Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας

Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter
3

Το 2016 η Disney ξεκίνησε μια παγκόσμια πρωτοβουλία με τίτλο #DreamBigPrincess. Τώρα, για τις ανάγκες του αντίστοιχου σάιτ της καμπάνιας, οι υπεύθυνοι πρόσθεσαν και φωτογραφικό υλικό, καλώντας παράλληλα τον κόσμο να μοιραστεί δικές του φωτογραφίες με αυτό το hashtag.

Συνολικά 19 φωτογράφοι εργάστηκαν πάνω στο συγκεκριμένο θέμα με κοινή συνισταμένη το μήνυμα πως τα νεαρά κορίτσια θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτό του να γίνουν απλώς πριγκίπισσες. Και στις φωτογραφίες τους αντικατοπτρίζουν ακριβώς αυτό, μέσα από εικόνες που προβάλλουν «δυναμικά κορίτσια και γυναίκες από τον αληθινό κόσμο». 

Ξεκινώντας από αυτήν την εβδομάδα και μέχρι τις 11 Οκτωβρίου, η Disney σκοπεύει να δωρίσει μέχρι και 1 εκατ. δολάρια στο ίδρυμα Girl UP των Ηνωμένων Εθνών για κάθε like και share που παίρνει καθεμιά από της φωτογραφίες με το συγκεκριμένο hashtag.

Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter
Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter
Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter
Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter


Διεθνή
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βασιλιάς Κάρολος: Χριστουγεννιάτικο μήνυμα αφιερωμένο στους υγειονομικούς σε μια χρονιά ασθενειών για το Μπάκιγχαμ

Διεθνή / Βασιλιάς Κάρολος: Χριστουγεννιάτικο μήνυμα αφιερωμένο στους υγειονομικούς σε μια χρονιά ασθενειών για το παλάτι

«Αυτά τα Χριστούγεννα, δεν μπορούμε παρά να σκεφτούμε εκείνους που βιώνουν καθημερινά τις καταστροφικές επιπτώσεις των συγκρούσεων», σημείωσε
LIFO NEWSROOM
Αεροπορικοί βομβαρδισμοί του Πακιστάν στο Αφγανιστάν: 46 νεκροί, κυρίως γυναίκες και παιδιά

Διεθνή / Αεροπορικοί βομβαρδισμοί του Πακιστάν στο Αφγανιστάν: 46 νεκροί, κυρίως γυναίκες και παιδιά

Η πακιστανική κυβέρνηση δεν έχει σχολιάσει επίσημα τους τελευταίους βομβαρδισμούς, ενώ αναλυτές εκτιμούν ότι το TTP μπορεί να προχωρήσει σε αντίποινα στο Πακιστάν
LIFO NEWSROOM
Δυστοπία στη Νέα Υόρκη: Γυναίκα καιγόταν ζωντανή στο μετρό και οι περαστικοί τραβούσαν βίντεο

Διεθνή / Δυστοπία στη Νέα Υόρκη: Γυναίκα καιγόταν ζωντανή στο μετρό και οι περαστικοί τραβούσαν βίντεο

Βίντεο από το περιστατικό δείχνουν περαστικούς, καθώς και έναν ένστολο αστυνομικό, να παρακολουθούν αμέτοχοι, ενώ κάποιοι κατέγραφαν το φρικτό περιστατικό με τα κινητά τους τηλέφωνα
LIFO NEWSROOM
Σαν Φρανσίσκο: Εργαζόμενοι ξενοδοχείων συμφώνησαν σε αύξηση μισθών μετά από 3 μήνες απεργίας

Διεθνή / Σαν Φρανσίσκο: Εργαζόμενοι ξενοδοχείων συμφώνησαν σε αύξηση μισθών μετά από 3 μήνες απεργίας

Η σύμβαση εγκρίθηκε με ποσοστό 99,4% από τους εργαζόμενους, σηματοδοτώντας την ολοκλήρωση μιας σειράς απεργιών που περιλάμβανε επίσης τα ξενοδοχεία Hyatt και Marriott
LIFO NEWSROOM
Ερντογάν: Οι Κούρδοι πολιτοφύλακες στη Συρία είτε θα καταθέσουν τα όπλα, είτε θα θαφτούν

Διεθνή / Ερντογάν: Οι Κούρδοι πολιτοφύλακες στη Συρία είτε θα καταθέσουν τα όπλα, είτε θα θαφτούν

Ο Τούρκος πρόεδρος δήλωσε ότι «θα εξαλείψουμε την τρομοκρατική οργάνωση που προσπαθεί να υφάνει ένα τείχος αίματος ανάμεσα σε εμάς και τους Κούρδους αδελφούς μας»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Δε φταίνε οι ταινίες της Ντίσνεϋ αλλά το μάρκετινγκ γύρω από αυτές (είχαν μια Μπάρμπι να ανταγωνιστούν), για τον τρόπο που μάθαιναν να σκέφτονται τα κοριτσάκια. Επίσης, πάντα (θα) φταίνε οι γονείς.Ο ίδιος ο Ντίσνεϋ παραμένει αμφιλεγόμενη φιγούρα. Η προσωπική τέχνη και βλέψη του είχε πιο σκοτεινό χαρακτήρα αλλά χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Δυστυχώς δεν άφησε πίσω τόσο προσωπικό υλικό, μόνο το όνομα και την εταιρεία - αλλιώς θα έλεγα πεπεισμένα ότι είναι εξίσου παρεξηγημένος για μισογύνης με τον Ευριπίδη και τον Σαίξπηρ.Οι δημιουργοί που πάτησαν στο όνομά του έφτιαξαν χαρακτήρες με μαχητικότητα και δυναμισμό... Το ότι μέσα στην ταινία μπορεί να λανσάρουν ένα ωραίο φόρεμα ή ένα ρομάντζο, δε σημαίνει ότι χάνουν το χαρακτήρα τους. Προσωπικά πάντα θα προτιμώ τις παλιές ταινίες. Είναι πιο ανεπιτήδευτες γιατί δεν προσπαθούν να ξεφύγουν από αυτά τα τριπάκια που συζητάμε εδώ σήμερα.
Ακόμη κι αν ο γνώμονας είναι το οικονομικό όφελος( δεν ξέρω αν το έχει ανάγκη) αλλά σίγουρα αυτό είναι ένα μήνυμα που είναι ωραίο να περαστεί : δυνατές γυναίκες σε ενεργητικούς ρόλους. Ακόμη κι ένα κορίτσι να εμπνεύσει: άξιζε. :)