άξιζε. :)